1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Fanboy gedrag.

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 25 jul 2004.

1. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    ghehe, die rare-spellen gaan er daar wel in he, wat jammer nou voor ze dat microsoft rare heeft opgekocht. Ik vind Rare toch minder, alleen met grabbed by the ghoulies vind ik ze tegenvallen. Er komen nu gelukkig wel toppers aan. Veel spellen worden wel gehyped, daar ben ik het wel mee eens. Maar Halo 2 een overhype noemen vind ik niet kunnen. Maar als ik deze lijst bekijk zit er wel heel wat moois aan te komen.

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik kijk vooral heel erg uit naar Fable, lijkt me echt fantastisch.

3. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    @ NetworX

Gamecube fanboy die je bent:

- Animal Crossing - geen topper
    - The Legend Of Zelda Reborn - daar heb je een punt
    - Paper mario 2 - geen topper
    - Metroid Prime 2 - daar heb je een punt
    - Donkey Konga - geen topper
    - Donkey Konga Jungle Beat - geen topper
    - Geist - overhyped
    - Resident Evil 4 - overhyped
    - Viewtiful Joe 2 - geen topper
    - Pikmin 2 - geen topper
    - Golden Sun GC - overhyped
    - Fire Emblem GC - overhyped
    - Tales of Symphonia - multi
    - Baiten Kaitos - overhyped
    - Mario Tennis - geen topper
    - Mario Party 6 - zet die koe eens op stal Ninty
    - Geist - alweer 8)
    - Starfox - geen topper
    - Advance Wars: Under Fire - geen topper
    - Odama - overhyped
    - Zelda the four swords - daar heb je een punt
    - Animal Crossing 2 - deel 1 is hier nog amper uit 8)
    - Custom Robo: Battle Revolution - geen topper
    - Killer 7 - multi
    - Wario Ware Inc. - geen topper
    - Giftpia - geen topper
    - Eternal Darkness 2 - geen topper
    - Skies of Arcadia Legends II - geen topper
    - Mario 128 - komt pas in europa wanneer pasen en pinksteren op één dag vallen

:p :p :p

Laatst bewerkt: 25 jul 2004
  4. FreeShooter

FreeShooter No pain, no gain!

Leuk Bevonden:
    1
    Niet elk spel kan een Topper zijn. Dat hoeft toch ook niet?

Het blijft toch altijd welk spel je leuk vindt.Jij vindt bijvoorbeeld Pikmin II geen topper. Maar er zijn mensen die dat wel vinden, Toch?

5. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik wou alleen maar aangeven dat zulke gasten te zwart-wit denken. Van dat lijstje Cubegames zal ik er minstens tien van gaan kopen. Net zoals van dat lijstje met Xboxgames. PS2 games heeft een kleiner lijstje voor mij, maar daar komen ook games op uit die ik zeker ga kopen; Kingdom Hearts 2 en NICO bijvoorbeeld _O_
    Misschien ben ik ook wel een fanboy. Een fanboy van goede games.

Edit:
    En wanneer is een game een topper? Wanneer het op bv. IGN of in de PU hoog scoort? Als dat zou zijn dan zijn er niet veel toppers. Voor geen enkel systeem. Ik ga voor de games die mij leuk lijken. Bijvoorbeeld Sudeki (PU 82; IGN 7.8) en laatst Spiderman 2 gekocht (PU 60; IGN 9.0; check het verschil!)

6. NetworX

NetworX M-Gaming / NDS-PSP

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste heb ik dat lijstje met spellen van de Xbox niet gemaakt, ten tweede was ik ook niet diegene die erachter heeft gezet of het toppers zijn of dat het spellen zijn die overhyped zijn. Beetje raar dat je mij daar dan op aan spreekt? En als je me hele post had gelezen had je gezien dat ik alleen maar aangeef dat de voorkeur qua console afhangt van het type spel waarvan je houdt, het rijtje Cube spellen was gewoon om aan te geven dat er OOK meer dan genoeg spellen (toppers of niet) op de Cube uit komen, waarnaar ik persoonlijk vele malen meer uit kijk! Ik ben totaal geen shooter/raca fan, dus zijn de toppers voor de Xbox voor mij persoonlijk nogal schaars. Nogmaals, beetje raar dat je me op dat rijtje pakt en niet in gaat op mijn post (niet dat dat hoeft, maar zeg dan niets -_-")

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    En jij doet dat niet?
    Gewoon alle fankiddo's negeren en spelletjes spelen. Het is de aandacht om het fanboy gedrag wat mensen aanspoort er aan mee te doen :{

Triest gezeik altijd :{

8. FreeShooter

FreeShooter No pain, no gain!

