1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    lekker stemmetje eronder.
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Je mag best uit de kast komen hoor, geen probleem!
     
    oneshot1tkil vindt dit leuk.
  3. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    :p<3:thumbs:
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Same here! Bugs, welke ? Heb de game gewoon uitgespeeld en met veel plezier :)

    EDIT
    Deathclaws zijn trouwens met afstand nog steeds de meest scary game enemies. Shit my pants, every time!
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Ik had hem op de Xbox 360, TW I. Ik heb hem meerdere keren uitgespeeld, zelfs bijna 1000/1000 gehad, maar ik vergat bij een paar plaatsen om die binnen te gaan, anders had ik ook die achievements gehad.

    Deathclaws zijn vooral leuk met Fawks erbij. :9
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Over bugs gesproken. Ik hoor altijd zoveel geklaag over dat Bethesda games altijd vol bugs zitten, zelf heb ik met New Vegas de meeste bugs, vooral vastlopers gehad, daarna Oblivion, daarna Fallout 3 denk ik en dan Skyrim. Ik kreeg pas na 100+ uur een vastloper in Fallout 3, cache geleegd en ik kon weer gaan. Ik heb serieus weinig bugs gehad in Fallout 3.
     
  7. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Ik eigenlijk ook niet echt, denk dat het ook wel een beetje overdreven wordt op internet. Aan de andere kant is Bethesda ook niet echt een developer die veel met de kritiek doet en zeer regelmatig de boel patched. Misschien dat er ook juist daarom altijd heel kritisch over wordt gedaan.
     
  8. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    F3 waren vaak kleine bugs die voor mij vrij weinig storende factoren hadden. New Vegas was frustrerend
     
  9. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Fallout 3 loopt gelukkig hier echt perfect op de Xbox 360.

    Het is wel jammer dat Bethesda niet iets meer doet met hun games qua patches. Als je alleen al kijkt hoeveel bugs modders hebben gepatch in de mod Unofficial Patch voor Fallout 3. Dan is het eigenlijk echt niet normaal dat Bethesda dat nooit heeft gefixt. Zijn echt superveel kleine en grotere bugs die nooit zijn gefixt.

    Laat ik maar niks zeggen over New Vegas. Dat is helemaal niet normaal waarom ze dat spel eigenlijk zo hebben uitgebracht. Een bug of glitch kan, maar dat spel gaat helemaal nergens over wat er nog in zit qua bugs en glitches. De PC versie is te fixen met mods, maar de console versies zijn haast niet speelbaar na een tijd. Wil je fasttravellen of door een deur, dan is het altijd weer spannend of je game niet vastloopt. VATS wil echt heel vaak vastlopen (dan blijft de camera stil staan en enemies kunnen je op hun gemak doodmaken) en ga zo maar door.
     
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik kan me echt nog wel wat vastlopers in F3 herinneren hoor. Echt grote bugs niet, maar er waren volgens mij wel een paar delen van de map/quests die je moest vermijden. Dat zal nu uiteraard gepatched zijn, maar die bugs waren zeker aanwezig. Het is inmiddels bijna 7 jaar geleden dat F3 werd gereleased en mijn geheugen laat me verder ook wat in de steek.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Fallout 3... Na 80uur kon ik niet door die deur toen voor het eerst The Enclave kwam. Meerdere saves geprobeerd, cache legen, andere cd etc etc. BUGGED. 80uur voor niks. En dat laadscherm was een klokje en steeds stopte die klok op een ander moment, dus ik maar hopen dat het toch doorlaadde, maar nee. Opnieuw begonnen als evil, kwam ik bij hetzelfde stuk, ik hield mn hart vast.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    De showcase is neem ik aan hun persconferentie? Bring it!

    [​IMG]
     
  13. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Neem aan van wel ja. Of gewoon hun booth waar je dat kan checken.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nu zie je pas echt wat een duidelijke verbetering het is, het is voor een groot deel wel de lighting. Vind het altijd nice dit soort vergelijkingen.
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]



    [​IMG]

    [​IMG]
     
  15. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Meh nog steeds lelijk:)
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Het zal mij een worst wezen dat die game er niet top uit ziet, zolang die maar genoeg gameplay heeft en lekker speelt zonder bugs. Skyrim op de console, nooit van mijn leven weer, net als New Vegas.

    Ik wacht echter de reviews wel af, want als de console versies propvol bugs zitten, zoals met Skyrim en New Vegas, dan komt de PC versie mooi in huis. Ik haal de fysieke versie wel, want deze gaat dus mooi niet via Steam. Nee, dit soort spellen moet je Steam vrij kunnen spelen, soort van optioneel dus.
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.479
    Leuk Bevonden:
    5.073
    Waarschijnlijk kan het alleen maar via Steam gespeeld worden.
     
  18. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Was meer als grap bedoelt, omdat heel het internet zit te janken om de graphics. Maar volgens mij hebben de meeste nooit Fallout 3 gespeeld of maar heel kort. Toen de trailer uitkwam zag ik echt wel meteen dat het veel mooier was. Er zitten gewoon veel meer effecten in wat Fallout 3 en New Vegas niet had. Dat kon je alleen behalen als je met een hele goede ENB speelde op de pc. En nu heb je bijvoorbeeld ook echt een weathersysteem wat ze voorheen helemaal niet hadden in hun games (Skyrim weet ik even niet meer zeker).

    Ik haal hem eerst op de PS4 en daarna ook voor de PC puur voor de mods. Als ik alleen al kijk wat Skyrim heeft qua mods, dan moet het bij Fallout 4 ook helemaal los barsten. Skyrim is niet helemaal mijn ding meer, maar qua mods zitten er wel echt awesome spul bij om het spel super leuk te maken. Fallout 3 en New Vegas hadden ook goede mods, maar Skyrim had echt superveel goede mods.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben allang over de graphics heen en als die animaties hetzelfde zijn, kom ik daar ook wel overheen. Weet nu al dat die sfeer weer genieten gaat worden en de gameplay gewoon zoals F3 met verbeteringen uiteraard.

    Ik hoop vooral dat we verbetering gaa zien in andere kleine dingen. Geloofwaardiger gedrag van NPC's, laat de dorpjes realistisch en geloofwaardig overkomen. Echt vet dat de morgenochtend gameplay krijgen, zeer benieuwd.
     
  20. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Hehe, ben je van de eerste schrik bekomen?
     

Deel Deze Pagina