1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout: New Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laadtijden schijnen langer te worden naarmate je verder komt in de game. Morrowind had hier ook al last van

2. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is wel stom.
    Kan je zo aan deze game beginnen als je nog nooit een fallout hebt gespeelt ?

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ja, maar ik zou hem wel een tandje lager zetten en nog geen Hardcore mode aan doen. ;)

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    F3 en Oblivion ook, dat komt omdat je save file steeds groter en complexer word door alle dingen die je hebt veranderd/gedood/opgepakt in de wereld

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Shit! Net wat reviews gelezen/beelden gezien en nu wil ik 'm ook hebben :+

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    De eerste patches zijn al op komst:

7. Wildstylez NL

Wildstylez NL Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    3
    Ben blij om alle positieve reactie's hier te horen.

Heb in F3 meer dan 180 uur zitten. Maar was bang dat dit deel toch meer van hetzelfde zou gaan worden. Maar zo te horen niet dus:).

Maar ga nog ff wachten met aankoop tot ik hem voor een leuke prijs kan kopen. Heb afgelopen maand al 4 games aangeschaft. En wil daar eerst wat uren mee doorbrengen. Anders kom ik daar zeker nooit meer aan door dit deel:p.

Maar 1 ding is zeker, kopen ga ik hem zeker binnen een aanzienlijke tijd!!!

8. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Heb hem vanmiddag ook meegenomen bij de FRS. Helaas niet veel kunnen spelen nog. Wel character aangemaakt en eerste stap in de buitenwereld gezet. Volgens mij is de game grafisch IETS beter, maar de sfeer is weer perfect in orde! Ik kan niet wachten tot ik morgen klaar ben met werken en op pad kan in New Vegas :D

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Bingo en uiteindelijk valt het best wel mee hoor aan het eind.
    Vond Oblivion en Fallout 3 ook aan het einde na tig DLC helemaal niet zo gek lang laden.

10. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Iemand een idee waar je een huis kunt kopen? Ik heb nu een vrij volle inventory en moet ergens wat dumpen.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Helemaal vergeten. De guide is natuurlijk ook al uitgekomen.

Meteen maar de Collector's Edition van 29,99 gekocht. Word weer 500 leesplezier. :+:9

Heb de CE guide van F3 ook nog steeds.

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Waar is de GUIDE van Fallout Vegas te koop?

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    www.dimplus.nl heb ik hem besteld.

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
  15. SqueakyClean

SqueakyClean Jobbie

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je de pre-order packs bij Bart Smit ook in de winkel en heeft iemand m daar al gespot?

edit: net even gebeld en ze zei dat er idd een code voor extra wapens bij zat.... en hij ligt ook al in de schappen voor 59,99! \o/

Laatst bewerkt: 21 okt 2010
  16. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    bart smit zit dus weer aan de "advies"prijs kant...

17. SqueakyClean

SqueakyClean Jobbie

Leuk Bevonden:
    0
    Is idd zo, maar dan krijg je wel alle 4 de pre-order packs.... da's wellicht ook wel wat waard....:)

18. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Mwa, er zit zoveel kleding en wapens in New Vegas, dat ik die 4 pre-order dingetjes echt niet ga missen.

19. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    tja.. t kan een reden zijn om een toch daar te halen.. maar aan de andere kant..

dit zijn nogmaals alle pre-order packs op een rijtje..

The Classic Pack, available when you pre-order through GameStop, contains:

* Armored Vault 13 Suit - Extensively patched up and dotted with piecemeal armor, this outfit is an homage to the classic ending of the original Fallout.
    * Vault 13 Canteen - This handy device is useful for staving off dehydration and providing a small amount of healing in the Mojave Wasteland.
    * Weathered 10mm Pistol - A well-worn 10mm pistol that packs an extra punch despite its modest size.
    * 5 Stimpaks - Food and water are good for long-term healing, but when the fighting is fierce, Stimpaks help keep Wastelanders upright.

The Tribal Pack, available when you pre-order through Amazon, contains:

* Tribal Raiding Armor - Pieced together from scraps of armor, this outfit provides protection without impacting mobility.
    * Broad Machete - This heavy-bladed melee weapon does high damage against limbs and can quickly deal out a flurry of attacks.
    * 5 Bleak Venom doses - Useful on any Melee Weapon, Bleak Venom makes short of work of most living targets.
    * 10 Throwing Spears - If you would like to silently pin an enemy's head to a wall, Throwing Spears are the way to do it.

The Caravan Pack, available when you pre-order through Steam and Walmart, contains:

* Lightweight Leather Armor - This hand-modified suit of leather armor reduces its overall weight without impacting its ability to protect.
    * Sturdy Caravan Shotgun - Despite its rough appearance, this Caravan Shotgun will reliably fire 20 gauge shells until the Brahmin come home.
    * 4 Repair Kits - Useful for repairing any outfit or weapon, Repair Kits are a valuable tool for any caravaner.
    * Binoculars - The Mojave Wasteland is a dangerous place, but with these trusty Binoculars you'll be able to spot trouble coming.

The Mercenary Pack, available when you pre-order through Best Buy, contains:

* Lightweight Metal Armor - Modified for long-range travel, this Metal Armor sacrifices some protection for mobility and overall weight.
    * Mercenary's Grenade Rifle - Though similar to other 40mm Grenade Rifles in the Mojave Wasteland, this model has a faster reload cycle.
    * 3 Super Stimpaks - When you absolutely, positively, need to keep your blood inside your body, Super Stimpaks fix you up in no time.
    * 3 Doctors Bags - Mercenaries and broken limbs go together like Iguana-on-a-Stick and Nuka Cola. Thankfully, these Doctors Bags take a bit of sting out of the inevitable crushed skull.

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Is spelen met een guide leuk? Want dan staat daar toch precies in wat je moet doen in de missies en zo? Het is toch veel leuker om alles op je eigen houtje uit te vogelen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina