Heb Fallout 3 en een andere Bethesda game maar weer op mijn 360 gezet. Ben een beetje Xbox One moe, maar daar wil ik wel weer met volle motivatie aan beginnen wanneer Fallout 4 uit is. Vanavond denk ik maar even een beetje in de sfeer komen met Fallout 3.
Fallout 3 zit er nog niet bij. Heb net even gekeken via Google. Mass Effect 1 wel als het op RPG's aankomt en de update is volgende maand. Hopelijk ook een stuk stabieler en sneller. Heb nog regelmatig dat ik een paar seconden tegen een zwart scherm aankijk, zelfs bij alleen dashboard. En echt snel gaat het ook niet, hapert nogal de One. Heb hem sinds launch in Duitsland.
Mass Effect 1 heb ik zelf ook al op de X1 gespeeld. Wel leuk maar die ken ik ondertussen wel. Maar dat is met veel x360 games natuurlijk.
Stiekem begint het ook wel te kriebelen. Loop de Bart Smit wel binnen tijdens de release. Wil die bobblehead natuurlijk wel hebben
Hoe heb je die nu al gespeeld op de X1 dan? Ergens op een gamebeurs geweest, of is die soms op Xbox One Live te koop?
Ik verheug me zo op deze game, pfff. Al een hele poos trouwens, maar laatste weken is het echt erg. Heb zelfs vannacht gedroomd dat ik de game al in bezit had en hele tijd ging spelen Wil niet meer wachten haha
Ik zit in het preview program en zag dat die beschikbaar was als BC. Dus hup disc erin, meteen een melding dat die gedownload moest worden. Dus op ok, en na een aantal minuten kon ik spelen.
Deze meneer heeft duidelijk al lang nagedacht over hoe hij z'n character gaat bouwen Doe er je voordeel mee!
Dit is de Bobblehead die bij de Bartsmit bestelling wordt geleverd. Volgens mij had Bartsmit Fallout4 eerst voor 59, nu 55 eu.
Man voel me echt een klein kind. Heb eigenlijk nooit meer dat gevoel gehad met een game. Alleen bij Fallout heb ik echt dat gevoel alsof je nog een kind bent die niet kan wachten op zijn kado's. Kan echt niet meer wachten
Voel me inderdaad weer een kind. Zo'n zelfde gevoel als ik toen had net voor kerstmis. Dat ik al drie dagen ervoor niet kon slapen, haha. Heerlijke muziek weer... Lekker met deze muziek weer door de wasteland heen (:
Pffff dit soort dingen maken het echt moeilijk nu de laatste dagen. Best kut ook dat ik precies die week dat die uitkomt begin bij mijn nieuwe baan.