Een weekje om te bedenken hoe ik mijn character ga instellen. Nog geen idee eigenlijk.. daar ga ik eens lekker voor zitten. Heb er echt zin in.. Er komen echt nog heerlijke donkere wintermaanden aan.. Ik zeg laat maar komen. Gordijnen dicht, verwarming aan, hapjes en drankjes voor de neus en gamen maar..
Ben benieuwd of je ook spullen kan oppakken en ergens anders kan neerzetten zoals in Skyrim. Het ziet er in de video's zo statisch uit. Het spel is niet gelekt. De media heeft simpelweg de review exemplaren al in huis.
Graphics en animaties zijn last gen lijkt wel. Tering hahah Maargoed, ben nog steeds benieuwd waar iedereen hyped over is
Mensen weten wel dat ik vooral voor de ontspanning altijd op de laagste stand speel, maar als ik deze perks zo lees en er is geen level cap, dan word het zelfs op de hogere standen makkelijker.
Ik denk dat het nog best een uitdaging wordt, zeker de begin levels. Maar goed, alleen al het verkennen van de wereld is een joy voor mij
Inderdaad. Moet het wel uiterlijk zaterdag zijn. Maandag komt geen post dus dan is het automatisch al weer dinsdag. Ik ga maar van dat laatste uit ...
Ik heb zwaar zin in deze game. Maar weet er iemand of op dit forum ook een aparte fallout 4 topic komt (zoals voorheen bij grote blockbusters)? Aangezien er in deze game veel te doen is, zou een aparte topic wel beter zijn toch?
Meh, wat zou er in die aparte topic dan moeten komen? Ik denk dat het wel prima is om het allemaal in 1 topic te houden, anders krijg je van die halfdode topics en uiteindelijk keert toch iedereen terug in het algemene topic.