1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fallout: New Vegas [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    godverdomme.. ik heb denk ik op de Franse add-on gedrukt.. ben ik nu fokt?

2. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ben bang van wel.. Of je moet al Frans kunnen spreken/lezen.

3. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    nou mn hele game start niet eens meer. hij blijft hangen op loading downloadable content.. jezus die game valt echt uit elkaar bij het kijken ernaar..
    edit: opgelost, blijkbaar kan je niet alle pre-order dlc hebben en beide dlc's..

en mn game is nu frans, YEAH... GOOD JOB BETHESDA,.. 2 talen DLC te downloaden zetten maar die engelse stond pas op de volgende pagina. weet ik veel, ik druk gewoon op de eerste de beste Honest Hearts.

Laatst bewerkt: 15 jun 2011
  4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waar kan ik het beste mijn punten in stoppen als ik een AMR build heb als ik lvl up ga?

5. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bel microsoft op en leg je probleem uit, en dan krijg je je ms points terug om de goeie te kopen :thumbs:

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben ook weer even bezig met deze game, en kwam net een reloading bench tegen. Ik snap er alleen vrij weinig van, en de ingame 'help' geeft ook zeer weinig uitleg erover. Ik zie dingen staan als bijvoorbeeld..20ga Buckshot,Magnum. Zijn dit nou alleen kogels of het wapen zelf?

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is toch ammo?

Ik probeer ook hooked te worden, maar lukt nog niet echt. Verhaal is niet meeslepend. Ben ook pas lvl5.

8. Speedymike

Speedymike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je Gunrunners al gevonden?

In F3 had ik m'n hele megaton huis helemaal volgepropt met Nuka Cola trucks, toy cars, alle sportartikelen, schaakborden en dat soort gekkigheid. Doe ik nu dus weer in New Vegas.

edit: zie dat ik een oude post quote

Laatst bewerkt: 25 jun 2011
  9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ja volgens mij ook inderdaad. Ik had precies hetzelfde als jij trouwens, kon er niet echt in komen. Maar ik was toen bezig met sidequests, ben sinds gisteren de main quest aan het volgen en al vrij gauw begon het erg boeiend te worden :)

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    In fallout 3 zit een assaultrifle en chinese assaultrifle, in new vegas weer niet. Bij Gunrunners kom je ook alleen maar nieuwe shit tegen wanneer je lvl hoog genoeg is.

11. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    @ AVHAHA

Nog steeds mijn exemplaar in bezit? :9

Anyway, ik had 'm dus verkocht (aan AVHAHA) omdat ik wacht op de versie met alle DLC zoals de GOTY edition van Fallout 3. Sowieso vind ik Vegas een stuk minder leuk dan Fallout 3. Vooral de quests en omgevingen vind ik erg saai... Maar ja, het is zeker geen slecht spel en al zou het wel een slecht spel zijn, dan speel ik 'm wel uit voor de achievements. \o/

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zit nu bij Helios One en weet gewoon niet welke optie ik van de vijf moet kiezen. Ik ben bezig met een goed/neutral playthrough dus wil niet teveel evil shit doen. De game legt ook niet echt uit wat alle vijf opties inhouden.

13. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon de optie kiezen met archimedes (II) ofzo iets. Dan krijg dat grote laser straal wapen :+
    Dan wel opletten dat je niet de optie kiest om hem gelijk te testen want dan wordt de NCR boos

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gelijk verdeeld, iedereen een geringe hoeveelheid.

Overigens is er geen duidelijke keus tussen good en bad in New Vegas. Het gaat voornamelijk om reputatie opbouwen met een bepaalde factie.

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Yes, ik doe spellen bijna nooit weg tenzij ik er al alles uit heb gehaald. Straks maar eens verder spelen.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Fantastische game, ik zit er echt helemaaal in en heb de afgelopen dagen geen enkele andere game erin gehad. Ik vind de veranderingen t.o.v. Fallout 3 echt nice ook. De challenges bijvoorbeeld, maar ook dat facties duidelijk echt blij met je kunnen zijn, de NCR bijvoorbeeld waardeert mij nu zo erg dat ik gewoon hun hulp kan in roepen via een radio. Nice hoor. Ik heb nu als companions Veronica en Ede het robotje, echt leuk gedaan allemaal. Zit op zo'n 42 uur nu en ben nog lang niet op de helft, nog superveel sidequeste te doen en heel veel te bekijken, niiiiiiice.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kan er nog niet helemaal inkomen. Misschien straks weer even proberen. Vooral het verplaatsen van punt naar punt duurt lang en quests zijn niet allemaal even duidelijk.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik weet niet wat the fuck er aan de hand is maar net crashte de game gewoon, kon de 360 opnieuw opstarten. Ik doe continue game, hij blijft gelijk weer vastzitten. Dus weer uit/aan, en een andere save inladen...crasht ook!!!! Godver wat is dit nou weer....:mad::mad::mad::mad:

19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    hahah ik wilde net bij jou post zetten, op al die bugs na dan..

maar ineens heb jij ook last van troep met die game

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ja dit heb ik met Fallout 3 niet gehad, na zo'n 120 uur kreeg ik een vastloper en dan deed ik even 'clear system cache' en klaar, dan kon ik weer verder, met welke savefile dan ook. Maar is het iets nieuws tegenwoordig wanneer je clear system cache doet..dat je updates niet opnieuw hoeft te downloaden voor games?

Hoe dan ook..ik ga nog maar wat andere files inladen, en hopen dat dit goed komt...anders leg ik de game ook echt gelijk weg. Want sure..wil best opnieuw beginnen, geen megaramp,maar wetende dat dit weer kan gebeuren? No way..fuck dan maar op. Wtf is dit man...5 savefiles tot nu toe laten mijn game al crashen...NOOOOO!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina