1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wauw, heb net de gameplay videos bekeken. Super nice. Ik was niet zo'n fan van Fallout 3 maar dit deel ga ik zeker een kans geven. Dat bouwen van eigen huizen en defence spreekt me ook erg aan.

2. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Sowieso niet reageren op die Jorrie joh.
    Ik vind het erg jammer dat hij op die manier op mensen tegen probeert te zijn, maarja ik neem hem verder niks kwalijk want waarschijnlijk heeft hij een stoornis ofso (wat op dit Forum al meerdere mensen hebben aangegeven over hem).

3. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Helemaal niet bekend met deze serie. Maar dit ziet er wel super uit en open world is helemaal top! Ga deze zeker in de gaten houden.

4. xVault-BoyNLx

xVault-BoyNLx New Member

Leuk Bevonden:
    2
    Haha ok dan:+

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.101
    Huh wat 8)

Ging mij meer om dat je als fan zijnde van de serie zo een editie ook niet leuk kan vinden. Als iemand het leuk vind maakt mij echt niet uit 8)

En een stoornis, hou toch op man :')

Laatst bewerkt: 17 jun 2015
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  6. TreV

TreV Enchantment?

Leuk Bevonden:
    119
    Gezellig hier. :lol:

7. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.101
    Haha, ik snap er ook niks van. Als je je mening hier deelt heb je al gelijk een stoornis 8)

Zoals ik al zei, leuk voor de mensen die dit absoluut willen hebben maar andere fans van het spel zijn gewoon blij met de normale versie.

8. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.012
    doe maar of je neus bloedt.. opbiechten zal je.. ben ook echt benieuwd wat voor een stoornis je hebt, Want dit rijst nu echt de pan uit:+

Jorrie vindt dit leuk.
  9. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Jerry Jerry Jerry!

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Tof dat er nu wat meer aandacht komt voor mods uit de console-hoek. Het kan zoveel meerwaarde geven aan je game ervaring! :) Erg benieuwd hoe ze dit nou toe gaan passen.

11. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Jorrie komt uit Friesland, daar kan die ook niks aan doen! :+

Wel leuk die Pip-Boy Edition, maar mijn Note 4 gaat daar waarschijnlijk niet inpassen! 8)

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nein mein freund, ik ga gewoonweg niet meer aan Collector Editions beginnen. Ik heb de GTA V CE gehaald en achteraf nooit moeten doen. Die hele pet draag ik niet, dat tasje heb je geen shit aan en de extra content was te verwaarlozen. Tof voor de mensen die hem gaan halen en ik kan het ook begrijpen, het heeft iets, but it ain't getting my cash.

Jorrie vindt dit leuk.
  13. xVault-BoyNLx

xVault-BoyNLx New Member

Leuk Bevonden:
    2
  14. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, in dit geval is het hele slimme marketing. Want ik denk dat velen niet doorhebben dat het geen compleet apparaat is en dat je je eigen smartphone in dat stuk plastic moet schuiven en een app moet downloaden. Ik dacht eerst wat een vette gadget, maar dit is best gaar... zeker voor 130!

15. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.101
    Ja, dat is mijn punt dus. Je betaald niet voor een kek schermpje (dan zou het dik de moeite waard zijn!), helaas blijft het een onnodig ding om je arm :+

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Iedereen moet lekker zelf weten welke versie ze kopen. Het is een tof ding en cool bedacht, ik begrijp de appeal maar het is niet voor mij, ZEKER wanneer ik kijk naar de andere games die ik vanaf dag 1 wil halen dit jaar. 130 euro , man dat kan ik dan deels aan die andere games besteden. Ik ga hem digitaal halen denk ik en dan helemaal...maar dan ook echt helemaal kapot spelen.

Ik heb de video's nu meerdere keren bekeken en de grafische upgrade is gewoon zo duidelijk nu. Man wat een top sfeertje in die game. Die gebieden die ze tonen na de gameplay stukken lijken me supergaaf ook. Hele andere vibes hangen daar. Vooral dat soort moeras achtige gebiedje met huizen. En dat VATS ziet er toch weer zo fucking sweet uit he.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Waarmee je eigenlijks wilt zeggen dat...? :+

18. xVault-BoyNLx

xVault-BoyNLx New Member

Leuk Bevonden:
    2
    It's all good man:cool:

Ja gelukkig hebben ze iets meer variatie qua omgeving en meer kleur en weerseffecten, zodat het toch elke keer weer anders is.

Dat bouwen lijkt mee ook echt tof. Ben echt benieuwd hoe uitgebreid dat gaat worden. Gewoon je eigen huisje maken en dan vanuit daar steeds meer maken.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja regen is echt tof om erbij te hebben nu. Kleur helpt absoluut. Toen ze dit lieten weten had ik zoiets van...mehhh onnodig. Deel 3 had dit ook niet. Maar je ziet nu wel echt dat het er goed uit ziet. Die andere gebieden zien er sowieso allemaal verdomd nice uit. Ze gebruiken ook technieken zoals FBR (zoiets) en volumetric lighting, dus das allemaal erg nice. Heel erg benieuwd naar de overige nieuwe features, maar ik ga juist proberen een media blackout voor deze te hanteren. Gewoon niet al teveel meer bekijken en lezen. Laadtijden is eigenlijk het enige wat ik wil weten.

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    Precies. Vroeger nam ik nog weleens een Collector's Edition, maar met die zooi erbij doe je toch nooit iets. Kun je net zo goed voor een stuk minder geld de game oppikken. :)

BigKabuto vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina