1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Fanboy gedrag.

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 25 jul 2004.

1. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zo bedoel ik ook niet echt maar alleen omdat ik me momenteel zwaar vermaak met resident evil ben ik meteen fanboy had ook eerder box ook:D

edit/zal vast ook wel opmerking zijn om zo snel mogelijk richting de 500 posts te gaan of niet fear?:p

Laatst bewerkt: 26 jul 2004
  2. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Je weet het vandal , daar gaan je teen nagels :D

Back ontopic.

3. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    exactly, rare man die Wouter ...

4. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar dan is het toch een kewstie van smaak?

5. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik zie het vaker op dit forum. Xbox fanaatjes klagen over gamecube fanaatjes en beseffen niet dat ze beiden achterlijk zijn. Zowel de Cube als de Box hebben goede games. gameplaywise prefereer ik de cube. Maar zodra ik zeg dat ik de Xbox vooral leuk vind wegens Live en dat ik de games minder vind op de Xbox krijg ik een lading gezeik over me heen.

Van mijn altime favorites, haalt alleen Halo het terwijl meerdere games (Eternal Darkness, Zelda Wind Waker en dergelijke) van nintendo me echt iets deden.

6. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep het is een verkeerde woordkeuze. (Ge)hyped is, dat in dit geval de game veel belooft, daardoor veel (pers)aandacht krijgt en wij er allemaal erg veel van verwachten (Halo 2, Fable) overhyped is inderdaad dat de beloftes niet waar worden gemaakt/niet goed uit de verf komen (The Getaway, True Crime...). Dit kan je pas concluderen als de game al uit is, je kunt het echter wel verwachten. O-)

7. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Kameo heeft (krijgt) in mijn ogen geen 'Nintendo kwaliteit', maar 'Rare kwaliteit' Ik vind het namelijk dat je Rare te weinig eer aandoet en Nintendo ook als je Kameo, alleen vanwege het aantal felle kleuren en de frisse gameplay een échte Nintendo game zou noemen.
    En ik heb er niks op tegen dat je drie consoles hebt hoor. Ik heb dat zelf ook, maar ik vind het wel gek dat je voor nog geen handjevol games die je wil hebben speciaal een console koopt :{

8. CHAOZ LORD

CHAOZ LORD Xlife

Leuk Bevonden:
    0
    Why Not ? Ik heb me PS 2 bijv. alleen voor GTA en FF. HEt is mijn geld dus begin er a.u.b niet over te zeuren.

9. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry kerel, maar anders ga je ff rustig typen (en worden) of je bericht editen zodat anderen het ook kunnen begrijpen. Ik ben het wel met je eens (voor zover ik het begrijp), als GTA San Andreas bv alleen op de PS2 uitkomt (ook niet op de PC dus) dan haal ik er meteen één en maakt t me niks uit of er nog andere games exclusief voor zijn. Op de Xbox speel ik ook maar iets van 4 exclusieve games regelmatig en die zijn multiplayer.

10. NetworX

NetworX M-Gaming / NDS-PSP

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, mij hoor je nergens zeggen dat het niet aan je smaak ligt. De keuze voor een console is afhankelijk van wat voor type spellen je houdt.

Tjah, ik vind de Rare spellen dus wel overduidelijk Nintendo kwaliteit hebben. Maar dat kan ook door de achtergrond in het N64/PSX tijdperk komen :) Daarnaast doet Kameo me erg veel denken aan een Pokemon, tel daarbij de vrolijke kleuren, fantasie achtige karakters (in de vorm van bloemetjes e.d.) , omgevingen en je hebt imo een typisch Nintendo spel. Niets ten nadele van de Xbox/M$, maar zo zie ik het gewoon. Perfect Dark Zero is meer een Xbox/M$ spel, hoewel het wel cell-shaded wordt, waardoor ik het sneller aan de Cube/Nintendo linkt.

NIW we hadden het over ehm... Fanboy gedrag!

11. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :mad: RE 4 overhyped en Four swords: Daar heb je een punt? |:-

Ach op elk forum zijn fanboy's op Gameqube.nl is gewoon een member die ongeloofelijke fanboy is en daar heb je nog wel meer.. Hier heb ik ook al véél Xbox fanboy's gezien die echt een muur voor hun kop hebben. (ik noem geen namen O-) ) Ikzelf ben geen echte fanboy(alleen RE 4 fanboy _O_ ) alleen ik ben Anti-PS2 :eek:

12. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Killer 7 - Multi

vertel? ook xbox... pleazzzz....

13. TheWalrus

TheWalrus Guest

Tja, we kunnen hier wle lijstjes gaan maken met games en daarbij zetten welke echt goed zijn wen welke niet. Even alleen goede games. En dan geen PC games, maar echte exclusives.

Gamecube
    -De Nieuwe Zelda
    -Mario 128 (komt dat kreng nog?)

Xbox
    -Halo 2

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ach, zolang er verschillende consoles zijn, zullen er ook fanboys zijn.
    't is gewoon een feit.

Sommige erger ik me aan, sommige niet. :cool:

15. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ach, ze lopen vast de hele dag door argumenten te verzinnen voor hun console. Sneue figuren...

16. Rayquaza

Rayquaza lopen biatch:P

Leuk Bevonden:
    0
    fear op de xbox? lijkt me sterk, als je ziet hoe zwaar dat spel op de pc werkt kan ik me nauwlijks voorstellen dat de xbox dat gaat trekken (mss xbox2, aangezien fear pas ergens 2005 geplaned is)/

17. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    @Graveheart: aan mij erger je je toch niet? :+ *)

Deel Deze Pagina