1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout: New Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    22 Oktober

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Spammiiiiiiiiiiie\o/\o/\o/

Word aftellen voor mij richting 22 oktober, heb hier echt veel zin in.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ook, qua singleplayer kijk ik dit jaar het meest uit naar deze game. (Kijk nog steeds wel meer uit naar Black Ops en Reach maar puur qua SP gaat er niets boven meer Fallout)

4. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    [/QUOTE]

Uitleg is duidelijk en kan me er in vinden. Voor Broken Steel had je de gedachte dat je de CW gered had en er groen gras zou komen met schoon water - na BS zag je dat er alleen een plas met schoon water is en verder niets bijzonders. Die hele oorspronkelijke finale was z'n impact kwijt. Kan er wel mee leven dat een einde een einde is - gewoon spelen met die auto-save! :)

5. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, voor de campaign is dat niet meer dan normaal om een verhaal echt af te sluiten. En door die auto-save is verder alles wat nodig is volgens mij wel mogelijk.

6. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel weer leuk een fallout game, alleen las ik dat het grafisch een beetje achterhaald is...

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Volgens IGN is het grafisch veel verbeterd in vergelijking met Fallout 3! :eek: Ik weet in ieder geval niet meer wat ik moet geloven.

8. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Omdat het dezelfde engine is als Oblivion en FO3 wordt gezegd dat het grafisch niet vooruit is gegaan. Maar in die preview die Willem inderdaad plaatste van IGN, geven ze toch duidelijke, verbeterde punten aan.

9. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ok wacht de reviews wel even af.

Maar wil wel weer even genieten zoals met fallout 3 die was echt mega vet.

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Persoonlijk vind ik het wel een domper. Na Fallout 3 zeiden ze namelijk ook dat een gesloten einde van het verhaal gewoon niet goed viel bij de gamers, vandaar Broken Steel. Waarom dan niet eerder in de ontwikkeling bij deze game iets verzinnen om toch past het verhaal te kunnen spelen. Het klinkt misschien overdreven, maar ik vind het zwaar kut. Ben dit gewend van dergelijke games en vind het jammer dat het bij een mogelijke topper als deze toch niet kan. =(

11. haenkie

haenkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach de grap zal toch uiteindelijk zijn dat je met DLC verder kan spelen na de mainquest. Klinkt dit bekend *hoest Fallout 3 hoest*.

Kijk het kan zeer zeker zo zijn dat het het verhaal ten goede komt, maar die spelontwikkelaars zijn niet stom en hopen ook te cashen met DLC.
    Het is in ieder geval minder doorzichtig dan EA's plan om je te laten lappen om online te komen met een tweedehands spel.

Kan mij iemand een gokje geven wat dat betekend voor cloudgaming, zeg maar elk jaar wat extra geld geven nadat je het gekocht hebt... Want het spel is door ons gemaakt en wij hebben de intellectuele rechten.

Sorry voor het laatste, kan me er eigenlijk aan ergeren als ze een stop zetten op een 'open' game...

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs als de graphix iets slechter zouden zijn dan Fallout 3 zou ik 't kopen. Wat ik belangerijker vind is het level design, interessante omgevingen die tot de verbeeldingen spreken? Vijanden en omgevingen die bij elkaar lijken te horen. Goede sfeer, gameplay technisch moet 't net zo solide zijn als Fallout 3. Niet eens imba wapens etc, of veel te veel of veel te weinig geld.

13. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is zelfs de 'feature' om ADS te gaan genoeg om dit nieuwe deel te kopen:+

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    ads? is dat een andere naam voor de hardcore mode?

15. koennn

Leuk Bevonden:
    0
    aim down sight, beetje een cod uitspraak:p

Die hardcore mode is trouwens ook al genoeg, gecombineerd met ADS.

16. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Bij shooters verwacht ik dat het meer betekend in de trend van: Aim Down Sight. Correct me if I'm wrong!

17. koennn

Leuk Bevonden:
    0
    :)

18. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de uitleg, maar heet dat niet Iron sight? of gaat 't om een cursor die op je scherm verschijnt? (alhoewel dat volgensmij ook al in F3 zat).

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Waar het om gaat is dat je in Fallout 3 slechts een beetje inzoomt wanneer je de linker trekker indrukt, terwijl je in New Vegas recht over de loop kijkt als je dit doet. Een hele verbetering als je het mij vraagt!

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ah op die manier, nu je het zegt, ach miste het niet heel erg in Fallout 3, maar het is een fijne verbetering.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina