1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kwam dit net op Reddit tegen. Niet lezen als je het (mogelijke) verhaal niet wil lezen. Komt er iig op neer dat de game in oktober uitkomt. Maar er staan nog meer gekke dingen in, zoals een 360 en PS3 release die ze alleen nu niet willen marketen. Hoe dan ook.....

    https://www.reddit.com/r/Fallout/comments/28v2dn/i_played_fallout_4/

    Oktober zou perfect zijn vind ik.
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Voor een nieuwe Fallout moet alles wijken! Ik ga voor de 2015 release. En hell, het was al machtig met 360 graphics, dus daar maak ik me geen zorgen over.

    Sowieso al dat downgrade/graphics talk is zo 2011 ....
     
    Ypuh, Rienbu en BigKabuto vinden dit leuk.
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Fallout 3 en NV (behalve de bugs) waren gewoon zo geweldig, dat ik daarna niet meer echt een RPG in die stijl en sfeer heb gezien die zo goed was. Dus ook al zouden we WEER moeten kampen met...slechte animaties die houterig overkomen, wat jammer zou zijn, laadtijden wanneer we gebouwen in gaan, toch weer redelijk vaak dezelfde stemmen gaan horen, we gaan er ongetwijfeld van genieten. Qua content en sfeer twijfel ik er geen moment aan. Maar dat al die dingen die ik noemde niets zouden zijn veranderd, lijkt mij weer erg sterk.

    Hoe dan ook....2015 release bring it the fuck on! Was het maar al E3 tijd :D
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Hopelijk wordt het 2015.

    All I wanna do is this;



    :D
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik ben volgens mij echt de enige die wilt dat ie in 2015 uitkomt
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Lees mijn post eens hierboven... I'm with you!

    EDIT
    Epic RPG times: Witcher 3, Wasteland 2, Divinity Original Sin, Fallout 4, ESO, the Division en dan vergeet ik er vast nog een paar ...
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Correctie. Dat ie in 2016 uitkomt

    En The Division is al uitgesteld naar 2016
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik bedoel ook dat vanaf nu naar volgend jaar we een aaneenschakeling krijgen van dikke RPGs. Vul dat aan met een paar super vette open world game (JC:cool: en het wordt een goed jaar :)
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja man. VATS is DE SHIT!



    Gewoon het hele systeem dat je de boel kunt stilzetten, lichtaamsdeeltje uitzoeken...PAF....weg is het lichaamsdeeltje en vliegt in het rond. Geeft voldoening, zeer veel. :cool:
     
  10. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Hoop trouwens wel en ga er ook echt vanuit dat ze nu wel IronSights hebben. Als ze dat weer niet zouden doen:+

    Wel leuk dat je op het laatst van de trailer toch wat dingen zag qua wapens en armor. Zo lijkt het dat je je armor kan veranderen of repairen en ook weer weapon mods of andere onderdelen op verschillende wapens kan gebruiken.

    Damn schiet op E3. Hopelijk krijgen we dan wat gameplay te zien. En laat het echt niet behind closed doors zijn:mad:
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Tis geen shooter he..!
     
  12. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ben ook wel benieuwd naar de soundtrack (ook van de radio), maar die was in deel 3 echt super. Als ik dat weer hoor denk ik meteen weer terug aan Fallout 3:oops:
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ze hebben in de aankondiging van de game laten weten dat we meer krijgen bij E3. Ze lieten in deze trailer alleen maar ingame dingen zien en volgens mij had niemand dat verwacht. Ik weet zeker dat we gameplay gaan zien, zeker als de kans er is dat het een 2015 release is.

     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2015
  14. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Hoop 3-Dog van Galaxy News Radio weer aanwezig is
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    In het begin van de video zien we de keuken en je kunt de buitenomgeving zien door het raam. Kon dit ook al in F3 en NV? Weet ik effe niet meer. Hopelijk een indicatie dat ze interieuren en exterieuren geblend hebben.
     
  16. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Dat zou wel heel vet zijn, liefst dan ook huisjes in- en uitgaan zonder laadschermen. Of dat mogelijk is..? Als ze dat voor elkaar krijgen ben ik zeker bereid om ze die houterige animaties en last-gen character models te vergeven.
     
  17. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Als Fallout newb kijk ik uit na deze game.
    Schijnt echt een meesterlijke franchise te zijn.

    Ik hoop echter wel op een 2016 release.
    Er komen dit najaar simpel weg te veel (potentiele) sterke titels uit voor de X1.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oh dat hoop ik ook zo! In Witcher is gewoon alles seamless dat is zo chill.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Kom op, dat mogen we tegenwoordig ook wel eens verwachten :+
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar als het toch weer dezelfde engine is, al weten we dat nog niet, is dat wel afwachten. We gaan dit ongetwijfeld tijdens E3 zien. :)

    Francis is niet blij....




    Ik begrijp de dude, maar het zou toch fijn zijn als hij een keer gewoon op een serieuze manier video's maakt. Het is zijn act i guess.
     

Deel Deze Pagina