1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Hij heet Strong en ik heb hem gescoord bij een side quest in Trinity Tower, vlakbij Diamond City (een van die hoge torens er naast). Als het goed is krijg je op een gegeven moment een Trinity Tower Radio Signal als je in die buurt loopt.
     
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  3. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik ben nu bij een erg moeilijk stukje waarvoor ik mijn power armor wil gebruiken, maar die staat een heel eind verderop. Moet ik daar dan heen gaan en dan met mijn power armor fast travelen naar de plek waar ik hem wil gebruiken?
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    jups dat of er gezellig heen wandelen. :) ik loop ook vaak hoor. onderweg kom ik dan allemaal weer leuke dingen tegen. :)
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ben 't spel wel weer beu eigenlijk. Alles ziet er hetzelfde uit en het exploreren heb ik na 50 verschillende gebouwen ook wel gezien. Het verhaal vind ik ook nog eens totaal niet boeiend.
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    In de verkoop gooien dan maar. Nu is het populair dus je bent het zo kwijt. :D
     
  7. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ja inderdaad, dat vind ik ook het leukste van het spel dat je steeds van alles tegenkomt :) Maar dacht als je dat met Power armor doet dat je dan misschien te snel door je Fusion cores heen gaat. Maar thanks!
     
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou voor zover ik weet maakt dat niet uit. Of je nu daadwerkelijk loopt of snelreist . Bij het laatste wordt gewoon de gebruikte energie en tijd etc verbruikt alsof je het zou lopen..
     
  9. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb 2 vragen voor de Fallout experts hier.

    1) Hoe kan je workshops met elkaar linken ?
    2) Misschien zie ik wat over het hoofd. Maar hoe moet ik mijn power armor weer gebruiken ? Heb 2 fusion cores in mijn inventory. Maar ik kan niets meer met mijn power armor. Een slak is nog sneller...
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hij is echt een idioot :+ kan wel echt bizar veel dragen voor je. Volgend mij richting de 300 lbs ofzo
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Je moet minimaal de local leader perk hebben om dit te kunnen.
     
    ExquisiteSteez vindt dit leuk.
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Maar helpen die lui je ook echt wel aardig met vechten? Of is het meer een muilezel met veel spieren die verder vooral in de weg loopt?
     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Dit is trouwens wel een handige tip..
    Ik neem aan dat dit geen spoiler is. Maar toch maar even in de spoiler tag gezet.

    You Should Build a Bell
    As you gather followers, you'll discover that they tend to wander around your Settlements. You can waste a lot of time looking for them, so craft a Bell at your main settlements Workbench. Ringing it will call everyone to you.
     
    pim_smeets vindt dit leuk.
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Hij liep bij mij op een gegeven moment rond met een minigun, dus ja. :+
    Enige nadeel is dat deze companion niet van lockpicken / hacken houdt, dus als je dat vaak doet vindt hij je minder leuk.
     
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Haha dan heeft hij pech... Of als hij je minder leuk vindt, dan gaat hij ook minder zijn best voor je doen? Ik heb nog niet eerder een compagnion gewerkt verder. Aan de andere kant, als de bad Guys zijn verslagen dan mag die compagnion fijn naar huis.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wij hebben een code gekregen voor Fallout 3 bij de digitale versie van Fallout 4 maar krijgen gelijk een error en een error code wanneer we de code willen redeemen. Something went wrong en dan een error code waar we vervolgens niets over kunnen vinden. Iemand hier dat probleem gehad?
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik gebruik de companion alleen als muilezel. Breekt anders te vaak mijn stealth. Companion gaat ook wel in stealth zitten, maar rent dan vaak op de vijand af. Dus nu doe ik zodra ik ergens kom "stay" en ga ik alleen aan de slag en als ik klaar ben hevel ik alle loot naar hem over :D en dan mag hij weer volgen :)
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Je moet hem redeemen op de Xbox 360, of op Microsoft.com en niet op de Xbox One zelf. Het is namelijk een voucher voor een Xbox 360 game en geen Xbox One game.
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    1) Door in bouwmodus te gaan, naar een settler te gaan, die te selecteren en R1 te drukken en hem op een supply line te zetten.
    2)Je moet die fusion core in je power armor zetten, maar misschien is er iets stuk. Dan moet je dat repareren
     
    ExquisiteSteez vindt dit leuk.
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Je moet dan wel de perk: Local Leader (CHA 6) hebben.
     
    ExquisiteSteez vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina