[XOne] Fallout: New Vegas [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat hij maanden niet gespeeld had terwijl hij dit graag wilde. Zei dat hij alles gedaan had en contact had gehad. Maar dan lijkt me wel dat hij dit wel eerder had moeten vinden. Of is het nog niet zo lang bekend?

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    was mn eerste hit op google haha. tijd terug alweer hoor

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan lijkt het me dat hij niet gezocht heeft...

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ben wat questen aan het doen voor het einde, maat is het niet zo dat als ik op een bepaald punt kom andere questen failen? Dat is toch 'point of no return' ? Ik heb het idee dat ik al best ver in de questlijnen zit maar ben het punt nog niet tegen gekomen...

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ook leuk...EDE en Veronica zijn gewoon verdwenen, nergens meer te bekennen. Heb het gegoogle'd en veel meer mensen hebben er last van. Ik had haar gewoon verteld dat ik haar even niet nodig had, dus ze zou naar Lucky 38 gaan, en Rex kwam in de plaats van EDE, maar ze zijn er gewoon niet.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Had je die suite al voordat ze verdwenen waren? Want anders staan ze gewoon op de plaats waar je het eerst tegen kwam.

Soms moeten ze ook buiten wachten in bepaalde gebieden. Als je weer naar buiten komt moet je tegen ze zeggen dat ze weer mee moeten gaan. Ze gaan dus niet automatisch mee. Als dat gebeurt is staan ze als het goed is op de map aangegeven.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

De suite had ik inderdaad al, maar ze staan niet op de 188 trading post en primm. Ik zie op de map hun namen niet staan, dus ik ben bang dat ik tegen de bug aangelopen ben.

Maar hier lees ik over een Vault 22 trick...die ga ik even uittesten.

http://www.neoseeker.com/forums/43594/t1590708-companions-that-disappear/

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zit nu op de Arizona Killer quest.

Hoe moet ik de president killen? Cato staat al bij die mensen maar als ik in de buurt kom zien ze mij meteen. Als ik iemand kill dan is hij ook meteen failed. Staat dat ik tegen Cato moet zeggen als ik klaar ben maar hoe?

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe zit het eigenlijk met New Vegas, kun je doorspelen na het uitspelen van het verhaal of is het net als Fallout 3? En d.m.v. de Dead Money DLC...kan ik dan wel doorspelen? Ik heb gewoon een heeeeeeele hoop sidequests staan en ik vraag me af of het 't beste is die eerst uit te spelen en dan pas het verhaal? Het verhaal uitspelen en dan met de sq's verder lijkt me ook tof,maar kweenie of het een mogelijkheid is.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt saven maar dan wordt je net voor de laatste battle geplaatst.

SQ's kun je beter eerst doen aangezien er een hoop gaan failen als je met het verhaal door gaat.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ga ik dat doen, ik wil zo weinig mogelijk missen.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Als iets deze game deels verneukt zijn het wel die vastlopers, het is gewoon gestoord vaak nu, niet leuk meer. Dacht dat het na de update weg was,maar nee hoor. De keren dat het gebeurd is ook niet tijdens rondlopen ofzo, juist wanneer ik een deur doorga en de game moet laden...BAM...vast. En de ene keer loopt ie niet vast bij de deur, en de andere keer wel. Ik ben wat dat betreft wel blij als ik straks de game echt uit heb, want dit is eigenlijk gewoon niet leuk gamen meer.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb tot nu toe 2x een vastloper gehad en heb er ca. 60 uur op zitten. Denk toch dat het met de console te maken heeft. Heb je ook een NXE installatie gedaan?

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Toen ik met New Vegas begon een maandje geleden ongeveer (zoiets) heb ik de game gelijk geinstalleerd. Toen kreeg ik op een gegeven moment die savegame bug, dat ie bij maar liefst 4 a 5 savegames bleek vastlopen. Toen op Google gezocht en daar stond in een link dat ik de game juist van de HDD moest afhalen. Dus dat gedaan, en sindsdien niet meer opnieuw geinstalleerd. Met geen enkele andere game heb ik dit zo erg gehad. Niet met Oblivion,Fallout 3 en de DLCs.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb hem wel installed en nog geen problemen gehad.

Bij Oblivion destijds ging mijn 1e X360 kapot. Ook steeds vastlopers, niet kunnen loaden en het spel helemaal niet meer starten. Het is volgens mij vaker een probleem met dergelijke spellen. Die vragen gewoon meer van een console.

Hoef nu voor 1000/1000 alleen de game nog op hardcore uit te spelen. Ga ik denk ik een speedrun van maken met de Mantis Foreleg XP + perk glitch.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja je leest echt verschillende verhalen op internet, de ene heeft het hele spel kunnen uitspelen zonder een vastloper(moeilijk te geloven..maar goed..) en de ander heeft er gewoon echt veel te veel. Maar ik blijf de game wel spelen, ik moet gewoon het verhaal uitspelen en de sidequests.

Hoe kom jij trouwens achter al die sidequests, gewoon rondlopen door de wasteland en gewoon gebieden ontdekken zeker he? Ik heb voor Yes-Man in het verhaal gekozen nu, en heb al wat dingetjes gedaan maar als ik nu doorga denk ik dat ik wel eens bij het eind kan komen vandaag en ik wil juist liever alle sq's klaar hebben eerst.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    SQ's door rond te lopen en later op inet te kijken. Als je nu verder gaat met Yes man dan wordt je hated bij sommige facties.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja dan kan ik beter gaan exploren, want ik zit nu bij Hoover Dam, de shit gaat los, dus effe ermee wachten nog. Oooh ik zie nu dat er een perk is dat je ELKE locatie op je map krijgt te zien. Ik heb nu sowieso al wat quests voor Caesar gefaald, omdat ik wat dingen voor Yes-Man deed. Dus ik hoef nu niet meer aan te kloppen bij Caesar voor sidequests, maar dat doe ik nadat ik het heb uitgespeeld. Dan kan ik al die overige quests doen.

Nah dit ligt ook niet meer aan mijn console, net gewoon WEER een soort vastloper, de game bleef m'n savegame laden en laden en er gebeurde niks, het rondje ging de hele tijd rond op het scherm en de 360 was allang niet meer aan het laden....echt hoor, wanneer ik klaar met de game ben, ben ik ook ECHT klaar.

En dat is niet alles....nu kan ik ook niet meer wachten in de game, de hele functie kan ik niet meer gebruiken. You cannot wait in this location, vijanden? Nergens te bekennen.

Laatst bewerkt: 12 jul 2011
  19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is normaal. In sommige gebieden in het spel kun je niet wachten. Waar zat je precies?

Morgen op hardcore beginnen. Iemand nog tips?

20. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Water is je grootste probleem als je op hardcore speelt, zorg dat je elke locatie doorzoekt voor purified water.
    Je kan natuurlijk ook gewoon uit gootstenen en toiletten drinken, maar dan heb je wel Radaway nodig.
    Voedsel is niet zo'n probleem, je vind meer dan genoeg.

Deel Deze Pagina