1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fallout 76

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 25 jun 2018.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik weet het niet. Hoeveel gamers zitten hier echt op te wachten? Vind de gameplay tegelijk niet overtuigend...
     
  2. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    Power armor editie staat in pre order... Kan niet wachten om de game te spelen op de pc.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Persoonlijk vond ik Fallout 4 al kut, zeker in vergelijking met 3 of New Vegas. Deze game ga ik echt niet halen, daarvoor kan ik wellicht nog vele honderden uren verliezen in andere titels. Vind 76 er ook verschrikkelijk uit zien, nog maar te zwijgen dat het een uitgerekte versie van 4 lijkt te zijn. Volgens mij is dit gewoon een filler tot de nieuwe TES komt. Zoveel games maakt Bethesda nou ook weer niet.
     
  4. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Nog steeds zo veel twijfels over deze game terwijl ik deel 4 echt gaaf vond (in tegenstelling tot vele anderen). Natuurlijk vond ik 3 en NV beter.

    Ik zie een beetje tegen online op. Ik vind het juist leuk om in je eentje te exploren en wat quests aan te nemen. De aanwezigheid van andere mensen in de wereld lijkt me echt zo kut.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Precies, er blijft bijna niets over van het bescheiden concept rond de ''lone wanderer'' zoals we dat kenden van Fallout 3. Ik vond dat altijd erg tof aan 3, omdat het veel meer lading en diepgang gaf aan het verhaal. Bethesda is na Oblivion en Fallout 3 ook qua verhaal echt hard achteruit gegaan en in totaal zijn hun games wel minder geworden, op sommige dingen zelfs verschrikkelijk.
     
    LuckyLuciano vindt dit leuk.
  6. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Ja man helemaal mee eens. En het is zo jammer, omdat deze games nou juist mijn favoriet zijn en ik heel lastig alternatieven kan vinden. Elder Scrolls is mn favoriete serie maar ik vond TES ook echt verschrikkelijk. Ik hoop stiekem nog altijd dat 76 ook ''gewoon'' op de ''oude manier'' te spelen is.

     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Verwacht van niet. 76 is bedoeld als MMO.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Tijdje terug TES online gekocht in de aanbieding voor de One, maar kon daar echt zo niet in komen. Weet het niet, maar Bethesda kan het naar mijn mening beter bij SP only games laten.
     
    Zifnap en LuckyLuciano vinden dit leuk.
  9. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Had hem toen ook gekocht. Vind het echt wel een vette game, zolang je het maar niet als een (volwaardige) Elder Scrolls beschouwt.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30

    Ja echt zo jammer :mad:
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    [​IMG]
    Fallout 76 map
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ja Ro3li, het is vechten tegen de branding... :+
     
  13. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Wel zin om deze te exploren, maar wel in mn eentje...

    Met hoeveel andere mensen speel je in zo n map?
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat kan verschillen. In social hubs kunnen het er tientallen zijn op drukke uren, in de nacht een stuk minder uiteraard. Over de hele wereld gezien meer, maar je hebt in deze game denk ik ook te maken met wat ze phasing techniek noemen. Ik heb daar voor het eerst mee te maken gekregen in World of Warcraft, zo rond 2008/2009. Het is een techniek waarbij je niet iedereen ziet, vooral niet als jij of ik verder zijn dan anderen.

    Daar komt de populatie cap op de server nog bij, dus je zult nooit iedereen tegelijk online zien. Wellicht dat er, als de game echt verkoopt, of juist niet, er ook nog een flexibele server wissel is tijdens bepaalde gameplay momenten of via een looking for group systeem. In F76 denk ik dat het per continent gaat, dus Europa en Amerika apart. In het kort zie je gewoon minimaal tientallen mensen in de social zones, maar je kunt wel toegang krijgen tot duizenden als je groepen zoekt.
     
    LuckyLuciano vindt dit leuk.
  15. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Cool thanks man. Maar hoe zal dat er uit zien in the wasteland? Wanneer je in een nederzetting aan het sluipen bent om wat gear te looten. Dat er ineens andere dudes het gebouw in komen en alles kapot schieten. Dat lijkt me echt zo gaar. Juist die eenzaamheid en verrotheid vd wereld is zo gaaf.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Zo zal het denk ik niet helemaal gaan. Ik denk dat het een beetje zoals Destiny zou kunnen gaan, dat je veel quests en andere zaken alleen kan of moet doen, maar dat je in de open wereld zelf wel mensen tegenkomt. Naast dat kunnen er ook wereld quests zijn of wereld bosses, die je dan samen kan doen zonder ook maar een groep te joinen, iets wat zowel in World of Warcraft als Destiny al kan.

    Op die manier zit er veel meer tempo in een game, want ik kan me van WoW nog heel goed herinneren hoe achterlijk lang het kon en kan duren voor je een groep gevonden had. Naast dat is het qua uitdaging nog afwachten of de groep wel geschikt is, dat hebben ze in WoW en Destiny tegenwoordig opgelost, grotendeels, door Light level of Item level in het geval van WoW.

    Verder komt het dan alleen nog op skills aan en of je de juiste gear, wapens en enchants hebt, of mods. Geloof me maar dat ze wel een oplossing vinden die geschikt is, want zouden ze iets totaal nieuws verzinnen bij Bethesda, dan nemen ze enorm veel risico met dit project en ik denk niet dat ze dat doen na Fallout 4 of wat World of Warcraft en Destiny al bereikt hebben.
     
    LuckyLuciano vindt dit leuk.
  17. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Aah meer op die manier, dat samenwerken vond ik in D1 wel erg leuk, maar ik vind niet dat dit bij de Fallout setting past. Erg jammer.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
     
    LuckyLuciano vindt dit leuk.
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Heb de game toch maar via PSN gekocht. Heb toch zin in een nieuwe fallout wereld waar weer vanalles te verkennen is!
     
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Niemand speelt hier Fallout?
     

Deel Deze Pagina