1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout: New Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Svennos

Svennos Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Volg even dit filmpje. Maakt het hopenlijk wat duidelijker.

Ik begrijp dat de eerste patch inmiddels uit is. Ik ben benieuwd, tot op heden 3 vastlopers gehad.

2. Forty

Forty Guest

ok.

Weet niemand waar ik 'm het goedkoopst kan krijgen?

3. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    National Capslock Day (L)

4. Forty

Forty Guest

BILLY MAYS HERE WITH ANOTHER FANTASTIC PRODUCT.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Er wordt gewerkt aan de save-bug voor de 360 en tips om bugs te voorkomen:

Laatst bewerkt: 22 okt 2010
  7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Had vandaag ook een update ;)

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dat is nog niet de patch voor de save-bug lijkt mij ?

9. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Als iemand nog een NL uileg nodig heeft voor het spel Caravan moet ie dat hier maar zeggen, als je het eenmaal doorhebt is het een heel leuk kaartspel namelijk :)

10. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12

Nja, lijkt mij dat ik niet de enigste ben met deze bug en vast wel iemand naar hun heeft gemaild:+

Ik mail wel ff :)

Ik zie op forum dat iemand mijn bug al heeft gereport :)

11. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213

als je uitleg hebt, hoor ik het graag!!!

Tis een soort van 21'en? ben niet de snuggerste met kaartspelletjes :emo:

12. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Vraagje voor de mensen met de guide. Zijn er nog significante verschillende tussen de collectorsedtion guide en de normale editie?

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, veel erg mooi artwork. Ik weet uit ervaring meer overzicht en er word meer achtergrondinformatie verteld. Hij is een stuk duurder, maar het is een ongelooflijk hebbeding. :)

480 pagina's.

14. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Soort van ja, je uiteindelijke kaartscore moet tussen de 21 & 27 zitten, dus minimaal 22 en maximaal 26.

Je begint met voor elke stack 1 kaart neer te leggen, dus voor alle 3 stacks 1 kaart. Welke kaart je hierna opgooit is belangrijk, was je eerste kaart een 5 en gooi je daarop een 6 dan moeten alle kaarten die hierna op deze stack komen ook hoger zijn dan de vorige kaart, gooi je op die eerste 5 een 4 dan moeten alle daaropvolgende kaarten lager dan de vorige worden.

Voorbeeld:

5-4-2-Aas (1) mag, maar
    5-4-6 niet, omdat 6 hoger is dan de vorige

Tot zover is het simpel toch?

Je hebt nu ook de kaarten Heer, Vrouw, Boer & Joker nog
    Heer, als je die naast een kaart neerlegt wordt de waarde verdubbeld, dus naast een 10 wordt 20 enz.
    Vrouw, als je die naast een kaart neerlegt verander je de volgorde, dus als je bijv hebt 8-7-6 en je legt een vrouw naast de 6, dan moet de volgende kaart op de stapel weer hoger zijn dan de 6
    Boer, als je die naast een kaart neerlegt haal je de kaart weg, handig als je bijv op 31 uitkomt, dan leg je een boer naast de 5 ofzo en dan hou je dus 26 over.
    Joker, leg je een joker naast bijv. een 10 neer dan verdwijnen alle 10-en uit het spel, BEHALVE de 10 waar je de joker naast legt. Dit is bijv ideaal als je tegenstander hoger dan jou staat en 3 10'en gebruikt en jij maar één 10, leg hem naast jouw 10 en al zijn 10'en verdwijnen.

De bovenste 4 kaarten zorgen voor het tactische element van het kaartspel, als je achter staat kun je door deze kaarten slim in te zetten heel makkelijk alsnog winnen. Onthou ook dat je deze 4 kaarten OOK naast de kaarten van je tegenstander kunt leggen! Heeft hij 26 leg dan een koning naast zn 10 en opeens heeft ie 36 waardoor zn stack nutteloos is geworden.

Als je bovenstaande weet kom je al heel ver met Caravan, maar er is nog 1 ding wat het misschien wat ingewikkelder maar ook makkelijker maakt. Wanneer je bij de kaarten 3-4-6-8 op 1 stack hebt liggen, en die laatste 8 is een harten 8, dan mag je dus elke harten kaart erop leggen en maakt het niet uit of die kaart hoger of lager is.

En dat is het wel geloof ik, gewoon een paar potjes spelen met bovenstaande in je achterhoofd en je hebt het in no time door :)
    Ok nog een klein dingetje nog, wanneer jullie beiden een stack tegenover hebben liggen met dezelfde waarde, dan telt hij voor beiden niet, je moet je tegenstander dus overbieden maar ook onder de 27 blijven!

15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Hoe gaat dat craften eigenlijk in zijn werk?
    Beetje hetzelfde als in 3 of dieper?

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Zet die uitleg van Sloober ff in de startpost :) Gaat vast vaak terug komen nl...

Zavvi heeft nog niks verstuurd :emo:

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik zit inmiddels al weer heel de dag te spelen. :D Maar om nog even te reageren wat hier werd gezegd over het verlaten van Good Springs: Je moet gewoon naar het zuidwesten gaan, de weg volgen. Dat is ook de enige logische weg, aangezien je naar Primm moet reizen voor je quest. Daar schiet je dan wat gecko's overhoop en kun je door.

18. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Verdomme, nog geen mailtje van MO gehad dat ie verzonden is :{

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Jezus. Je word echt van hort naar her gestuurd. Krijg zo niet eens de kans of informatie die ik nodig heb om met de main quest verder te gaan. 8)

Tip van mij uit de guide: Laatste quest van de MQ heeft te maken met een uitspraak van Einstein. Ik weet totaal niet wat die quest inhoud, dus een spoiler kan het niet zijn. Let goed op als je dat in beeld ziet staan en ga dan andere dingen doen of wacht op Broken Steel achtige DLC. ;)

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    FF een vraagje:

Is het verstandiger in Nipton om de Legion mensen te vermoorden of kun je beter die quest doen die die baas van het legion je opdraagt? Want als je die dudes vermoord wordt je meteen verafschuwd door de legion en dat lijkt me ook niet handig.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina