had ik ook wel last van. heb hem gister weer ff opgepakt. moet zeggen dat k hem nu wel weer leuk vind. ben het verhaal wel een beetje kwijt, maar dat komt wel weer terug. vind hem overigens om een of andere toch minder als fallout3
Dat idee heb ik ook nog steeds, terwijl er volgens mij meer content in FNV zit. En verhaaltechnisch is het ook erg goed uitgewerkt ...
@gakkie. Ik denk dat deze wat minder vind omdat het 'nieuwe' er af is. het is eigenlijk het zelfde spel maar dan een nieuwe verhaallijn en wat andere kleine aanpassingen. Ik heb trouwens echt een shitload aan super vette en brute wapens, maar ik gebruik bijna alleen mijn 'Cowboy repeater' om zo ammo te besparen. ik zit stiekem te wachten op een bruut gevecht met veel schiet vee, dan kan ik mijn 'automatic grenade rifle' en mijn 'minigun' ff leeg kan knallen
Ik heb Vegas gekocht vrijdag en wil er binnenkort mee beginnen. Raden jullie Hardcore mode aan? Maakt het het spel echt leuker qua gameplay?
Hmmm, ik denk niet dat het het leuker maakt. Ik heb gekozen voor geen hardcore, maar ik denk dat hardcore ook prima te doen zou zijn geweest. Alleen heeft ammo dan ook gewicht en moet je constant opletten welke ammo je meeneemt... Zonder heb ik me in elk geval meer dan prima met de game vermaakt. Wil je een extra uitdaging, dan kies je hardcore mode, maar zonder is de game ook uitdagend genoeg, zeker de lagere levels...
Zit nu 7 uur in de game en ben level 8 en heb ergens een scope voor mijn vermint rifle op de kop getikt. Iemand enig idee waar ik deze op mijn rifle kan laten plaatsen? Verder begin ik er nu lekker in te komen en moet ik zeggen dat de quests wel echt erg leuk gedaan zijn t.o.v. Fallout 3.
Mogelijke spoiler over het einde [SPOILER1]Wat ik wel mooi vind is. Dat als je de boomers hebt geholpen met dat vliegtuig van de bodem halen. Dat die dan op het einde overvliegt. Vind ik wel leuk [/SPOILER1]
Ben met de DLC bezig, maar die vind ik matig. Begin me nu ook erg te irriteren aan respawns. En je hebt al nauwelijks wapens en ammo ...
Tering, ben nu bezig met de quest "Come Fly With Me" en het is echt insane wat voor goede loot je hier krijgt Recharger Pistol twv 2000, Plasma Defenders twv 1700, Plasma Rifle, Rebar Clubs, Laser RCW twv 1700, Hunting Revolver twv 1000 etc. Echt geschift. Beetje een overkill als je het mij vraagt. Zit je alles maar dan ook alles te looten voor een paar rotcenten, loot je opeens voor 10.000 caps aan wapens en aid shijt. Verder wel dope natuurlijk maar beetje uit balans if you ask me
Erg jammer dat dit spel geen co-op heeft, lijkt me echt pro om met je vriende door het desert te gaan
Ik ben van plan om dit spel te gaan kopen. Ik heb Fallout 3 echt grijs gespeeld maar ik lees veel negatieve reacties van dit spel t.o.v Fallout 3. Is het echt zó erg? Ik ben namelijk gewoon op zoek naar een vermakelijke RPG.
Het is gewoon hetzelfde als F3, maar dan met andere/meer wapens. Wel vrij veel bugs...vijanden die in de grond vast zitten en bij mij ook nog wel eens dat rifles soms uit je beeld zakken als je ze in je handen hebt. Verder wel erg tof. Nieuw verhaal en characters.. Ik heb me er zeker mee vermaakt.
Denkt iemand dat er nog DLC gaat komen? Ik sta op het punt de game via de bazar te verkopen, maar als er nog DLC komt wil ik em nog wel houden denk ik ...