1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fallout: New Vegas [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

1. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heb je er wat aan. :)

Ways to obtain
    There are many rangers wearing this in sniper posts in Camp Forlorn Hope and in Camp Golf. Each Ranger carries a Sniper Rifle and 150 .308 caliber rounds. Inside the Camp Golf Resort Building, there are at least a dozen NCR Ranger Veterans with Anti-Materiel Rifles and the NCR Ranger Combat Armor.
    The above is the best place to gain these the armor (and the awesome weapons), when they all to sleep at about 12am - 1am in the bunk room downstairs (the with with loads of bunk beds) you can use the mister sandman perk (make sure you're hidden) or drop some C4 (can also reverse pickpocket some C4), find a spot to hide (again make sure you're well hidden) and BOOM, rinse and repeat and lots of armor and weapons.

Een hele goeie plek. Ze lopen er als een kudde schapen :+

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Maar ik ben bevriend met de NCR. Worden ze dan niet boos? of hebben ze niet door dat ik het ben?

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Je breekt in bij iemand, dus dat is niet legaal. Daarbij moet je niet bang zijn voor Bad Karma, een beetje kan geen kwaad als je heel veel Good Karma krijgt.

4. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Hier de link voor je. Het staat ergens dat het kan zonder karma kwijt te raken.

5. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel "al" 14 uur... volg alle opdrachten maar heb nog steeds geen companion. wat is de eerste (of makkelijkste) missie waar je een companion kunt krijgen?

dit is echt , net zoals Fallout 3, een super game maar ik voel me zo eenzaam......

wil een companion

6. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Enig idee wanneer de patch komt? Ik speel hem pas als er een patch is geweest, veels te buggy nu

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    heb je ed-e overgeslagen dan? die robot in primm die je moet repareren

8. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Die eenzaamheid vind ik juist heerlijk en maakt de ervaring voor mij veel beter. Companions neem ik dan ook niet mee. In Fallout 3 ook nooit gedaan.

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    zijn goed om vol te gooien met rommel

10. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uh.... :)|:-

11. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook nog geen companions tegengekomen. Alleen mensen die zich aanbieden voor xxx caps, lame dan.
    Voor die robot had ik te lage science skill geloof ik.

Ik zit nu bijna in vegas, maar kan er nog niet in komen, heb verder ook geen quests, moet ik dan gewoon een beetje rondlopen overal en 'scavengen'?

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Uhm, als je geen Quests hebt, geen geld en ook geen Companions, dan moet je echt 's beter uit je doppen kijken! Kijk op je kompas naar de driehoekjes, deze geven locaties aan. Is het driehoekje ingekleurd, dan heb je de locatie al ontdekt. Is hij nog leeg, dan heb je de locatie niet ontdekt. Ga zo op onderzoek uit en je zal meer dan genoeg tegenkomen om je bezig te houden. En als je geen lege driehoekjes ziet, loop dan gewoon een richting op waar je nog weinig gevonden hebt.

13. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De enige quest (of 2) die ik heb zijn in vegas zelf, waar ik nog niet kan komen. Maar er zijn idd nog wel gebieden waar ik heen kan gaan zie ik
    NCR Camp McCarran
    Ga ik daar maar eens kijken.

Had ook een quest van een soort hoerenhuis maar om die te completen moet je weer allemaal 50 Barter of Speech hebben en die shit heb ik allemaal niet. Ben full guns blazing gegaan. Dus die quest kon ik niet completen.

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    De Mojave Desert is echt heel groot hoor! Je moet helemaal niet naar Vegas gaan... ga naar het zuiden! Daar zal je meer dan genoeg vijanden, quests en locaties tegenkomen die je veel XP zullen opleveren. Daarnaast raad ik je aan ook wat te investeren in Speech en bijvoorbeeld Science of Lockpick, omdat deze vaak bij Quests van belang kunnen zijn.

15. Forty

Forty Guest

Van "The Wrangler" ofzo?

Dat je Pimp moet spelen voor ze?
    Robot hoer:lol:

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Dorpjes als Primm/Novac/Forlorn Hope/Boulder City hebben aardig wat quests. Al ben je daar misschien al geweest.

17. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, ook dat je
    schuldeiser moet spelen

Ben ik allemaal al geweest.

Overigens gaat dat geld verzamelen echt langzaam. Ik speel op hardcore mode dus moet regelmatig water en voedsel kopen. Vooral water, en dat is echt duur als je wat inslaat. Zeker omdat ik zeker om de 5 minuten lijkt het een fles water achterover moet slaan om geen dorst te krijgen.

Laatst bewerkt: 26 nov 2010
  18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Zoals eerder gezegd is: kijk gewoon uit je doppen. Echt, die wereld ligt bezaaid met voedsel en drinken. Ik heb ook op hardcore gespeeld, nog nooit tekort aan voedsel/water gehad. Dit is ook niet een spel waar je doorheen moet rushen. Je moet een beetje de tijd nemen om alle locaties te onderzoeken. Als je in combat bent, dan zou ik gewoon zoveel mogelijk VATS gebruiken, en op het hoofd richten. Dan zijn de vijanden (ook op normal) echt zo dood. Als je met alleen VATS de vijand niet dood krijgt dan moet je de finishing blows gewoon even zonder VATS geven, en als het echt niet lukt dan is die vijand gewoon t sterkst. Voor de rest zijn de skills speech, lockpick en science echt heel erg handig vind ik altijd in Fallout. Vooral in New Vegas viel het me op dat er heel veel speech challanges zijn. En met lockpick en science kan je sloten openen en terminals hacken. En door dat de doen krijg je vaak de grootste beloningen. :) En met al die skills krijg je ook nog eens een redelijke xp bonuses als je het goed gebruikt

Voor de rest weet ik niet waarom je om de 5 minuten water moet drinken, bij mij was dat pas om een half uur oid. 8)

En quest zijn er ook genoeg. Je moet gewoon veel met ventjes praten. Ik heb zelfs altijd teveel quests. 8)

19. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt wel alsof ik een ander spel speel dan :+
    Ik doe ook 90% met VATS, probeer met iedereen te praten. Nu lees ik op wiki dat ik een companion in novac gemist heb maar ik ben door heel novac gelopen maar er was niemand boeiends in dat hele kutdorp (behalve die kerel van de mainquest dus). Alsof ik in een andere wereld loop, ik kom ook nooit water tegen, alleen wijn en bier of lege flessen, en die zorgen alleen dat ik juist meer dorst krijg :{

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Sorry makker, maar dan kan je t gewoon niet. :+ Nou moet ik wel zeggen dat ik met de eerste keer fallout spelen ook heel veel slechte keuzes maakte hoor. Maar na een paar uur zou je wel de plekken een beetje moeten weten waar je moet zoeken.

Deel Deze Pagina