1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Gewoon alles eerst 'koken', hup op de grill ermee en je hebt van rads geen last meer. Levert ook nog eens extra XP op dat bereiden van je voedsel. :D
     
    heuft vindt dit leuk.
  2. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Zijn weer wat dingen gelekt waarschijnlijk over nieuwe DLC. Als het waar blijkt te zijn dan is Far Harbor de enige verhalende DLC pfff. Want ze hebben iets met Nuka World (weet natuurlijk niet wat dit is) gevonden en weer 2 workshop DLC´s. Zou het wel heel matig vinden hoor van Bethesda als dit het zou zijn. Dan zijn ze in mijn ogen echt de verkeerde kant aan het opgaan wat betreft Fallout en hun DLC. Fallout 3 en Fallout New Vegas kreeg tenminste alleen maar verhalende DLC. Hopelijk zet dit niet voort voor de volgende Elder Scrolls game.

    https://www.reddit.com/r/fo4/comments/4jepe7/so_i_think_we_found_the_next_dlc_in_the_fo4/
     
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  4. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ziet er goed uit! :)
     
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Grootste DLC ooit qua ingame oppervlak als ik Bethesda mag geloven. Zodra hij een keer in de sale is ga ik er wel mee aan de slag. €25,- is aan de hoge kant en ik ben nog maar amper op de helft van de originele content.
     
  6. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Schijnt al gelekt te zijn geweest op Nexus en hoorde er helaas niet hele goede verhalen over. We gaan het zien morgen.
     
  7. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Slordig dat deze bug er nog steeds in zit.

    Gister begonnen, mijn eerste Fallout game zonder enige achtergrond informatie. Doel is mij nog geheel (edit: on)duidelijk, maar met exploren vermaak ik mij al meer dan prima!
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2016
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Scheelt weer dat het gelijk duidelijk is voor je :+
     
    WorkingTitle en Nol vinden dit leuk.
  9. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    De eerste berichten van Far Harbor zijn erg positief. Sommige mensen zeggen zelf dat het veeel beter is dan de main game.

    Ben hem nu aan het downloaden. Ga er in het weekend mee van start (ben nog met Uncharted bezig).

    Meer mensen die er al aan zijn begonnen ?
     
  10. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Dat is juist het ''doel'' in Bethesda games. Die heb je eigenlijk niet echt:+ Het gaat meer om het exploren van de wereld en dingen vinden zoals wapens, armors, quests en ga zo maar door. En dan kan je altijd een keertje beginnen met de Main Quest:+
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yup. Een veel interessanter verhaal dan de base game en het gebied vinden ze erg gaaf. Duidelijke verbeteringen voor de dialogen, waar het allemaal wat beter klinkt en je hebt meer opties nu. Ook veel nieuwe items en wapens hoorde ik in een videoreview van Mrmattyplays. Klinkt allemaal zeer goed. Maar ik wil eerst de game zelf uit hebben en alle echt toffe side quests en eigenlijk ook die hele map uitgekamd hebben. Blijft echt een heerlijke game. VATS verveelt gewoon nooit ook.
     
  12. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ook al blijf ik Fallout 3 beter vinden en dit deel iets tegen vind vallen. Toch blijft het inderdaad een heerlijk spel om te spelen. Ik ben nu bezig met alle faction missies. Ik wil ze toch allemaal een keer gespeeld hebben en dan uiteindelijk verder gaan met de game met The Brotherhood of Steel. In dit deel zijn ze niet de lieverdjes zoals in deel 3, maar toch blijf ik The Brotherhood of Steel het tofste vinden van allemaal.

    Haha MrMattyPlays:+
     
  13. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Wauw, zomaar goedkoop bij GM! Is er een catch? :+
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Blijf het ook top vinden hoe Bethesda de boel heeft aangepakt qua aankondiging en release in hetzelfde jaar. Mogen ze van mij vaker doen.

    Ben benieuwd of we een teaser van een nieuwe Elder Scrolls krijgen bij E3, zal wel niet nog, maar toch.
     
  16. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Lol op Neogaf lees ik dat de PS4 versie van Far Harbor op 15 a 20 fps loopt. Wow Bethesda als dat echt zo is.
     
  17. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Er zijn console gamers die beweren dat het niets uit maakt en het zelfs 'realistischer' oogt zo'n lage framerate. :lol: 8)
     
  18. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik wacht nog even op de laatste DLC ...
     
  20. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    uit de nachtdienst nog even aan mijn settlement sleutelen... Verslavend!
     

Deel Deze Pagina