1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Haha, wel een beetje een luxeprobleem natuurlijk. Je hoeft toch ook niet alles meteen te spelen, ik probeer het een beetje te spreiden over het hele jaar. Is er een x niks, dan zoek ik een oudere game die ik altijd al had willen spelen maar waar ik nooit aan toegekomen ben.
     
  2. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Damn als je idd dat stuk van Reddit leest. Als dat allemaal zou kloppen:)

    Hier bijvoorbeeld een roadmap:
    1. June 2015 - Fallout 4 reveal at E3, trailer only
    2. July 2015 - First gameplay trailers
    3. August 2015 - More information
    4. October 2015 - PS4/Xbox One/PC release
    5. November 2015 - First DLC
    6. December 2015 - Second DLC, as well as PS3/360 version release
    7. January 2016 - Third DLC
    8. March 2016 - Forth DLC
    9. April 2016 - Fifth and Final DLC
    10. June 2016 - Fallout Spinoff revealed, in development by Behaviour Interactive.
    11. October 2016 - Fallout Spinoff released for PS4/Xbox One/PC
    Alleen die DLC zou wel vaag zijn als dat waar blijkt te zijn. Wel erg snel DLC dan.

    Of terugkerende characters zoals Madison Li en Three Dog. Staat ook in dat je iets van save import kan gebruiken.

    En toch een nieuwe engine voor de nextgen consoles en pc.

    Fallout 4 will be available for a wide range of platforms after launch. The first version that will be released is being developed for Playstation 4, Xbox One and PC. This version uses a brand new engine built from the ground up to take advantage of the power of next gen systems. Absolutely everything is new, and no assets or scrips are being used from Fallout 3/NV or Skyrim.

    Fallout 4 will also be available on Playstation 3 and Xbox 360. This version is also being developed by Bethesda Game Studios, but will release a year after the advanced version. This version runs on the Creation Engine, the same engine that powered Skyrim. This is being done so that PS3/360 users can play the game without problem. Everything will be the same in this version as the advanced version, except for the graphics, gameplay and some additional features.

    Maar ja eerst maar eens of het echt allemaal zo is.
     
  3. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Waar baseren zij dit eigenlijk op dan, Vault-Boy? Klinkt allemaal best wel vergezocht, vanaf november bijna maandelijks nieuwe DLC en dan in oktober 2016 alweer een compleet nieuw deel.
     
  4. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik type het alleen he. Ik zie het ook maar staan, maar je hoort toch steeds meer dat er best wat waarheden in kunnen zitten.

    Die roadmap ziet er eerlijk gezegd ook wel wat vaag uit inderdaad met wel heel snel DLC en een spinoff volgend jaar.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Behaviour interactive heeft nou niet bepaald veel moois gemaakt. Besides, waarom zouden ze zelf die spin-off niet maken of Obsidian?
     
  6. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Weet ik. :) Was alleen benieuwd, aangezien je het artikel hebt gelezen, of er ook nog ergens bronnen worden genoemd.

    Zou op zich wel mogelijk kunnen zijn, betekend dan wel dat veel DLC al klaar is voordat de game in de winkels ligt. Er zou dan nu al aan die spin-off gewerkt moeten worden, als het 'raamwerk' van de game er is dan zou dat ook wel kunnen. Betwijfel alleen of het waar is, lijkt mij eerder clickbait of wishful thinking.
     
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Mokertje siked.
    Ik vind het aantal titels dit jaar ook nog wel meevallen. Ik ga zelf de keuze maken tussen RB6 Siege, Battlefront of Halo als FPS game. Met Fallout 4 erbij ben ik dan wel weer zoet tot The Division uitkomt.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Mokertje siked?
     
