1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Niet extreem hyped, maar dat ben ik sowieso voor geen enkele game meer en das prima. Ik weet alleen vrijwel zeker wanneer de game bijna uit is dat ik flink meer hyped zal raken en dat ik gewoon ga genieten van de game. Over BGS games heb ik geen twijfels meer anyway.

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wat een epic game jaar is 2015 toch. En dit wordt echt de GOTC (Sorry TW3!) ...

Davey666 vindt dit leuk.
  3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Hehe, ben benieuwd, ik ben bang dat het wat een 'been there, done that' gevoel gaat worden.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zelfs als het veel lijkt op F3, dan is het voor mij nog een GOTY, want zelden krijg je een post apocalyptische wereld zo geweldig voorgeschoteld als met de Fallout serie.

donfatos vindt dit leuk.
  5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    ik heb vertrouwen in Bethesda! Track record zegt genoeg :)

donfatos vindt dit leuk.
  6. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Geen vertrouwen hebben in Bethesda:mad:

Ik weet nu al dat Fallout 4 weer een super game gaat worden waar ik heel veel uren in gaat steken. Zij zijn voor mij de enige die echt goede open wereld games maken waar ik lange tijd in wil blijven hangen. Ook al was ik na een tijd wel klaar met Skyrim, toch heb ik daar behoorlijk wat uren in zitten. Hell als ik wil kan ik nog steeds Fallout 3 spelen, maar ik heb die game nu echt weggelegd en ben zo benieuwd wat Fallout 4 ons gaat brengen.

7. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Tsja, Skyrim viel ook wat tegen dus ik ben wat ingehouden qua verwachtingen. Scheelt op zich weer, duurt het ook niet langer voor mijn beleving :+

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Skyrim viel voor mij alleen op de console tegen. Op de PC een dikke bazengame en nog nooit zulke korte laadtijden meegemaakt. Beter gezegd geen eigenlijk.

Eén van de redenen waarom ik ook nog twijfel om de One versie of de PC versie van deze game te halen, maar ik heb helaas ook een haat / liefde verhouding met Steam.

Uiteindelijk zal het de One versie wel worden, met hopelijk niet zoveel technische frustraties als met Skyrim op de 360 destijds.

9. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Steam is gewoon perfect, ik ga hem daarvoor ook halen, mod support is ideaal met Steam.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Je had toch ook zo'n apart mod programma voor Skyrim? Het startte de game ook nog eens sneller op, maar ben even kwijt hoe het heette.

Je kon daarvan uit alle mods in een lijst bekijken en er meer toevoegen, want dat was ook iets makkelijker als je een mod handmatig moest toevoegen.

Als er weer zoiets komt voor F4, dan is de PC versie zeker het overwegen waard. Ik game toch al bizar weinig op de consoles de laatste maanden.

11. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.100
    Niet speciaal voor Skyrim, programma bestaat al wat langer maar het is Nexusmod.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bedankt, dat was inderdaad de naam. Nou, dan word een PC versie in eens steeds realistischer. :9

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Skyrim vond ik echt fantastisch. Heb genoten van de game. Tuurlijk, de combat mag nu wel eens gaan veranderen en graag wil ik nu ook niet meer zovaak dezelfde stem horen, maar Skyrim toen had plenty aan verbeteringen. Bethesda heeft me nog niet weten teleur te stellen. Ain't gonna happen met Fallout 4.

14. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Totaal niet bang voor

Gakkie vindt dit leuk.
  15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nee, inderdaad, ik ook niet. Van wat ik heb gezien is het allemaal juist top!

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  17. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Wow heerlijke theme man:cool::cool::cool:

Man schiet op november=(

18. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Kijk echt uit naar deze game!

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    En ik naar de reviews, want daar vanuit ga ik bepalen of het de PC of One versie word.

Ik ben niet vreselijk van de MODS, maar als het op de PC allemaal zo extreem lekker loopt als Skyrim destijds, dan word het dus mooi de PC versie.

20. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    vor mij word t zoiezo ps4 - lekkerste controls

Deel Deze Pagina