1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

1. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Echt hè. Ik zou tegen iedereen, die zeurt over de GFX, willen zeggen, open YouTube en zoek even naar pitfall C64 en kijk waar ik al blij van werd. Wij konden alleen maar dromen van GFX Zoals we heden zien. Een game gaat altijd, in mijn ogen, ten eerste om de gameplay. Sucks de gameplay dan sucks de game. Wil je reallife graphics ga dan naar een film of naar een paintbal baan....
    Deze game wordt gewoon weer vet net zoals Fall Out 3. Period.

Pitfall

Zifnap, Yellow 13 en mauser8x57 vinden dit leuk.
  2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Sowieso vind ik het altijd bijzonder dat mensen de graphics beoordelen van een YouTube filmpje.

Check dan tenminste Fallout 4 trailer zonder compressie.

Ik vind het grafisch prachtig, alleen de animaties...waarom zijn die animaties altijd zo vreemd in Bethesda games. :p

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Damn... overigens heb ik met TW 1 waarschijnlijk meer lol beleefd dan met deel 2. Post-patch was het een best nette RPG.

4. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Herkenbaar, maar je kunt niet verwachten dat iedereen deze achtergrond heeft. Sommige gamers hebben dit tijdperk gewoon niet meegemaakt en weten dus niet beter. Maar ik ben het met je eens dat de focus altijd heel erg op graphics ligt. Never judge a book by its cover. Maar ja, wat moet je over de gameplay zeggen wanneer je alleen maar een paar (oppervlakkige) trailers ter beschikking hebt? De industrie speelt hierin ook een belangrijke rol.

5. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Mee eens hoor. Maar zoals je aL een beetje zegt, het is meer om aan te geven dat men tegenwoordig al begint te gillen dat het er niet uitziet als de game alleen nog maar is aangekondigd.

6. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Graphics boeien mij nooit zoveel (vind de ontwikkelingen al snel gaan over het algemeen). Stiekem ben ik wel blij dat er altijd wel iemand over de GFX van een game loopt te zeiken. Het pusht developers in het algemeen om continu door te ontwikkelen. Zonder het gezeur zou er helemaal niets veranderen bij die luilakken van Ubi en EA.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik schrok effe toen ik de trailer voor het eerst zag, maar daar ben ik nu overheen. Als de game dit jaar uitkomt en we krijgen deze graphics, vind ik dat prima. Stel hij komt pas laat volgend jaar, dan verwacht ik wel een upgrade hierop, maar misschien ook niet. De uncompressed trailer maakt inderdaad een groot verschil.

8. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Betere graphics trekken je meer in de game wat de beleving veel intenser maakt ongeacht de gameplay. De gameplay van Bethesda games vind ik overigens nooit zo heel bijzonder, het word vaak snel eentonig en voelt altijd houterig aan. Evenals de NPS's die vrij statisch zijn en heel lomp gedrag vertonen.8)
    Toch speel ik de games altijd omdat ze een bepaalde sfeer met zich meedragen die je niet wil missen als gamer, ook al is de gameplay dan wat minder.

Voor de beste gameplay zit je toch vaak beter bij de kleinere games die het echt puur en alleen van de gameplay moeten hebben. Tenminste zo zie en ervaar ik het altijd. (daar zijn de graphics dan ook niet meer van belang)

9. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Je wordt over het algemeen veel te snel uitgemaakt voor graphics whore. Snap mensen niet die zeggen dat graphics ze niks kan schelen. Vooral in fantasy rpgs is het toch prachtig om in een beelschone wereld rond te lopen. Hoop het echt mee te maken om een elder scrolls met fotorealistische graphics te spelen.

Zumpelvelder en TreV vinden dit leuk.
  10. TreV

TreV Enchantment?

Leuk Bevonden:
    119
    Denk dat het toch vooral door de verwachtingen en de hype rond een nieuwe Fallout komt. Dat je dan niet steil achterover slaat wanneer je die trailer ziet is duidelijk. Die hond vond ik er echt niet uitzien, maar wat mij het meest stoorde waren de animaties toen die mensen door de straat renden. Dat bewegen is bijna nog precies hetzelfde als in de vorige Fallout, dat kan wat mij betreft echt niet meer. Zou mooi zijn als de character models en animaties nog een extra opknapbeurtje krijgen, de rest van de graphics kan ik wel mee leven.

