1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout: New Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Hoezo niet goed dan?
    Zodra die omhoog gaat annuleer ik hem wel. Ga echt geen €100 betalen voor die set.
     
  2. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Had GameMania gemailt over de prijs:

    "We hebben de uitgever van de game gecontacteerd en hij verzekert ons dat de prijzen die Bol.com hanteert (want ik vermoed dat je deze webshop bedoelt) niet correct zijn. De prijs van Bol.com zal dan ook eerstdaags aangepast moeten worden."
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854


    En deze nog van vorige week:

     
  4. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Respect voor het omrekenen naar onze oudhollandsche florijnen ;)
     
  5. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    8) Doe het met vrijwel alles nog steeds :thumbs:

    Heb 'em nu trouwens bij bol.com besteld voor €70. Al betaald, redelijke prijs dus die kunnen ze nooit later nog verhogen :thumbs:
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
  7. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Tof! Kan niet wachten! :)
     
  8. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Prijs is nu alsnog verhoogd met €20,-

    Bij mijn pre-order staat nog wel voor €70,- dus hopelijk blijft dat nog wel zo. :{
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.584
    Leuk Bevonden:
    8.682
    Argh, dilemma. Het ziet er zo vet uit, maar ik heb net Fallout 3 100% gecomplete dus ik heb voorlopig wel even genoeg Fallout gezien.
     
  10. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Hoe kan je nou genoeg Fallout gezien hebben? Je hebt nooit genoeg Fallout gezien! :+
     
  11. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook al betaald?

    Lijkt me niet dat ze van ons kunnen eisen er 20 euro bij te gooien. Het is niet zo dat het een grote fout was waardoor hij een onredelijke prijs had (laten we zeggen 30 euro). Het was 70 euro, flink wat geld.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    dimensionplus heeft die le voor 70euro nog staan?
     
  13. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Nee, acceptgiro. Daarom toch wel benieuwd voor welke prijs ik hem dan krijg.

    Trouwens ik laat de hype een beetje langs me heengaan. Verwacht er niet veel van + heb er weinig van gezien. Fallout 3 toch kapot gespeeld dus het zit wel goed denk ik.
     
  14. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.318
    Fallout: New Vegas - No Post-Completion Freeplay, But There Will Be Post-Release DLC

    Remember our Fallout: New Vegas Community Interview over on Gamer's Guide to Life? It's taken a while, but we've finally got the interview back from the hard-working boys and girls at Bethesda, and just to tease, we're giving you a few nuggets of exclusive information.

    The first is that, like Fallout 3, there will be no playing the game after the main story has been completed. You can start a new game, and you will be notified when you are about to reach the 'point of no return', but you can't continue on with the same character after finishing the storyline.

    However, there is something you can look forward to; post-release DLC. Bethesda have told us that while they're not detailing it yet, you can expect more content to come out after October 19th. Get your wallets ready.

    Gamer's Guide to Life will have the full interview when it relaunches (not too long now, promise!), so keep checking back if you want to learn about, amongst many other things; level caps, Dogmeat, NPCs, and whether or not you can play as a ghoul. See you all then!

    (gamersguidetolife)
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.584
    Leuk Bevonden:
    8.682
    Hebben ze niet geleerd van Fallout 3? :emo:
     
  16. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.318
    Blijkbaar niet :p
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Jammer, dat is wel nep.

    Vraag me af of zie het gewoon expres doen, om hun DLC populairder te maken. Ik vond het ook moeilijk om de verleiding te weerstaan om F3 niet uit te spelen.
     
  18. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.318
    Grote kans, vermoed dat er wel weer een DLC die je verder laat spelen.
     
  19. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Was al een tijdje bekend.

    Vind het ook een logische stap - als je ziet hoe Fallout 3 origineel eindigde en na Broken Steel - er klopt geen zak meer van. Nadat je in het origineel The Purifier had aangezet was 't over en kon je je fantasie de vrije loop laten gaan - jíj hebt de wereld gered, hoe zou die er uit komen te zien? Al het water wordt weer puur, planten gaan weer groeien, mensen kunnen weer groenten & fruit gaan verbouwen.

    Na de Broken Steel DLC zag je je veranderingen - er was een vijvertje puur water geworden en de rest niet. Verder was alles hetzelfde - ook naar mate de tijd verstreek veranderde er niets. Kan ik ook wel begrijpen vanuit Bethesda oogpunt - dat zou namelijk gigantisch veel werk zijn - maar het hele idee achter de Purifier was naar de klote geholpen door Broken Steel.

    Nee, laat mij maar lekker ronddwalen - de storyline completen en daarna de autosave (die gemaakt wordt voordat je de laatste missie doet, eerder bekend gemaakt al net als dit nieuws) laden om lekker rond te dwalen :thumbs:

    Ps:

    [yt]MVgRH7yePpk[/yt]
     
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Achja in wat hierboven wordt gezegd zit ook wel wat. Na Fallout 3 kon je wel doorspelen maar er was nauwelijks iets veranderd, het landschap, de mensen, de steden. Het was eigenlijk zoals voor de laatste missie.

    Hmmz krijg steeds meer zin in Vegas, vooral omdat ik weet dat ik hem eerst ga uitspelen op de normale mode en later nog eens op hardcore mode\o/\o/\o/\o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina