Ik bedoel hoe het geschreven is he, dat is toch geen correct ABN? En het artikel lijkt verder zo positief dat ik inderdaad even dacht dat ze serieus was over de framerate.
Ba dum tss Nee hoor was een grappig stukje. Vooral over de beste engine en betere graphics dan haar eigen hond was droog haha
Zowel met NV en Skyrim teveel drama's gehad. Fallout 3 alleen gisteravond een vastloper toen ik begon met spelen, maar dat is één van de weinige geweest en omdat ik mijn 360 al een hele tijd aan had staan. Ik red me er wel mee en maak me er lang niet zo druk om zoals anderen. Kan nooit erger zijn dan Unity, die game was gewoon nog in Alpha fase.
Precies. Het is vast een hele leuke game waar we heel wat uurtjes in gaan rondwandelen, moorden, stelen, bouwen en genieten natuurlijk.
Zit wat op Youtube te zoeken naar de radionummers of die er eventueel al opstaan en door iemand zijn uitgezocht. Kan natuurlijk niet 100% zeggen of dit waar is, maar mocht dit wel zo zijn dan zitten er een boel Fallout 3 nummers bij
Geloof het of niet, Fallout 4 wordt de eerste game uit deze serie die ik ga spelen. Ik was eerst niet van plan deze game te gaan halen, echter hebben de reviews en vooral jullie enthousiasme in dit topic mij over de streep getrokken. Dus bedankt dames en heren, dankzij jullie ben ik weer 50 euro lichter.
Ik ben hetero, dus niet zo vreemd ja. Ik ga hoogstwaarschijnlijk toch een vrouwelijke char aanmaken en dan zien we wel met die romances.
Haha ik ben ook altijd benieuwd daarnaar. In alle Mass Effects heb ik dan sowieso ook een female playthrough gehad, puur om te zien wat voor girl-girl .....mogelijkheden er waren. Of waren het nou video's die ik heb gecheckt? Een van de twee. Ach het heeft gewoon iets.