Hoop dan wel dat er op andere vlakken duidelijke verbeteringen zijn, zoals de AI bijvoorbeeld. Hoorde gisteren een voorbeeldje hierover: het is toch achterlijk dat je, wanneer je in een stadje een leeg blikje steelt, meteen afgeschoten wordt. Terwijl je deze mensen continu met van alles aan het helpen bent. Companions mogen wat dat betreft ook wel een flink stuk slimmer gemaakt worden, heb ik me vaak aan lopen ergeren in Fallout en TES.

Dat er nu wat meer kleur in de wereld is, is allemaal prima. Graphics zijn nog steeds niet geweldig natuurlijk. Hoop dus echt op grote verbeteringen op ander gebied.

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Maar goed, dan hebben we het wel over verschillende zaken. "Graphics" in dit geval is een container-begrip. TreV heeft het bijvoorbeeld over de (houterige) animaties. Zelf vind ik schaduwpartijen en belichting (lighting) erg belangrijk. Dat geeft extra dimensie en sfeer aan het geheel mee. Misschien heeft iemand moeite met het aantal polygonen, m.a.w. zijn de modellen zelf niet gedetailleerd genoeg? Allemaal verschillende zaken die terecht je uit een game kunnen halen.

Zumpelvelder vindt dit leuk.
  12. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou ik zeg zeker niet dat graphics mij niets kan schelen. Natuurlijk vind ik het ook leuk om een mooie game te zien. Maar voor mij staat gameplay op de eerste plaats. Kijk kunnen ze het beide combineren dan zal ik de laatste zijn die zegt, Ik hoef geen mooie graphics. Maar dat schijnt lastig te zijn om beide goed te laten zijn. Dus kies ik gameplay boven graphics.

En uitmaken voor GFX whore zal ik al helemaal nooit doen. Ik heb zelf 17 jaar lang in het 3D wereldje gezeten. :D

13. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Man door die trailer zit ik weer helemaal in Fallout 3:confused:

Ik vind zelf ook gameplay en audio/muziek belangrijker dan graphics. Hell ik speel nu nog Fallout 3 en dat is lang niet de mooiste game, maar nog steeds vermaak ik me er mee.:+

14. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Inderdaad de muziek vind ik een stuk belangrijker dan alle belichting, animaties, textures en models samen! Dat creert voor mij de sfeer, zoals het ook bij Fallout 3 en bijvoorbeeld Halo deed.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Wie gaan Bethesda allemaal live checken? Ik ga dit niet missen. Stel ze kondigen een 2015 releasedatum aan, dan kan voor mij deze E3 al niet meer stuk. Simpel zat.

16. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Het blijft echt heerlijk om Fallout 3 of New Vegas met de radio aan te spelen. Ik weet niet maar het heeft gewoon wat. Maar inderdaad een soundtrack kan voor mij ook al iets bepalen voor een game.

Ik twijfel nog steeds.

Bedoel ik ben wel een nachtmens, maar 4 uur word me iets te laat om voor op te blijven.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik wacht wel op een reactie in caps lock, dan weet ik voldoende.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het is pas capslock waardig als het dit jaar uitkomt...anders niets meer dan een sad smilie :)

19. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Fallout 4 is niet mogelijk op PS3 en X360'

Fallout 4 verschijnt niet op PlayStation 3 en Xbox 360. Dat bevestigt de community-manager van uitgever Bethesda.

"Het (spel) komt niet naar 360 en PS3, wat we doen (in Fallout 4) zal daar nooit op werken", aldus de community-manager. De eerder verschenen trailer voor Fallout 4 weergaf alleen pc, PlayStation 4 en Xbox One als platforms.

Blizzard onthulde de Fallout 4-trailer 24 uur nadat een mysterieuze teasersite online was gekomen. De game speelt zich af in Boston en heeft voor het eerst een ingesproken stem voor de hoofdpersoon. Op Bethesda's E3-persconferentie die 14 juni plaatsvindt, horen we meer details over de rpg.

20. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Fallout 1! Als je dit ziet mag je wat mij betreft niet meer klagen over de GFX :+.

Deel Deze Pagina