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Lijkt me onzin post. Stukje heeft gewoon de gek met de vorige content releases en dat het zo voorspelbaar wordt wat ze gaan doen. Je weet dat ze een stuk of 5 dlc's erna gaan uitbrengen net zoals Fallout 3. Maar tijdschema lijkt me echt dikke bullshit. Is weer iemand op zn zolderkamer ijverig in de weer geweest.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wut? Boogie maakt vooral juist serieuze videos en soms wat Francis.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    In dat geval, my bad. :)


    Maar die Reddit verhalen, tja....stel de game is voor current gen gepland voor Oktober en hij wordt uitgesteld, wat altijd kan. Dan zal de last gen versie ook worden uitgesteld en in 2016 nog last gen games zien lijkt mij wel erg sterk.

    http://imgur.com/Ilnox6D

    Let it be sooooooooo :eek:

    Maar ja, met de gigantische negatieve backlash over de graphics, zie ik deze wel uitgesteld worden, zodat ze die graphics alsnog aanpassen.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2015
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar dan kan ie toch ook beter uitkomen wanneer er "niks" is.. :p.. Zoals Bloodborne dit jaar, perfecte timing.
     
  13. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik zag de roadmap met dat verhaal ook al langskomen op Reddit. Tsja, zoveel gevallen uit die post zijn waar (dat de maincharacter praat, androids, Boston etc.), dan geloof ik dit ook wel. Zeker snel, al die DLC's en de spinoff, maar niet onmogelijk.

    Wellicht zijn er in de tussentijd een aantal dingen geschrapt, en is misschien de last-gen versie ondertussen geschrapt. Want een last-gen versie lijkt mij nogal onlogisch.
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    exht niet dat ze nog een 360/ps3 versie gaan maken. Geloof ik niks van!
     
  15. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Toch bullshit he. Maar goed ook dan. Er stond in die Reddit post ook inderdaad een tegenstrijdig dingetje. Eerst zei ze dat het een jaar na de current-gen release zou komen op PS360 en later in het stuk dat de game in december 2015 voor de PS360 kwam. Hopelijk is die oktober release voor current wel echt.
     
  17. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Ben ik wel met je eens hoor, vind het sowieso achterlijk (maar eigenlijk ook wel weer een beetje begrijpelijk) dat alles maar tussen oktober en december gereleased moet worden. Bloodborne is een goed voorbeeld van een game die mede vanwege de releasedatum zeer goed heeft verkocht. Deze game had het natuurlijk ook met een release rond de feestdagen goed gedaan, maar betwijfel of het dan net zo'n succes als nu was geworden. Veel games raken door de vele releases aan het einde van het jaar toch een beetje ondergesneeuwd.

    Voor een nieuwe Fallout vind ik sowieso altijd wel een plekje. :D 15-10-15 miss?
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Best bizar eigenlijk hoe erg een compressed video (youtube) de boel kan verneuken eigenlijk. Onderstaande is een gif, kijk goed naar hoe blurry de textures ineens worden door die compressed shit. De trailer op Gamersyde toont hoeveel mooier het echt is.

    [​IMG]

    Ik kwam verder op de Fallout Reddit nog wat leuke comparisons zien en dan zie je toch echt wel dat er wel degelijk een flink verschil is. Ik herinnerde mij Fallout 3 mooier dan het echt was, ik zat fout. 8)

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    En de Ultimate Edition dan? :'-(
    8)
     
  20. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Dat had ik gisteren dus ook toen ik wat comparisons zag. Ik had eerder gepost dat het verschil mij niet zo heel erg groot leek, maar die woorden neem ik terug. Echt een zeer duidelijk verschil tussen Fallout 3 en 4.

    Denk dat games, die je lang geleden met veel plezier hebt gespeeld, in je herinnering vaak mooier en beter waren dan ze eigenlijk zijn. Heb dit weleens vaker gehad met andere games. Je hebt een paar goede vergelijkingen gepost en ook dat gifje laat duidelijk zien wat youtube met de beeldkwaliteit doet. Ben erg benieuwd naar nieuwe beelden op de E3!
     
    Rienbu vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina