1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fallout: New Vegas [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Nee ik ook al niet...

2. Vigor

Vigor Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd naar de volgende DLC.

3. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Kan inderdaad niet meer;) Toen kon het in elk geval wel.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Gisteren de game gespeeld op de PC. Het zuigt echter zwaar dat je het via Steam lijkt te moeten spelen.

Degene die dat programma heeft uitgevonden moet mij niet tegenkomen. :mad:

Geef mij maar de klassieke methode van een CDtje gebruiken, werkt veel beter.

5. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Op mijn ouders hun pc werkt het perfect met het brakke vista :+

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik vind het gewoon niet lekker werken. Ik wil ook niet in Window Mode spelen, ook niet als ik dan naar het bureaublad zou kunnen om wat op te zoeken. Dat moet gewoon werken, net als met wow bijvoorbeeld.

Heb sinds Empire - Total War al een hekel aan Steam. :cool:

7. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OMG gister dat
    fucking gevecht op het einde met de Legion gehad (als je voor het einde van de Willdcard quest gaat), gewoon niet te doen!!! die knuckles die je van de Legions kan jatten zijn nog wel sterk, maar ik heb me in het hele spel niet gericht op Unarmed. 1 keer ben ik er op een of andere manier doorheen gekomen, maar toen kwam ik bij de poort (was bijna dood en had geen stimpaks) en moest ik met NCR gastje gaan vechten, toen WEER dood. Als iemand mij kan helpen met dit stuk ben ik 39827498724 keer dankbaar. Je kan natuurlijk ook verder met Speech komen, maar ik kwam fucking 1 skillpuntje tekort 8) en nu ga ik denk ik maar terug naar een vorige save net voor het levelen en stop ik al mijn fucking punten in speech, ZO!!!

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik heb het gedaan met alien blaster... dan nog moest ik 4x schieten op legion

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Dat is beter dan al je ammo op een van die gasten leegschieten.

Ik gebruikte altijd Melee, terwijl ik daar geen punten in investeerde. Melee is echt zwaar overpowered in deze game. 8)

10. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik loop volgens mij vast in New vegas

Via http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout:_New_Vegas_quests ben ik erachter gekomen dat ik de quest Things That Go Boom wil gaan doen.
    Ik ben dus op die pagina gaan kijken waar ik deze quest kon ophalen en dat was bij de NCR Embassady, ze zeggen dat ik dit op de New Vegas strip kan vinden maar ik kan het nergens vinden.Waar kan ik deze quest vinden? Het is de eerste quest van de NCR. Alvast bedankt \o/

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    helemaal achterin de strip

12. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt, ik ga direct kijken\o/

Edit : Gevonden !

Edit2 : Ik ben nu bezig met de quest For The Republic part 2. Nu moet ik naar de Brotherhood of Steel gaan in Hidden Valley. Ik ben daar naartoe gegaan maar als ik naar die marker gaat zie ik helemaal niks, kan ik niks aanklikken, helemaal niks. Ik ben nog niet met de Brotherhood in aanraking geweest. Ik heb Boone als companion.
    (Ik heb wel hier gekeken: http://fallout.wikia.com/wiki/For_the_Republic,_Part_2)

Iemand weet hoe ik dit moet doen ? Zit er al sinds vanmorgen mee en kom er niet uit . Alvast bedankt

Laatst bewerkt: 9 jan 2011
  13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja, er zijn paar bunkers waar je in kan. zijn die deuren in die rotsen. weet niet precies hoe ik moet beschrijven welke rots je moet hebben

14. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt, ik ben al bij een bunker geweest waar brotherhood of steel is, nu moet ik alleen nog levelen omdat ik met geen mogelijkheid deze dingen dood krijg

15. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    [gt]709272[/gt]

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik ga nu eindelijk ook maar eens aan deze beginnen. Nog een beetje aan het twijfelen over welke build ik zal kiezen. Beetje stealth en sniperen lijkt me wel wat.
    Vallen de snipers onder de guns of big guns ?

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Thanks!

Zal vast 100 keer gevraagd zijn, maar is de hardcore mode wat>? Ik ben bang dat de game er te tedious door wordt. Ben dus gestart zonder ...

Overigens is het wel weer ff wennen deze engine, damn wat een low-res textures overal....

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hardcore mode merk te weinig van, eten en water is voldoende aanwezig om niet zonder komen te zitten.

Je zal alleen wat vaker op en neer naar de dokter moeten fast-travellen om gebroken limbs te laten healen aangezien doctor bags best duur zijn

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, ok. Naja, ben al gewoon begonnen. Al zit ik nog maar in het begin, ik ga niet weer opnieuw starten :)

Wel een vraagje nog. Als dingen rood zijn, en je pakt het, dan geldt dat als stelen. En dan verlies je karma, right? Maar las je sneakt en hidden bent, verlies je dan nog steeds karma ?

Ik neem aan dat als je karma verliest je daar altijd een melding van krijgt? Ik wil nl als good guy spelen, maar dat wil niet zeggen dat ik niet soms wat wil 'meenemen' ;)

Deel Deze Pagina