1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout: New Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    En dan heb je ook nog Mother Deathclaws. Waarom zitten die krengen uberhaupt in deze game. Heb ik zo zorgvuldig ammo en stimpak pakketten opgebouwd, verlies je die weer tegen deze beesten. 8)

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
  3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik niet, graphics zijn goed, animaties wat houterig. de laadtijden is onzin, die 2-3 sec zat ook in fallout 3. ik heb de game overigens wel geinstalleerd. weet niet hoeveel dat scheelt

4. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Oke dat had ik niet moet doen. Ik word nu gehaat door powder ganger, ze hoeven me maar te zien en openen het vuur 8)

5. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    <Nevermind, zat zelf te klooien, met van alles en nog wat! :D>

Laatst bewerkt: 23 okt 2010
  6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dat heb ik ook hoor. Meteen vanaf het moment dat ik in Goodsprings die quest heb gedaan dat je ze afschiet als ze het stadje aan komen vallen.

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    heb ik niet, ik doe nu een quest voor hun en heb goodsprings ook gedaan

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zo even huis gehouden in New Vegas. Moest voor een missie naar de grote stad, maar zag geen andere manier om binnen te komen dan met grof geweld.

Wat is zo verrotte staalconstructiewapen met een blok beton er aan toch een verrekt handig wapen. Doet een hoop damage als melee wapen.

Moet trouwens wel zeggen dat ik het grafisch wel achterhaald vind en F3 er tot nu toe beter vond uit zien.

Sommige stukken lijken ook wel net op scenes uit Red Dead Redemption.

9. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Heb 2 followers. \o/

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vandaag ook begonnen met New Vegas, heb een uur of 5 gespeeld en nog geen enkele bug of glitch tegen gekomen (behalve wat slechte pathfinding AI)

11. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Had met de pc versie dat ik de Strip niet meer opkwam, ik had ineens weer een sleutel nodig die ik niet had. Maar goed dat je console commands hebt. Verder ook vrij glitchloos hier.

12. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Helemaal geen vastlopers gehad, en nu al 2 in een uur...:F:

Heb tijdje niet gesaved en was net bezig met een quest.:F::F:

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767

15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Fallout 3 veeel groter dan Fallout Vegas?

Ik had net een discussie met wat mensen van Xbox live. Ik denk dat Fallout 3 veel groter is. Je had dat hele metro stelsel, de stad washington, dan nog een gigantisch wasteland met onder andere de money penny tower, death claw camp, heel veel vaults en nog heel veel meer.

Vegas is: vegas strip + wat wasteland, kaart in vegas is heel smal, aan de linker en de rechter kant, en ook aan de onderkant, daar heb je een strook van de kaart waar je niet in kan.

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dat idee had ik ook al ja. Vergeet in F3 ook niet de Republic of Dave. :D

17. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap alleen niet dat ze in de review van Gamer.nl "kunnen genieten van het uitzicht" terwijl ze de game aftrek geven voor de slechte graphics. Het spreekt nogal tegen, naar mijns inziens kan je niet 'genieten van het uitzicht' als je de graphics van de game ondermaats vindt !!

18. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk gewoon omdat je heel ver kunt kijken en dat geeft dan een mooi sfeertje.

19. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Bij New Vegas heb ik heel erg dat de plekken die ik ontdek gewoon geen fuck te doen is. Bijvoorbeeld is er plaats met alleen een auto en een startlijn, meer is er niet te doen. Voor mijn gevoel was dat veel minder in Fallout 3 :+

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ja in Fallout 3 had je een gebied onder de rivier die ongeveer door 't midden ging en erboven. Alleen al in Washington kon je 50+uur bezig zijn. Maarja ik ga nog niet het kaartje van Vegas met al zijn locaties erbij pakken omdat ik de plaatsjes zelf nog wil ontdekken enzo

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina