Familiedrama Zierikzee

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ninto, 7 mrt 2010.

1. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vanaf gisteravond 22.00 zo'n beetje niets anders gedaan dan het familiedrama in Zierikzee gevolgd en zelf over geTwittert. Ik woon zelf in Zierikzee en zo'n 200 meter van het huis vandaan waar het gebeurt is. Waarschijnlijk hebben de meesten er nog niets van meegekregen, maar dat zal dan snel gebeuren, verwacht ik. Zal wel weer keer op keer worden uitgezonden op het journaal.

Waar ze 100% op gaan inhakken is het feit dat het een Irakees betreft die eerder is opgepakt wegens huiselijk geweld en bedreiging met een mes. Officier van Justitie heeft zich zelfs hard gemaakt om deze man harder aan te pakken omdat hij van mening was dat deze man zijn gezin iets wilde aandoen. Daarom werd hij 30 december nogmaals berecht.

Wat de uitslag daarvan was weet ik niet... maar 2 maanden later schiet hij zijn dochter (17 jaar) en zoontje (8 jaar) dood. Een ware vloot aan ambulances en twee traumahelikopters werden ingezet. De vader (dader) werd kort daarna opgepakt door de politie:

Filmpje waar de dader gevonden wordt.

Hoe het er met de moeder aan toe gaat is nog niet bekend. Een derde kind was op het moment van het drama niet aanwezig.

Ik heb ieder moment zo'n beetje geTwittert en was constant in gesprek met verschillende mensen die er in de straat wonen en vrienden/kennissen. Als je het wilt lezen raad ik de WWW's aan op m'n Hyves pagina:

Klik dan op WWW en begin onderaan pagina 2.

Ik ben zelf zeer benieuwd naar de landelijke nieuwsprogramma's...

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    214
    Misschien handig als je nou ff duidelijk uitlegt en verwoord wat er nou gisteren gebeurd is?

3. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Vader heeft 2 van zijn 3 kinderen doodgeschoten..

4. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
  5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Aight dat is fucked, helemaal als je de mensen kent. Sterke Ninto!

Deel Deze Pagina