1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fallout: New Vegas [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    was dat niet die vault met al die gekke planten

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is Vault 22.

Hij zit verstopt onder de giftshop op de strip. Kan hem ook al niet op de kaart vinden.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vandaag pas de update gekregen.

Moet nog steeds verder met het verhaal. Zit nog op het punt waar ik moet gaan kiezen al weet ik niet precies wanneer dat is. Heb er wel al een paar achievements bij. Bijna de melee damage en dan moet ik nog unarmed. Eerst maar eens een goed handwapen vinden :)

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Gisteren Dead Money eindelijk uitgespeeld, met tegenzin ben ik doorgegaan want ik vond deze echt zéér frustrerend en irritant. Dat gepiep van je collar op een gegeven moment op bijna elke fucking plek....teeeeeeergend. Maar wat je uiteindelijk kunt meenemen op het eind ...
    de goudstaven bij Father Elijah, je kunt ze allemaal meenemen op een bepaalde manier.
    maakt een boel goed..nu lekker alles verkopen en dan prachtige guns/armor halen :D

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Je kan gewoon die radios uitschakelen, dan is het helemaal niet zo moeilijk meer.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat weet ik,maar heel veel ervan waren moeilijk te vinden en om dat piepje de heeeeele fucking tijd te horen was vreselijk irritant. Plus vond ik de omgeving gewoon echt 3x niks, en gewoon geen enkele fun tijdens het spelen ervan. Het kan dat mensen er wel fun mee hebben gehad, ik echt absoluut niet. By far de slechtste DLC voor een Fallout game tot nu toe vind ik :)

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb nu de 'The Courier Breaks te Bank' achievement en zit bijna op 100k aan caps :) Nog een paar achievements en ik kan het verhaal afmaken.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Afgezien van Gun Runners, welke vendors zijn er en waar die genoeg caps hebben om mijn goud aan te nemen? :D

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    188 trading post?

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Yep, die gaf er nog tegen de 7000 voor. Na 3 dagen kan ik dit weer doen he? En de beste armors en wapens, waar vind ik die? Gun Runners zeker he?

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Beste zijn vaak de uniques. De beste die je kunt kopen is vaak verschillend. Gun Runners heeft wel het meeste dus ook de grootste kans op de beste items.

Je kunt idd na 72 uur weer verkopen.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ging net naar Crimson Caravans, heb zo'n beetje alles van hem gekocht. Hij heeft nu 30,000 caps en nog steeds geeft ie maar 7000 caps voor één goudstaaf, terwijl die iets van 30,000 per stuk waard zijn..lame:mad:

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je krijgt nooit het geld wat iets waard is. Meestal is het de helft en dan aangepast met je Barter skill. Lage Barter is dus minder dan de helft.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies, dus ik ga even wat sidequests doen zodat ik omhoog level en dan barter omhoog pleuren.

Even een vraagje over de main quest...wat is de leukste keus om te doen..misschien is het een spoiler:

Kiezen om voor Mr House te werken? Of toch bij NCR blijven, of Ceasar? Blijf ik voor House werken dan zal de NCR mij op een gegeven moment niet meer steunen,opzich geen ramp. Hoe dan ook...ik wil gewoon de beste keus maken.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Geen enkele keuze is het beste. Het beste is om te saven op dat punt als je alle achievements wil halen. Wil je dat niet moet je gewoon kiezen waar jij het meeste mee hebt in het verhaal.

Welke leuker zijn weet ik niet. Zit nu ook op dat punt dat ik moet kiezen dus heb er nog geen enkele missie van gedaan.

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Reputatie speelt ook een rol. Je goede shit verkopen bij de juiste vendor scheelt al heel veel. Daarnaast is Barter ook altijd een must bij mij, ben altijd heel gierig
    in games :cool:

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mijn Barter is laag (ca 30 met 5 boeken). Heb nu ook over 100k dus verkopen doe ik zelde nog. Eerst nam ik zoveel mogelijk mee om altijd te verkopen.

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Heeft denk ik met je speelstijl te maken. Ik geef dan weer minder punten aan de Medic skill dus ik moet steeds flink inkopen om mezelf op te lappen. Daarnaast koop ik ook altijd veel ammo.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb:

100 Guns
    100 Sneak
    100 Lockpick
    90 Science
    80 Speach
    70 Repair
    50 Medicine