1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Hoe zijn de ervaringen met mods op de one tot dusver? Hoop dat de ps4 niet te lang op zich laat wachten.
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Kwam deze op Reddit tegen...

     
    Ypuh vindt dit leuk.
  3. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik vind het toch wel kut dat je achievements/trophys (normaal boeien die dingen mij niet, maar voor sommige games wil ik ze wel allemaal halen) uitgeschakeld worden als je mods gebruikt. Ik zie nou al een paar mods die het spel veel beter maken en die toch wel essentieel worden voor de game. Maarja als je daardoor helemaal geen achievements/trophys meer krijgt.
     
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Meestal is er wel een mod die de achievements enabled toch? Tot die tijd blijf ik ook van de mods af.
     
  5. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Naja zie het niet gebeuren aangezien er op de console veel restricties zijn wat modden betreft. Jammer hoor want was er echt heel enthousiast over, maar ik wil gewoon mijn trophies kunnen behalen.
     
  6. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Same here, in Fallout 3 had ik ook 1000/1000.

    Aan de ene kant is het wel leuk om eerst de game zonder mods uit te spelen en vervolgens door te spelen of overnieuw te beginnen met mods aan. Op die manier gaat er een nieuwe wereld voor je open. Downside is dat veel achievements niet story-line related zijn en dus nog ver doorlopen.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Gamingspoints en Nol vinden dit leuk.
  9. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Iemand een tip voor mij?

    In het begin scrapte ik alles, bang iets te missen, maar dat stopt al snel als je constant vol zit. Ik raap nu enkel nog ammo, bobpins en aid op en af en toe armor. Maar nu kan ik vaak weapons etc niet upgraden omdat ik materialen mis. Moet ik nu van hetgeen ik wil upgraden al die materialen onthouden ?
     
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik store al die materialen gewoon in één van mijn settlements. Met charisma perk 6 kun je dan supply lines opzetten zodat je alle materialen tussen settlements kunt delen en overal bij je materialen kan.

    Wapens scrappen heeft volgens mij niet zoveel zin, je kan materialen beter uit gewone junk halen en dat wordt dan automatisch gescrapt als je iets upgrade.
     
    Xandorra en WorkingTitle vinden dit leuk.
  11. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Als je iets upgrade kan je alleen bij de materialen die je op zak hebt toch? Niet die in je settlement, dus dan moet je alsnog voor een upgrade in je settlement gaan zoeken naar de benodigde materialen ?
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Upgraden kan met de materialen die je op zak heb én die gestashed zijn in je settlement (junk/materialen). Of je ze nou stashed in je work bench, armor frame houder of weapon bench maakt niet uit, dat wordt binnen de settlement gedeeld.

    Craften/upgraden kun je dus ook het beste doen in een settlement en niet in een stadje zoals DC. Zo lang je die supply lines perk niet hebt kun je dus het beste alles stashen en upgraden in 1 settlement (bijvoorbeeld Sanctuary).

    Goedkope wapens laat ik altijd liggen (weinig caps/mats en veel gewicht) en dure wapens verkoop ik. Ik salvage nooit wapens maar pak gewoon veel junk op en geef die aan m'n companion om te dragen tot we allebei vol zitten.
     
  13. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Meer DLC is coming.
     
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Voor de 2 verhalende DLC's Far Harbor en de Nuka-World moet dus ff €45,- gelapt worden als ik het goed begrijp? Auch
     
  15. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    kan je net zo goed season pass nemen toch?
    tis vaak best wel duur. maar aan de andere kant is het ook weer veel werk om te maken.
     
  16. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Daarom gaven ze iedereen ruim de tijd in Februari om de seasonpass goedkoop aan te schaffen
    Ik heb dat toen meteen wel gedaan omdat ik altijd de Dlc's van Fallout koop

    verstuurd via Tapatalk
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Precies! Heb ik ook gedaan. Voor Bethesda DLC's zeker de moeite waard!
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  18. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Technisch gezien is deze game 1 grote mess. Ben nu Far Harbor aan het spelen. En de DLC hapert als een malle (ook als ik gewoon aan het lopen ben).

    Gaat toch nergens meer over...
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    ik heb met de normal game eigenlijk nergens last van gehad ?
     
  20. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Bij de main game valt het mee (maar. Maar die Far Harbor is één drama... alleen bij het lopen al hapert mijn beeld. Ik denk dat het door de mist komt die in de DLC zit.

    Er was ook een bericht over

    Er is 2 weken terug een patch uitgebracht die het zou moeten oplossen... maar ik heb het nog steeds.

    Snap niet hoe je als developer zo'n onafgewerkte DLC kan uitbrengen. Best jammer, want de setting spreekt mij erg aan.
     

Deel Deze Pagina