Nais!! Hoe bouw je zo'n bobblehead stands eigenlijk?en decoraties voor in je woning enzo. Van die themed deco. In 3 kon je zoon bobbleheadstand kopen
Yup, ik heb de dialoog bug ook gekregen. In het museum wanneer je met Sturges praat...ineens bleef er een kort stukje tekst staan en hangen terwijl er allang andere dingen werden gezegd. Heel fucked up dat het gelijk zo blijft voor de hele conversatie. Dit is de eerste bug voor mij. Daarnaast mis ik de dialoog opties uit 3 en NV wel moet ik zeggen. Ik vond het altijd erg cool om alles te kiezen en te lezen.
Klopt van de conversatie is gelukkig maar op een paar plekjes in het begin, heb t al een uurtje of 15 niet meer meegemaakt. Heb wel het idee tijdens het spelen dat ze ten opzichte van fallout 3 op sommige puntjes wat meer mainstream gegaan zijn, als in versimpelen. Waaronder inderdaad dialoog, maar ook weapon repairing en armor piercing rounds e.d..
Wapens repareren etc zit er volgens mij ook helemaal niet meer in. Repair was altijd een soort van sub skill. Ik ben er wel blij mee, want het belemmert de snelheid waarmee je de game ervaart. Als ik zie hoe mensen hier nu al reageren over de game, dan is het alleen maar goed dat repair er niet meer in zit.
Ok die eerste Deathclaw was nog best een bitch van een fight en dat in Power Armor met minigun EN Fatman. Zo dan! Voor sommige dingen vind ik het niet erg, maar voor de dialogen had het niet gehoeven. Wel vind ik het zeer gaaf dat de character een stem heeft nu. Dat mainstream maken gebeurt eigenlijk al sinds Oblivion en het ging toen bij elke game die volgde een beetje door. Het killed de game absoluut niet, maar had niet gehoeven.
Inderdaad, ik klap ook nog steeds met mijn pistooltje. Heb een dikke sniper gevonden dus (60 base damage) en een fusion rifle sniper. Van die laatste heb ik 70 bullets, maar die moet je steeds 'opwinden'. Mijn sneak attacks doen al 2.5 damage, dus dat gaat dan wel lekker. Alleen na het eerste schot weet iedereen waar ik ben Nog 1 leveltje in Gun Nut erbij en dan kan ik silencers maken. Dan gaat het los
Armors en onderdelen ervan die je onderweg tegenkomt en eigenlijk niets mee doet...beste gewoon verkopen he? Of dienen ze ook nog ergens anders voor? Uitelkaar halen kan ik ze niet.
Ik verkoop het inderdaad en als ik daar te lui voor ben of de stores geen caps hebben stop ik ze bij de rest van m'n meuk in de dresser in de babykamer van het oude huis. Dat ding zit echt absurd veel in inmiddels. Kan dat eigenlijk verdwijnen of meegenomen worden door raiders die m'n settlement aanvallen?
Ik heb gemerkt dat er sowieso behoorlijk wat mogelijkheden voor storage zijn. Je kunt het allemaal kwijt in een workbench, de hond kan dingen bij zich dragen of Codsworth, en inderdaad in veel meubilair ook gewoon. Hell no @ dit. Dit vind ik zelf het verpesten van je game. Trouwens wanneer jullie levellen...kies je de ene keer gewoon weer strength, perception etc...en de andere keer een gloednieuwe perk? Je kunt zoveel kiezen, soms weet ik het gewoon even niet.
Gezien het feit dat ik voor de ontspanning toch op de laagste stand speel, ga ik lekker alles van de eerste rij volmaken en dan zie ik wel verder.
Perks jongen! Algemene statboosts zijn aardig, maar 40% meer damage voor pistolen en single shot geweren? Heerlijk! Meer ammo> Sweeeeet, kunnen hacken en lockpicken op hogere niveau's? Wie wil dat nou niet? En dan heb je nog veel meer specifieke perks die ook goede bonussen kunnen geven. 10 is de max en zelfs armor (legendary weliswaar) geeft gewoon statboosts. Totaal niet nodig om punten in de algemene stat te gooien. Bij elke werkbench kan je het scrappen voor parts. Weapon bench voor weapons en armor voor armor.
Heb sowieso een hekel aan die glitches waardoor je oneindig geld hebt, is meteen het concept van de game verloren.
Je hebt gelijk man. Perks zijn inderdaad veel boeiender dan. Ah dus weapons en armor kunnen toch gescrapped worden. Ik denk dat ik het gewoon 50/50 hou. Zo nu en dan wat scrappen en soms ook wat verkopen voor de poen.
Zo, hier ook in twee dagen de nodige uren in Fallout 4 gestopt (level 10). Mijn eerste uit de serie, maar wat een fijn spel. Nog niet heel ver met de main story; ik word onderweg steeds afgeleid door locaties of quests. In Oblivion en Skyrim heb je veel sorten kleding, armor, helmen enzovoorts met bepaalde voordelen. Ligt in Fallout daar minder nadruk op, of komt dat nog? De mensen die ik tegenkom hebben 'normale' kleding aan en de raiders allemaal dezelfde lelijke zooi. (Power Armor buiten beschouwing gelaten) Wat ik wel irritant vind, is als je kluizen tegenkomt met een 'expert lock' erop... Die locaties ga ik nooit allemaal onthouden om terug te komen. Ik bewaar de upgrade vaak tot ik m nodig heb. Zo kwam ik gisteren tijdens een quest lang een computer met een 'advanced lock' erop, dus toen heb ik de daarvoor benodigde perk unlocked.
Ik vind het ook lastig om verder te komen. Lol zoveel te ontdekken en doen.. Nou die mail quest komt vanzelf nog wel..
Ik zie nog wel heil in het verhogen van je main attributes als je merkt dat je daardoor een bepaalde Perk kan vrijmaken, die toch wel handig blijkt te zijn (bv meer opties bij het wapens en armor modden).
Ik heb ook een bug. Vond die fat man en die granaat. Maar die ligt achter een stapel banden en kan ik niet pakken. Na veel geklooi stoot ik er tegen aan en schoot die onder de auto en nu kan ik er niet meer bij.. Pfffff