Speelde F3 en NV als moslimstrijder. Denk dat ik nu voor een Duitse Helga ga. Die shit wat @UpInSmoke0611 zei over verhoeren voor korting vind ik wel vet
Ongetwijfeld! Ik ga denk ik zelf als een man spelen. Misschien leuk om proberen mijzelf na te maken, dat heeft echt wel wat. Maar ik weet niet hoe diepgaand de creator is en of ik dat geduld kan opbrengen. Ik kan sowieso niet wachten om gewoon de eerste Deathclaw of Ghoul tegen te komen, VATS te activeren en daarna zijn koppie eraf te knallen, love that shit. Twee shots uit de launch trailer Spoiler Heerlijk die sfeer.
als er een vrouw in zit speel ik met de vrouw. Altijd al gedaan. Dat vind ik gewoon vet. Een stoer kippetje zeg maar. wat betreft de GFX. dat is voor mij niet zo belangrijk. Natuurlijk wil ik vet ogende game. Maar liever een game met diepte. Het allerliefst beide maar dat is schijnbaar erg moeilijk te maken. dus vrouw wordt het.
Een beetje zegt ie. Goeie genade het lijkt wel alsof je een heel plan hebt uitgeschreven over jouw handelen in deze game
Hahaha ja daarom zijn Bethesda games mijn favoriete RPG games, omdat je echt je eigen character kan maken in een grote open wereld. Ik roleplay het spel ook weer niet diehard hoor, maar vind het wel leuk om alvast wat keuzes te maken hoe ik het spel wil gaan spelen met 2 characters. Had dit spel maar 1 hoofdpersoon gehad dan speelde ik maar met 1 character, maar omdat je juist 2 hoofdpersonen hebt met een stem is het toch altijd weer anders als je met beide anders speelt.
Net een heel klein stukje gameplay van 10 seconden gezien en daar hoorde ik Spoiler Cole Porter met het nummer anything goes. Zou dat betekenen dat we een paar nummers van Fallout 3 terug gaan horen
Hier een heel handige (handigste die ik ben tegengekomen) Perk/Special planner! http://www.nukahub.com/tools/special?s=1&p=1&e=1&c=1&i=1&a=1&l=1 Denk dat mijn startbuilt er zo uit gaat zien: Spoiler
#teamkabuto Sinds aankondiging echt zero hype. Qua animaties, belichting, graphics, alles is een grote drama. Skyrim was al outdated as fuck, helemaal op het gebied van pure gameplay. Ik zie echt helemaal niks in Fallout 4 wat me ook maar een klein beetje moet laten denken waarom ik hier tijd in zou willen steken. Misschien een paar jaar geleden ofzo. Doei.
Maar jij bent altijd negatief. Maar ik ben het er ook wel deels mee eens. Bethesda moet gewoon flink investeren en gewoon top graphics/gameplay gaan leveren.
Power of teh cloud. ... /runs EDIT: animaties zijn inderdaad niet veel soeps. De Fallout 3 was ook niet de mooiste game... maar de gameplay was prima. Komt wel goed met deze titel verwacht ik.
Ik verwacht ook zeker wel dat het goed komt met deze titel, maar wat Jorrie zegt kan ook geen kwaad. Nieuwe engine mag wel eens, moet geen Call of Duty verhaal worden.
Lucky you! Ik ben al jaren zwaar gehyped voor een nieuwe Fallout. Enige spel waar ik nog naar uitkijk. Ik zit hier maar te wachten tot ie op de deurmat valt. Achja, over de animaties valt wat te zeggen. Belichting vind ik persoonlijk prachtig, veel beter dan FO3. Alles een groot drama, mja, we laten het maar bij een kwestie van smaak. Het blijft een open world game, wat grafisch nogal zwaar is en niet voor iedereen geschikt is. Nog 4 dageeeeuuuuyyyyyyyyyyy'n!!!
Grafisch zal het geen prijzen winnen, maar vooral bij bepaalde dingen alleen(NPC's, animaties)....want hier kan ik echt niet op haten --> ^ ^. Dat heb ik echter weer niet. Ik vind de lighting in sommige shots en video's echt wel nice, nope het kan zich niet meten aan games van vandaag de dag maar het is wat het is. Ik ben zeer hyped om de game, omdat ik er echt zeker wel in geloof dat BGS een zeer vette game wereld heeft neergezet met toffe quests, verbeterde gunplay en VATS.....en sfeer, hele nice sfeer! Maar ik geef toe...ik schrok echt wel toen ik de reveal trailer eerst zag en toen tijdens E3 Bethesda begon met Doom...toen had ik echt zoiets van...damn, kon het er maar zo uit zien. It is what it is.