Wat ik echt bizar zwaar fucked up klote vind aan deze Fallout. Is dat ik het niet kan spelen omdat ik gewoon moet werken. Man (en ook vrouw(en) ) dat is echt zwaar min zeg... pffff ik wil gewoon weer door die wereld heen lopen en de muziek van Dion "I'm a wanderer" op mijn koptelefoon horen...
Jups dat kan in elke workbench gestopt worden en dan zit alles in alles workbenches die je kunt vinden... Ongelimiteerde inhoud zeg maar.
Ik had het gewoon zelf uitgeprobeerd. Zelf ook een typisch Bethesda bugje tegen gekomen. Schoot een molerat neer met een shotgun. Toen kwam die tegen een npc aan, die vervolgens gekatapulteerd werd. Nog geprobeerd haar terug te vinden, maar was gelukkig toch maar een random settler dus no fucks given verder
Weet je dit zeker? Ik heb al mijn junk in die eerste settlement gestopt en kan mijn junk niet zien wanneer ik de workbench open in het tankstation.
nee dat weet ik niet zeker, dat hoorde ik via een Youtube kanaal. Die had een film over bouwen in Fallout 4. En daar vertelde die gast dat het zo werkt. Ik heb het zelf niet geprobeerd nog. Ik heb 1 keer all mijn junk in die Bench bij de Junkyard gedaan en nu ben ik nog niet vol/
Ja dat kan ook. Maar ben nog niet erg bezig geweest met bouwen. Ik ga vanavond maar even de junkyard scrappen en een huisje neerzetten....
Ik heb die van mij net verkocht aan een rijk Duits echtpaar. Zo opzouten nou, ik heb een game te spelen. We maken wel weer een paar nieuwe als ik de game uit heb gespeeld.
Btw ik heb het over koper koper en niet over koper koper. Niet een koper om de game over te kopen maar het materiaal koper. In de game, niet in het echt. Shaken, not stirred. ........ ............ ..................... Koper.
Sowieso dat ik de lockpicking en hacking perks naar het hoogste level ga brengen. Die waren behoorlijk belangrijk voor veel dingen in FO3.
Ik krijg op de een of andere manier niet mijn PiPboy app werkend met mijn Xbox1. Heb die app op de Ipad en dan ziet hij mijn Xbox met IP adres, ik kies die en dan moet ik mij aanmelden met een MS account. Tot zover en dan krijg ik de melding dat hij geen connectie kan maken. Of ik dan even wil kijken of in de game die App wel aan staat. Nou dat staat die echt wel. Iemand met hetzelfde probleem?
Gister een paar uurtjes kunnen spelen en het bevalt goed Ben voor de Lucky retard build gegaan en als eerst de idiot savant perk genomen. Als die na een kill of quest aanslaat krijg je ook echt een prompt in beeld van een idioot en bijbehorende soundeffects. GENIAAL Dat bouwen lijkt me helaas geen klap aan, maar misschien toch in het eerste stadje maar een kistje gaan maken voor al mn shit, want ik ben alweer te zwaar aan het worden...
dat bouwen hoeft voor mij ook niet zo en is ook helemaal niet nodig. Het is een leuke gimmick meer niet. Tenminste zo lijkt het. Ik weet niet of je het later in de game nodig hebt.