Ik ga voor stealth en snipers Nog niet Final, maar ik denk aan zoiets redelijk wat STR om zooi mee te kunnen nemen, verder een middle of the road build. Ik hoef niet aardig gevonden te worden
Die build lijkt me wel sup-optimaal. Zonde om zoveel in strength te gooien als je het alleen gebruikt om shit mnee te nemen. Meer luck kan ook handig zijn om veel criticals te kunnen landen als Sniper. Als je de lone wanderer perk kiest (weet ff niet in welke tree die zit) dan krijg je al veel meer draagruimte zonder dat je punten hoeft te verspillen in strength
Mee eens. Daarom is het ook niet final. Als de game er is even experimenteren met builds en mss dat ik dan wat van de STR overhevel naar Agility bijvoorbeeld .... Aan de andere kant, ik hoef ook geen optimale of cookie cutter build ....
Ik denk dat ik gewoon weer kies voor Strength, Charisma, Intelligence en Agilty. Ik vind het juist heerlijk spelen als je goed wordt in Sneaken, Repairen van dingen, Je uit situaties lullen, Goed met guns. En Intelligence nam ik toen altijd omdat je veel meer skillpunten kreeg. Maarja ik zal zeker wel weer de eerste 10 keer ofzo opnieuw starten om te zoeken wat voor mij nou echt fijn zal spelen. Wel kut dat er nu al dingen uitlekken. Wordt super moeilijk nu als er wellicht steeds meer dingen uitlekken.
PFffff....Tomb Raider? JC3? AC en FC? Well ain't that cute, but it's wrong! Fallout 4 is all you need.
Eigenlijk komt er gewoon teveel en ook allemaal zo snel achter elkaar. Tomb Raider hadden ze naar december moeten gooien.
jups, maar je hoeft het ook niet allemaal meteen te kopen. in december is Lara ook nog wel te vinden in de schappen