1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Bijna.

2. Pip-BoyNL

Pip-BoyNL New Member

Leuk Bevonden:
    7
    OMFG OMFG OMFG wat een gave trailer:eek::eek::eek:

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Echt een gruwelijk toffe trailer. Ik kreeg serieus even kippenvel met die muziek erbij, prachtig gewoon. Fucking love good music! Het geheel ziet er eigenlijk gewoon prima uit voor zo'n old-ass engine met verbeteringen/toevoegingen. Enige waarvan ik dacht...''really?'' was toen ze die conversaties toonde, dat zag er echt matigjes uit. Maar wel absoluut een grote verbetering tov van Skyrim, NV en Fallout 3. Wat heet een verbetering!

4. Pip-BoyNL

Pip-BoyNL New Member

Leuk Bevonden:
    7
    Nou de hype is weer volledig terug hoor hier. De trailer al 5x gezien:+

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik sprak net een paar mensen (niet reddit of neogaf) en die zeggen dan weer dat het er als schijt uit ziet vergeleken met Witcher 3. Witcher 3 is dan ook op een volledig andere engine gebouwd, F4 gebruikt een upgrade van de fucking Oblivion engine of zelfs Morrowind geloof ik. Daarnaast is er wel veel statisch in Witcher 3 behalve vegetatie natuurlijk en dit alles zijn losse objecten in Bethesda games. Deze trailer doet gewoon niet onder voor de E3 beelden en dat is precies wat ik verwachtte, niets meer en niets minder. Wel hoop ik dat The Elder Scrolls 6 op een nieuwe engine komt.

Ja ja, en dit komt van wellicht de grootste graphics ho van heel XBW. :eek:

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja kan ik wel begrijpen. Niks raars aan. Ziet er er imo ook niet heel super uit. Er zijn een stuk mooiere open world games.

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    @BigKabuto Hou toch eens op met die graphics shit. Wacht tot de game er is en oordeel dan zelf. Al dat gegossip van reddits/neogafs/elkanderk*tforum heeft weinig toegevoegde waarde.

Ik geloof in de game, graphics gewoon prima/voldoende en gameplay through the roof!

Enne, ik wil screens met bonnetjes en game zien van iedereen die zegt hem al te spelen :D

B Tender en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik vind helemaal mooi. Gameplay over graphics.

Xandorra en Rienbu vinden dit leuk.
  9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Fallout 4 - your guide to the nuclear apocalypse

Xandorra vindt dit leuk.
  10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zucht...fucking diepe zucht ook echt hoor. Ik kan hier helemaal niets meer melden lijkt wel zonder dat er weer geklaagd gaat worden. Last i checked was dit een forum. Hier ontstaan discussies, hier laat men hun mening weten.

Ik laat alleen maar weten dat ik met een paar mensen sprak en ik geef mijn mening/visie erover. Niemand...echt niemand dwingt je om te reageren. Daarnaast hoef ik de game echt niet perse zelf te spelen om nu te kunnen oordelen over de graphics, al die gebieden in deze launch trailer zien er straks exact zo uit. Ik vind dit altijd zo'n kul opmerking.

Good lord zeg.

11. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Volgens de post word die morgenochtend bezorgd.. Geloof er geen reet van.

12. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Maar dit doe je bij talloze games, telkens maar weer analyseren van dit, en dan weer dat, hoe ging dat ook alweer bij The Phantom Pain? Heb je die al uit?

Mallakai en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  13. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Gaaf

Leuke Poll
    Wie speelt er als Man en wie als Vrouw.

Ik als vrouw ga spelen als vrouw

Verstuurd Met Tapatalk

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Tuurlijk is het een forum. Maar bij elke game, elke grote release ga je weer tot in het oneindige tekeer dat de graphics slechts zijn, downgrade, want zie Reddit, en dus en zo.
    Dat heb ik wel gezien nu. Je hebt je punt al gemaakt. Maar 95% van osn gelooft dat het een kick ass game wordt met OK/prima graphics ...

15. Xandorra

Leuk Bevonden:
    554
    Ik speel liever een spel wat heerlijk weg speelt met mindere graphics, dan op en top en het is ...
    Maar dat is persoonlijk

Verstuurd Met Tapatalk

B Tender vindt dit leuk.
  16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Maar nogmaals....dit is een forum. Net zoals NeoGAF en Reddit. Mensen posten daar ook links en verhalen van dingen die zij op die andere fora hebben gehoord en gelezen. Zo gaat dat gewoon, big fucking deal lijkt me.

Phantom Pain keihard laten liggen, het is dan ook by far mijn teleurstelling van het jaar. Iedereen mag me gek noemen als zij dat willen, maar dit is niet waar Metal Gear naar toe moet gaan. MGS3 1000000X liever dan dat. In genoeg games werkt een open world wel, hier niet. Na de geweldige intro was de flow volledig vertrokken toen ik in dat grote gebied werd gemieterd. Ik ga er ooit wel een keer verder mee.

Ja maar ik geloof dat dus ook. Dat is wel te zien aan mijn reactie. Ik realiseer me heel goed dat gameplay belangrijker is, maar mooie graphics voegt een heleboel toe. Het leek vorige week alleen echt even op een downgrade en dat kwam achteraf door de zeer slechte kwaliteit van PS4 JPG's, kon ik ook niet weten.

Laten we nu maar weer terug gaan naar een goede sfeer en aftellen naar release.

17. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik als vrouw, kan je jezelf waarschijnlijk weer verhoeren voor korting

18. Xandorra

Leuk Bevonden:
    554
    Gewoon met de haartje wapperen

Verstuurd Met Tapatalk

19. Pip-BoyNL

Pip-BoyNL New Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik als man en vrouw. Omdat ze juist nu een stem hebben en beide anders klinken, wil ik dus ook per persoon anders beginnen. Uiteindelijk kan je alles wel unlocken per persoon, maar dat duurt toch heel lang:cool:

Als man wil ik bijvoorbeeld in het begin goed zijn in guns, repair, strenght en lockpick en als vrouw bijvoorbeeld goed in speech, barter, hacken. De man is meer een opvliegend type die eerst schiet zonder teveel na te denken en de vrouw is rustiger en denkt eerst goed na over haar acties:+ Zo zie ik het een beetje voor me hoe ik met beide wil spelen.

Xandorra vindt dit leuk.
  20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Goed plan! En volgende week zijn we allemaal flabbergasted door de Awesome game :D

Deel Deze Pagina