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad

/me denkt aan Column : Verbeeldingskracht van een onnozele :)

9. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, IMO ben jij een Nintendo (/Cube) Fanboy :p Je zegt iets over 'Nintendo-kwaliteit'. Hoezo dat nou? Zijn de games zonder 'Nintendo-kwaliteit' troep? En waarom heb je een Xbox en PS2 gekocht als er daar volgens jou maar enkele leuke games voor je zijn en de rest overhypte troep of niet je ding is? Want om mou een console voor maar een handjevol games te kopen vind ik raar. Jij denkt IMO dus ook te zwart-wit volgens mij als je een game niet wil omdat het geen 'Nintendo kwaliteit' heeft.
    Enne waarom noem je dat lijstje op? Omdat dat volgens jou de toppers zijn voor de cube en jouw aanspreken. En dat lijstje stond in je post dus ik ging op je post in O-)

@ wouter xbox:
    Kijk maar uit op GQ. De mods daar strooien nogal graag met warnings op gasten die kritiek tegen Nintendo posten (ook al is die kritiek dan nog zo terecht)

10. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Otegi 2 - overhyped ?????????????

Kan iemand mij die hype dan even aanwijzen?

Die gast is [​IMG]

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik wou maar net zeggen, van Otegi 2 hoor je amper wat. Ik denk gewoon dat die gast dat hele spel niet eens kent.

12. NetworX

NetworX M-Gaming / NDS-PSP

Leuk Bevonden:
    0
    Met dat Nintendo kwaliteit bedoel ik niets in het bijzonder; Nintendo kwaliteit = de typische Nintendo spellen, misschien wat verkeerd geformuleerd door mij met Nintendo kwaliteit. Spellen als een Halo of PGR2 zijn geen typische Nintendo spellen. Een Kameo wordt dat bijvoorbeeld wel! Denk dat je zelf wel weet wat ik daarmee bedoel of niet?

En wat is er raar aan meerdere consoles hebben voor bepaalde spellen? Ik wil bijvoorbeeld heel graag Kameo, Fable en TopSpin spelen, kan dat op de Cube of PS2? Nopez, dus koop je daarvoor een Xbox. Ik wil ook heel graag Jak 3, Ratchet 3, Metal Gear 3 en Pro Evo 4 spelen, komen die op de Cube of Xbox? Nopez, dus koop ik daar een PS2 voor

En in dat lijstje spreken niet alle spellen mij aan, maar van dat Xbox rijtje ga jij neem ik aan ook niet alle spellen kopen? Ik post ook dat rijtje omdat in de topic op GQ hij maar 5 'toppers' voor de Cube weerlegde en wel een stuk of 20/30 voor de Xbox, wat in mijn ogen (om jou worden te gebruiken) erg zwart-wit is! Daarom post ik ook een lijstje met spellen/toekomstige toppers/floppers voor de Cube!

13. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, het eerste deel hoorde je al bijna niks van, deel 2 heb ik nog nooit iets over gehoord.

14. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan toch niet met 'overhyped' een game als slecht o niet leuk bestempelen. In mijn ogen is dat een erg slecht antwoordt.

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Een game is pas overhyped, als de game uit is en uitgebreid is getest en niet aan de verwachtingen of aan de beloftes voldoet.

16. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Vandalzzz is een fanboy, hij is helemaal weg van GameCube.

17. CHAOZ LORD

CHAOZ LORD Xlife

Leuk Bevonden:
    0
    Ik als het topic ook en ging erop in. Zelfs van een anatal colegas bij gameqube kreeg ik fanboy reacties. Ninja Gaiden geen topper ? WTF.. En ook ik werd fanboy genoemd terwijl de heer Bart L zelf een fanboy is..

Wouter is trouwens geen crew op zowel GQ en ook op Xlife is ie gewoon member.

18. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    omdat ik momenteel meer op cube speel dan dan op die gare xbox meteen faboy:|

19. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    @ Fearless[NL]: Maakt dat ons dan geen xbox fanboys?
    @ Vandalzzz: Als jij de Xbox gaar vind dan moet je erboven staan en er niks van zeggen.

Ik vind het heel raar dat dit extreem rare lapje tekst van een moderator kwam. Van een lid kan ik begrijpen die gaan (net als hier) vaak zeuren over fanboy gedrag etc., maar een Moderator.

Laatst bewerkt: 26 jul 2004
  20. CHAOZ LORD

CHAOZ LORD Xlife

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de 2de x Wouter op GQ is geen moderator, net zo min als op Xlife. Dus gewoon member.

Deel Deze Pagina