Heyz, Ik vroeg me af. Wat vinden jullie van 'fanboy' gedrag. Aan de ene kant kan ik het begrijpen, ze zijn gek van hun console en willen anderen overtuigen van 'hoe goed ie wel niet is'. Maar het kan soms ook zwaar irritant zijn, rare kreten door de treads "Whaaaahhh!!! Hij heeft een gamecube, die zuigt!" Oid. Hoe denk jij erover ? Furies.
Ja sommige mensen sturen dan een mail waar dan in staat van: xbox xbox xbox xbox xbox helemaal gek wordt je ervan. Zeg dan gewoon dat je de Xbox leuk vind maar ga niet overdrijven! Eerst ook dan hebben twee kinderen ruzie over wat beter is, de PS2 of de Xbox. Ik vind het dom niks ik beter het is een kwestie van smaak!
Waarom dat, dat slaat nergens op, hij wil dit gewoon weten, laat hem dan ook! en jij hoeft toch niet alles leuk te vinden, ga dan naar een andere topic iemand vervelen! Van zulke mensen wordt ik dus echt gek!
Fanboy gedrag vind ik gewoon dom gedrag. Ga je goudvis pesten. Zeg iets beters. Als iemand een Gamecube wil of heeft, so be it! Lekker! Jij hebt een Xbox, ook fijn. Wat boeit het om mede te delen dat je xbox 'toch veel beter is'. Het eeuwige baas-boven-baas-gedrag? Nou, beetje zielig.
@Dani321 Als je niks zinnigs te zeggen hebt, hou dan je mond. @MassHyponotic, zoiets ja, een eindeloze discussie die op niks uitloopt. Laatst hoorde ik zelfs iets dat iemand bedrijgd werd omdat diegene een console leuk vond, maffe wereld.
Ik vind dat ook irritant, gewoon in een leuke thead wat info zoeken ofzo, zie je in 1x xbox xbox xbox xbox, daar kan ik me best aan ergeren, ik snap best dat mensen de xbox adoreren, maar doe het op een andere manier en neit mensen er mee lastig vallen ofzo..zwaar irritant...!
ja, ik kom er op school ook wel eens tegen. Vertel je ze dat je een xbox hebt krijg je allemaal verwijten naar je hoofd van Gamecube dit, PS2 dat. Word er soms wel gek van, ik zie het meer als ieder zijn eigen console, als jij er plezier mee hebt zal ik er niet moeilijk om doen.
had ik vanmiddag dus nog, ik fiets altijd met een paar lui naar huis. De ene heeft een ps2 en de andere een cube, mn tas zaten aardig boeken in, best veel huiswerk, zaten ze telkens van: wat zit er in je xbox blablabla. Egt zwaar irri gwoon.
blijf je toch wel houden denk ik bedoel bij voetbal slaan ze mekaar de hersens in omdat de een van een andere club fan is hoeveel mensen worden er niet afgeslacht ivm een godsdienst? smaken verschillen en ik vind het wel leuk iemand te overtuigen dat mijn xbox beter is als de rest.ik kan ook wel eens over de zeik gaan als iemand xbox af loopt te zeiken maar je hebt wel lui die overdrijven ja
Ongeveer alle vrienden van mij die gamen hebben een ps 2, voor hen is dat reden mijn cube en xbox af te zeiken, best wel iritant maar wat doe je eraan? Ik vind die discussies af en toe best wel lache.
Blaat, ik vind het gewoon DOM. Wie de fuck gaat er nou ruzie maken welke console beter is!? Het is fucking speelgoed:{. LEGO IS BETER DAN DUPLO.
Mja, discussies zijn oke, niks mis mee. Maar de manier erop het soms gebeurd. Zo respectloos en onzinnig.
Het is gewoon een mening welke je beter vindt, geen fijt. Ik heb zelf altijd zoiets van ga je ruzie maken over een console dan kan je net zogoed ruzie maken om een geloof. Het is de smaak, mening van een persoon!
@MassHyponotic, mee eens. Typisch iets voor een fanboy is dat ze van hun mening een feit maken, en die zolang doorrammen totdat de ander ermee ophoud en vervolgens zegt: "Zie je, je geeft het op dusik heb gelijk.. *console* is beter dan *console*"
Dit is een xbox site, met ook een forum dat betrekking heeft op de xbox. Ik vind dat het dus ook over xbox moet gaan. Hoe geweldig sommige mensen hun xbox of andere console ook vinden. Er zullen vast en zeker ook wel forums zijn waar over de andere consoles gedisscusieerd worden.