[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

1. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Hardcode mode zat wel in New Vegas hoor. Wel heel simpel, maar toch zat het er in. Of je moest wat anders bedoelen?

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    http://www.gamezone.com/news/bethes...-as-payment-for-a-fallout-4-pre-order-3420375

Bethesda has accepted the bottle caps as payment for a Fallout 4 pre-order

Bethesda has responded to the man named Seth who requested a Fallout 4 pre-order in exchange for the 2,240+ bottle caps that he had been saving for the last 7.5 years. Bethesda has found it within their hearts to accept his bottle caps as a form of payment -- they really had no choice, not with all those bottle caps sitting around their office

Haha zo dan!

Beetje GTA V inspiratie

http://www.gamezone.com/news/fallout-4-is-shaped-by-skyrim-inspired-by-gta-5-3420226

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    @Vault-Boy: Oh ik dacht dat het over craften ging. Hardcore mode zat er wel in inderdaad.

@BigKabuto: Haha nice, ik had al niet anders verwacht eigenlijk.

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Speelt er iemand van jullie al Fallout Shelter? Best een leuk spelletje vind ik. :) Alleen is het niet altijd even actief, aangezien het toch wel een beetje een wacht-spelletje is.

5. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Ik speel het ook maar heb er al 2 dagen niet meer naar omgekeken. Inmiddels 125 dwellers rondlopen en dus niks meer te unlocken, dan gaat de lol er wel vanaf.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Steam die shit, nu graag. :9

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    http://www.gamesradar.com/fallout-4-basically-done/

Het lijkt er echt op dat deze de november release gewoon gaat halen. Bethesda zet gelijk het goede voorbeeld neer voor andere bedrijven. Teveel van die bedrijven pleuren er een releasedatum op en uiteindelijk wordt het fucking spel nog tik keer uitgesteld. Niet hier, aangekondigd en de eerste releasedatum is de echte. Toppie!

Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. JamuellAble

JamuellAble New Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb nooit Fallout gespeeld, is Fallout 4 goed te spelen zonder de vorige delen?

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja hoor, dat zeker. Maar als je een Xbox One hebt, zou je tegen die tijd met 3 kunnen beginnen als je dat zou willen. F3 zit er namelijk bij.

10. JamuellAble

JamuellAble New Member

Leuk Bevonden:
    9
    Xbox one of pc heb ik inderdaad :) maar om nou 3 en 4 achter elkaar te gaan spelen.. Denk dat ik liever alleen 4 speel dan :)

11. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Met de release deeltje 3 nog even spelen zou ik ook niet meer aan beginnen :)

Doe mij maar nu FO 3/Vegas via backwards compatibility ^^

Laatst bewerkt: 27 jun 2015
  12. JamuellAble

JamuellAble New Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb geprobeerd Fallout 3 te installeren op de pc maar dat werkt dus niet op Windows 8.. Gelukkig kreeg ik van Steam keurig een refund, maar toen was New Vegas alweer duurder geworden dus misschien volgende steamsale

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zou toch wat zijn als we straks een vrijwel bugloze Fallout 4 hebben, aangezien de game praktisch klaar is. Dan begint het killen van de bugs. Netjes allemaal.

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.101
    Haha, Bethesda en bugloos :+

Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    True, laten we het maar niet over Skyrim op de consoles hebben. :+

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zei het al eerder maar ik heb relatief weinig bugs gehad in Fallout 3. In Skyrim een paar gekke dingen gehad. Lucky i guess?

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Met Skyrim heb je veel geluk gehad dan, ik niet. Liep éénmaal goed in de game tegen steeds meer WTF momenten op.

Van Deus Ex - HR hebben ze ook wel eens gezegd dat die vol bugs en glitches zat, maar dat bleek een leugen te zijn. Ik heb zelf maar eentje ervaren toen, voor de rest helemaal niets. In de DC was alles vlekkeloos. Het is maar even een ander voorbeeld.

Bij Fallout 3 zelf ook niets ernstigs ervaren eigenlijks, behalve dat Nuka cola flessen soms spontaan verdwenen, als ik even ervoor nog naar de fles had gekeken zonder hem aan te raken. Een aantal zullen zich o.a. mijn frustratie bij die Nuka cola quest nog wel herinneren. Dit was slecht één frustratie van een aantal in die quest, maar wel de enige op het gebied van bugs en glitches dat ik bij F3 ervaren heb.

In Washington zelf kon het ook nog wel eens raar gaan heb ik begrepen, maar zelf heb ik dat niet zo ervaren. Al helemaal niet in de Wasteland zelf, daar verliep alles prima, zelfs op consoles.

Ik denk dat F4 wel weer een goed vervolg is op F3, want New Vegas wil ik het maar niet over hebben. Blij dat deze weer door Bethesda word gemaakt, al hoop ik maar dat ze niet weer beginnen te klooien met hun compressietechnieken, of wat voor technieken dan ook.

18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Mensen moeten leren googlen. Natuurlijk werkt Fallout 3 wel met Windows 8!

19. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Elke Fallout staat wel redelijk opzich. Je begint iedere keer in een andere vault en in een ander deel van de wereld. Je kan Fallout 4 prima spelen zonder de eerdere delen ooit gespeeld te hebben.

20. JamuellAble

JamuellAble New Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb gegoogeld, ook met mods geprobeerd. Ik kwam niet voorbij het titelscherm.

Deel Deze Pagina