Waarom besteld iedereen nog bij dat corrupte en onprofessionele wehkamp eigenlijk? Ik hoor alleen maar negatieve dingen erover.
Nou, heb hem vannacht even 2 uurtjes gespeeld. Wat een game! Zijn wel een paar dingen die ik onduidelijker vind (pipboy bijvoorbeeld) maar tot nu toe is het precies wat je van Fallout gewend bent. Ik neem nu letterlijk alles mee, elk crappie dingetje gaat in mijn tas, snap alleen nog niet zoveel van dat bouwen. Eerste bug die ik heb gehad is da ondertitel niet verder loopt.
Ik zag een stukje gameplay van gamekings op twitcher. Daar stond een character half in de muur. Dus ja er zullen wel meer dingen niet goed lopen.
Mensen wat is dat zelf bouwen toch gaaf joh, lijkt wel Minecraft! Je kunt echt hele mooie dingen neerzetten
Maak mij gek. Hahaha ik zag dat ook bij gamekings. Heel simpel, je kunt ook zo.n heel huis scrappen zag ik.
Mijn verzending staat nog steeds niet op onderweg, terwijl we nu al ruim in het bezorgtijdsruim zitten.
Ik twijfel nu wel voor welke versie ik moet gaan straks, xbox of ps4. Hoor zoveel verschillende dingen over welk platform nu het meest te lijden heeft van die frame rate drops... Maar ja, de xbone controller blijft zoveel fijner dan die van de ps4, als het toch niet uitmaakt wordt dat de doorslaggevende factor