Nee het bleek een bekende bug te zijn, maakt niet uit waar je je bevond, wachten kon niet. Ik ben naar plekken als Primm gegaan, The strip,etc, waar ik ook heen fast travelde, ik kon niet wachten. En ineens na een tijdje werkte het weer. Net weer een vastloper gehad, de muziek bleef echter gewoon doorgaan. Mja, hoef denk ik niet meer te zeggen hoe walgelijk vervelend dit begint te worden. Hij staat nu ook geinstalleerd weer trouwens.
Was dat niet toen je op een bepaalde quest zat? Ik heb het ook gehad en toen was het of in een gebied of een quest waar ik mee bezig was die dat voorkwam. Dat de tekst "you can't wait..." in het spel zit impliceert dat het wel ergens voor gebruikt wordt.
Nee ik was echt klaar met elke sidequest die er maar in de lijst stond en had geen enkele quest open staan of actief op dat moment.
Zo ff hardcore run in minder dan 2 uur gedaan. Had 1,5 uur kunnen zijn maar soms moet ik ff zoeken en daar wat tijd mee verloren. Wel apart dat je de game dus in 1,5 uur kunt spelen...
Jezus mina, de hele main quest? Ik heb er nu 136 uur opzitten en het is dan toch een goed voorbeeld weer dat dit soort games het echt van de sidequests moeten hebben. Ik speel de games ook echt nooit voor de main quest, echt juist die sidequests. Vanaf Oblivion al, het allerbeste is om gewoon veel rond te lopen en exploren, op die manier aan quests komen, dan krijg je echt het meeste uit de games vind ik. 1,5 is wel schrikbarend kort man, damn. Even over die reloading bench, ik heb daar nog niks mee gedaan.Hoe werkt dit precies? Heb even op Wikia gekeken maar ben er nog steeds niet echt wijzer van geworden.
Mja, kort? Het is er gewoon niet voor gemaakt om te speedrunnen. Als je dat doet dan snap je de 'essentie' van het spel gewoon niet. Tsja tenzij je voor je hardcore run gaat natuurlijk. Maar Oblivion en Morrowind kunnen ook supersnel uitgespeeld worden. Ik dacht zelfs binnen 10 minuten ofzo. Dat reload bench vind ik gewoon een nutteloze toevoeging. Net als die hele survival skill. Allemaal van die toevoegingen die best slecht uitgevoerd zijn.
1,5 over de main op hardcore ja. Ik deed er iet minder dan 2 over maar heb niks van hardcore gemerkt. Heb niet geslapen, gegeten of gedronken. Verder heb ik ook geen last gehad van gewicht van ammo omdat ik niks bij had. Uiteindelijk 2 kills gemaakt (Benny en Mr House) en voor de rest alles voorbij gerend. Relaoding bench kun je met repair en science ammo maken. Dus lege cases, lood, primer en wat kruit heb je nodig. Lood kun je maken uit scrap metal en de rest kun je bv kopen bij Gun Runners. Lege cases kun je looten (wegen toch niks) en krijgen als je de hand loader perk hebt (dan add hij na het schieten random wel eens cases aan je inventory). Hoop dat het zo een beetje duidelijk is.
Ik moest ED-E inruilen voor Rex (wou zijn quest even doen) maar toen ik aankwam op de Strip om ED-E weer op te halen lag hij kapot op de grond bij die securitrons. The bastards killed him!
Ben nu weer begonnen met Fallout 3. Ik merk toch echt dat Fallout 3 veel beter is dan New Vegas kwa sfeer ed.
Kwa sfeer wel idd. Megaton was heel erg sfeervol en mooi gemaakt. En dan dat vliegdekschip als stad Ook geweldig bedacht. Maar kwa landschap is New Vegas wel echt weer veel beter. Stukken gevarieerder bijvoorbeeld. Ik ben net in Jacobstown geweest en daar loop je gewoon in de sneeuw tussen de naaldbomen. Echt een totaal andere omgeving opeens. Ook de quests zijn een stuk diepgaander in NV, en er zijn er veel meer. En als 'hoofdstad' vind ik Las Vegas toch echt een stuk leuker dan Washington. Daar was ook bar weinig te doen. Uiteindelijk vind ik New Vegas toch beter.
Ja, maar hoezo dan? Ik had hem de opdracht gegeven om terug te gaan naar de Lucky 38, maar die trip heeft hij dus niet overleeft....
Nou op hardcore kunnen ze dus dood gaan en op core dus niet. Volgens mij gaan ze niet direct er heen maar lopen ze er heen dus kunnen ze onderweg aangevallen worden. Heb je ook geen bericht gekregen?
ben de game nu een tijdje aan het spelen maar ben hem eigenlijk al zat, fallout 3 vond ik persoonlijk stuk beter en bleef je langer boeien is er van 3 ook een goty editie met alle dlc?
Ik snap echt niet dat mensen dit géén coole game kunnen vinden. Ik vind de situaties waarin je soms terecht komt zo geniaal. Opeens over een veld lopen en constant rakketen op je afgevuurd krijgen door een gemeenschap die zijn gebied beschermt. Al die verschillende 'factions', die allemaal een eigen verhaal kennen en ook een eigen gevoel hebben. Combat werkt nog steeds fantastisch, quests zijn gevarieerd en uitdagend. What's not to love?
Haha, ik vind juist Fallout 3 qua landschap weer beter. Wel veel van hetzelfde, maar ik werd al dat zand in New Vegas echt zat na een tijdje!
Ik vond het een licht gecorrigeerde versie van Fallout 3. Oftewel: geweldige game. De nieuwigheid was er wel zo'n beetje af, dat was alleen het probleem.
Nou moet zeggen dat toen ik Fallout 3 kreeg ik niet verder dan dat dorpje kwam waar je die bom kunt disarmen. Toen gestopt en nooit meer gespeeld. Vegas later gekocht (vraag me niet waarom) en niet gespeeld. Half jaar later toch geprobeerd en wederom geen zin meer na Goodsprings. Tot 3 weken terug toen ik aan mijn backlot aan het werken was de game er toch maar ingestopt. Vond het nog steeds niet veel maar toch maar even verder gespeeld. En 2-3 weken later de game op 1000g uitgespeeld en vond het geweldig. Denk dat het in het begin een beetje een zure appel is waar je daarheen moet bijten.