Bij mij loopt tot nu toe ook nog alles goed maar heb gisteren maar 4 uurtjes in de game kunnen stoppen. Waarbij ik het laatste uurtje me wat in de workshop heb verdiept. Waar ik nog niet helemaal uit kom, maar dat heeft even de tijd nodig.
nu heb je de optie om alles wat je bij je hebt kwa junk in 1 keer in je workstation over te zetten is er dan ook een manier dat alles gelijk verwerkt word tot grondstoffen? Iemand idee?
vind het bouwen nog best lastig. Lastig te zien hoe je iets neerzet. Je hebt weinig overzicht. Maar opzich best grappig om te doen. Volgens mij is het ook niet echt nodig om te bouwen. Is het meer een extra optie.
Pff, gisteren kwam hij pas rond 18.00 uur binnen en heb hem geïnstalleerd. Vanmiddag dan eindelijk aan de slag ermee. Ben erg benieuwd, dit wordt mijn eerste fall out game. Het ziet er wel echt uit als een game voor mij dus wie weet...
Zit er nu al een aantal uurtjes in maar damn wat een goede game is dit, je wordt er wel ingezogen. Spoiler Ben in Lexington in het donker en die Ghouls ... die zijn echt freaky in Fallout 4
Ah shit nu wil ik eigelijk opnieuw beginnen vanaf dat je de fault uitkomt. zodat ik een naam kan instellen die uitgesproken word door npc's Op pc kan je het elk moment veranderen. console denk ik niet..(?)
geen idee of dat kan eigenlijk. Je kiunt wel terug de fault in. Misschien lukt het dan.. Mijn naam voor de charcater staat ook niet in die list maar ik ga daarom echt niet opnieuw beginnen vanaf het moment dat je de fault uitgaat. dat gaat mij net even te ver....
Hahaha ja echt hè.. Ik schrijf(typ) gewoon Fault indd... heren het is Vault. Even opletten cultuurbarbaren...
Iemand enig idee hoe ik een Power Armor uit doe? Ik vind het te bulky in deze game, maar als ik de verschillende onderdelen weg doe blijf ik het basisdeel op m'n character houden (en dus ook de hud).
A ingedrukt houden. (of X op PS) Of PC, dat weet ik niet. Maar het is de knop waar me ook spullen mee kan oppakken.
Ik speel met controller op pc, dus ik weet genoeg. Maar hoe weten jullie dat? De game heeft me dat nooit aangegeven.
Jawel, het stond in zo'n tekstvenster rechtsboven. Tijdens de quest dat je: Spoiler Die fusion core voor dat ding moet zoeken en in de power armor stopt
Misschien word ik oud hoor maar: ben ik nou de enige die het raar vind om: 1: te moeten wachten tot het spel geinstalleerd is om het te kunnen starten 2: een patch downloaden en nog meer wachten 3: Nog meer installatie (met een tekenfilm dat dan weer wel) Welcome to next gen De reden dat ik op consoles speel is gemak en dat je snel kan beginnen, niks installeren maar tegenwoordig gaat dat ook niet meer op. Ik kwam thuis en ben maar gaan afwassen eerst. *opa modus uit* Wel een vet spel, Bethesda heeft patent op scenes om uit een grot,kerker, vault te komen en dan een hele wereld te ontdekken. December maar vrij nemen.
Leuk om te lezen dat iedereen de game zo tof vindt! Wat ik nog steeds niet snap of ik nu veilig al mijn junk in de workshop / crafting stations kan stoppen in het eerste dorp, zonder het kwijt te zijn ? En welke spullen verkoop je dan nog ....