1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

1. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Nope gewoon de versie zonder iets erbij.. :'-(

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Yup, lekker wegblijven van de Fallout Reddit. Iemand had op de Xbox One Reddit speciaal een thread aangemaakt en waarschuwde dat men het nodig vind in de Fallout Reddit je aan te spreken in threads en het einde te spoilen, of gewoon je een PM te sturen met het einde....zielige pleurislui zijn dat.

Ik zag ook dat een reviewer het embargo al gebroken had en deze staat dus online. Alleen begint de review met een hele dikke spoiler las ik. Dus lees op eigen risico i guess...

SPOILERS IN DEZE REVIEW!!!!! Klik spoiler voor link

Lang verhaal kort...

Reviewer heeft het over dat hij Dragon Age Inquisition de shit vond, dat hij echt kon lachen om de characters en ze tof vond. Over Fallout 4 zegt hij....''got bored trying to survive in the wasteland. Fallout fans will love it,newcomers may not.

---

Helemaal goed dus. Is het al dinsdag?

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Komt goed uit want DAI vond ik helemaal niks :+

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Mja...same here dus. De eerste paar uren vond ik echt tof, wat een verschil met DA2. Vooral qua het exploren van de gebieden, maar de loot was tergend saai en dit begon na een tijdje goed te irriteren en daarnaast was de combat...K U T ! Ik denk dat sommige reviewers iets teveel verwachten en dat moeten ze naar mijn mening niet doen. Ik ga ervanuit dat het zoals Fallout 3 is qua sfeer en gameplay in het algemeen. Met sterk verbeterde en leuke gunplay, betere graphics en animaties en natuurlijk wat we bij E3 zagen...weapon customisation en shit bouwen. Dat is waar ik van uit ga en dat vind ik uitstekend.

Rienbu vindt dit leuk.
  5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Een spoiler vrij stukje uit die review van je zegt al dat de game weken van je leven zal consumeren. Dit is voor mij al voldoende. :thumbs:

6. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Het is met games toch altijd an experience it yourself, je kan pas oordelen of de game wat is als je er zelf mee aan de gang bent geweest. Nou kom maar op met die disc,:D

7. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Dragon Age was idd aardige game. Werd alleen een beetje leip van alle fetchquests later op.

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Combat kut? Welk spel heb jij gespeeld joh? Dragon Age was een van de meest diepgaande action RPG's die ik gespeeld heb de afgelopen jaren.

Maargoed, dan alsnog niet te vergelijken met F4. Nogal een clickbait artikel. F4 en Dragon Age zijn misschien allebei RPG's, maar daar is alles ook mee gezegd denk ik dan.

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Kunnen we al pre-loaden (Steam)? Of morgen pas?

10. sjaak marston

sjaak marston Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Dragon age inquisition vond ik niks aan vooral de combat en jouw teampie dat je kon krijgen vond ik niks aan

Ook je character die je na beginnen niet meer kon editen ook missen in de game

Gelukkig had ik in de zin van tw3 toch een rpg naar mijn hart gehad.

11. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ok ik heb de review voor jullie gelezen en het komt erop neer dat:

*Voor zekerheid spoiler, maar het bevat geen spoilers imo. Maar goed, sommigen willen helemaal niks weten. Het gaat alleen over wat hij van het verhaal vind, maar niks inhoudelijke over het verhaal zelf!*

hij het spel erg langdradig vindt en het verhaal niet zo interessant vind omdat het zich langzaam ontvouwt. Ook moet je de eerste 10/15 uur erg veel grinden om te overleven en wat stats/perks op te bouwen.

Dit hoeft voor RPG fans natuurlijk geen slechte zaak te zijn.

Verder geeft hij aan dat er veel, heel erg veel te doen is. En dat die hard Fallout fans zich er absoluut raad mee weten

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  12. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Oeh, is ie al uit in Duitsland?? Crap, ik was gisteren nog bij mijn schoonouders in Münster, totaal niet aan gedacht. =(
    Als de Nederlandse winkels morgen nog niks (mogen) doen, rij ik toch maar even richting Kleef, maandag is mijn vaste vrije dag dus daar zie ik wel heil in haha!

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    In Duitsland is ie ook nog niet officieel uit.

14. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    ^ nee maar blijkbaar wel te koop bij de Saturn e.d. volgens anderen eerder deze thread ;)

15. rubenpol007

rubenpol007 Active Member

Leuk Bevonden:
    72
    Game dumper heeft hem verzonden!!!

16. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Jups, ik kreeg gisteren ook al een berichtje van hen.

17. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    12Game stuurde ook gisteren een mailtje. Kans dat DHL morgen al bezorgt? :+

18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Net als ie in andere plekken van Nederland te koop is maar dan hoeft het niet overal te zijn :+

19. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Aldus DHL..

20. mauser8x57

mauser8x57 gt: ENFIELD22

Leuk Bevonden:
    7
    op twitch veel Duitse streamers met fallout4

Deel Deze Pagina