1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fallout: New Vegas [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

1. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een vraag aan jullie

Heb Fallout new vegas voor mijn verjaardag gekregen maar ik hoor zoveel over bugs in Fallout new vegas, moet ik wachten tot de patch of kan ik er vanavond/morgen mee aan de slag :) ?

2. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had hetzelfde gevoel toen ik de game binnenkreeg, maar ik ben gewoon begonnen. Je weet niet hoe lang die patch duurt en de bugs vallen bij de ene persoon mee, anderen schijnen er meer last van te hebben.
    Ikzelf heb 1 keer gehad dat een scorpion door een rots heen liep, en een andere kleine clipping issue. Verder geen enkele last gehad van andere bugs of de beruchte corrupted save file bug. Dus ik zou zeggen: begin er gewoon mee.

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Er zal nooit een patch komen die alle bugs zal verhelpen. De game is prima te spelen ;) Maak je daar maar geen zorgen over. Tis gewoon een grote game dus daar zitten altijd wat bugs in, maar niks waardoor je de game niet kan uitspelen en zoals bij alle fallouts, gewoon regelmatig je game opslaan over meerdere save spots en dan is er niks aan de hand.

4. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt beiden, heb Fallout 3 helemaal grijs gespeeld :)

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die Sexbot nog uitgetest voordat je hem naar Atomic Wrangler stuurt? :lol: Het leek mij te traumatisch.

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    hahaha ja ik. vond grappig

25uur is vrij weinig. kan je eigenlijk doorspelen nadat je het uit hebt gespeeld? dan ga ik ook maar is aan de mainquests en daarna verder verkennen

7. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Nee kan niet, dus moet je save voor dat je hem uitgespeeld heb gebruiken :)

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ok thanks! ff alle achievs halen dan pas uitspelen. hoevaak moet ik hem uitspelen voor alle missie gerelateerde achievs?
    ik heb nog geen kant gekozen

9. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    4 keer. Je hebt NCR, Legion, Mr House en Yes Man.

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    cool thanks. ik heb voor iedereen die platinum chip quest nog openstaan geloof ik.

Render Unto Caesar
    The House Always Wins
    Wild Card

en welke is voor de NCR?

11. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is krijg je op een gegeven moment een bericht (als je Lucky 38 uitloopt) van een NCR messenger dat je je moet melden bij de NCR ambassade in de Strip. Als je daar heen gaat begint de NCR questline.

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ok die heb ik nog niet. ik heb wel een bericht gehad dat als ik verder ging met Yes Man, de NCR en de Legion op me af kwamen.

Ik ben dus nu op een punt dat ik een save moet maken en een van die kanten moet kiezen, begrijp ik dat goed?

13. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet bij alle facties hetzelde. Volgens mij moet je vroeg tussen Legion en Yes man kiezen bv, maar ik weet wel dat je NCR en Yes Man nog op het laatste moment (net voor de allereindquest) nog kan veranderen. Dus ik weet niet precies hoe het zit, maar er is niet 'een bepaald punt' van alle facties zeg maar. Op fallout wiki staat alles in detail beschreven, maar dan krijg je wel spoilers.

14. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Vanmorgen begonnen met New Vegas. Vergat alleen twee dingen te kiezen bij de dokter. Van die skills zegmaar (dus dat je 20% accurater, maar ook 20% trager schiet bijvoorbeeld). Kan ik die nu nog of later nog kiezen?!

15. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
  16. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is kut. Kan ik beter even opnieuw beginnen...

17. Speedymike

Speedymike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben laatst alvast met m'n 2e character (female) begonnen en de black widow perk gekozen. Gaf met net hele leuke dialoogoptie met Benny...
    Ik kon 'm versieren en volgen naar z'n suite, vervolgens seks met 'm hebben en in z'n slaap vermoorden. Daarna doodleuk de platimum chip en 'Maria' van z'n lijf roven!

18. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    }:]

Wie van jullie heeft gekozen om benny te sparen (bij legion of daarvoor)? Ik kon niet helpen dan denken 'die motherfucker' omdat ie me had neergeschoten en begraven. Daar wisten die romeinen wel raad mee, kruisiging :cool:

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Liep vanavond toevallig het nieuwe fililaal van Gamemania binnen en verwachtte nou niet bepaald leuke prijsjes voor games, maar ik zag gewoon NV voor 39 liggen, niet meer verder nagedacht erover en gewoon gekocht. Ik wilde eerste Fable III en TWII uitspelen maar das gewoon onzin, de games blijven toch wel uitkomen als een gek, in Januari gelijk los alweer. Hoe dan ook...

Hoe zit het met die hardcore mode, de game vraagt nu of ik het wil aanzetten. Ik denk het maar niet he? Het staat nu op normal trouwens. Wat is die special reward eigenlijk?

20. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    De achievement...
    De game is trouwens bijna overal rond de 40 euro;)

Deel Deze Pagina