1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fanboys ga huilen: smashmyxbox.com

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 13 okt 2005.

  1. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Lightsaber

    Lightsaber lightsaber

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Vindt het wel een aktie en al die mensen die zeggen van geld verspilling geef aan een goed doel of een ontwikkelingsland ofzo. Het is gewoon leedvermaak als je je echt zo druk maakt om het geven aan andere doelen en landen doneer je geld dan zelf aan iets in plaats van aan je 360. We hebben geluk dat wij niet in een ontwikkelingsland leven en ja het is afentoe niet eerlijk verdeeld op de wereld.
     
  3. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Whahaha, echt master ziet er zo droog uit 8)
     
  4. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk filmje
     
  5. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is dan weer wel humor8) 8) 8) 8) 8) Er flippen daar egt een paar gasten maar er lachen er ook vet veel.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2005
  6. master_arnout

    master_arnout Nieuwe Gamertag!

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    het is maar een Core niemand wil een Core
     
  7. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Lelijk filmpje
     
  8. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Er zit niks in de doos :)
     
  9. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal toch nog maar even mijn zegje doen over dit, want het is duidelijk dat de meeste van jullie genen normen en waarden hebben.

    Ten eerste, het is gewoon belachelijk om geld uit te geven om gewoon iets te vernielen :{

    de mensen die hier lopen te verkondigen hoeveel ze ervan genieten enz. of graag anderen hier zich kwaad zien maken, die moeten maar eens bij zichzelf nadenken wat ze willen in het leven :{

    vervolgens, ik heb het ipod smash filmpje bekeken, weet je wat de eind tekst is? 'and you wanted to spend your money on african children' of iets van die trant, de westerse gemeenschap geeft honderden/duizenden dollars aan die lui om spullen te vernielen terwijl er ondertussen in afrika jaarlijks miljoenen mensen overlijden aan honger en akelige ziektes. En ze wrijven je het notabene in :{

    Ik vind het gewoon te schandalig voor woorden dat er hier genoten word / geld gespendeerd word aan een actie die compleet nutteloos is terwijl er elders in de wereld mensen heel hard hulp zouden kunnen gebruiken.

    En mensen die nu komen met 'o, daar heb je zeikvechter weer' of 'ja man, ga lekker janken' die zijn net zo verrot als de maatschappij waarin ze leven...
    (Btw. ik vind het niet lullig voor de xbox, ik vind het lullig voor de mensheid)
     
  10. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie niemand hier doneren niet dat ik het niet met je eens ben.
     
  11. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik wou jou net een gratis core aan bieden _0/
     
  12. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Normen en waarden? Het is nog steeds niet jouw geld, dus wat geeft jou het recht te zeggen wat ze er wel en niet mee moeten doen? Als je het zo zielig vind voor die mensen, stuur je 360 spaarpot dan naar hun op?

    Maak je toch is niet zo druk man.
     
  13. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie zegt dat ik niet bijdraag aan goede doelen? :mad: :{

    Het probleem is alleen dat het niet zo veel helpt omdat er onder andere mensen zijn die hun geld liever zien verdwijnen in het vernielen van een xbox of een ipod |:-

    Ik heb bovendien niet gezegd wat je ermee moet doen, maar als jij het liever uitgeeft aan zoiets nutteloos dan aan stervende & zieke kinderen dan hoop ik dat je er zeer gelukkig mee word :confused:, jullie zouden zelf moeten weten waaraan je het beste geld uit kan geven, het is alleen jammer dat de meeste mensen dat niet weten
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2005
  14. BrokenTable

    BrokenTable ehh?

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedere bijdrage helpt toch? Daarnaast: door de negatieve berichten is het steeds lastiger om gemotiveerd te raken om te geven aan goede doelen. De inzamelingsaktie voor Kosovo 1999: de samenwerkende hulporganisaties kunnen niet helemaal verklaren waar eht geld heen is gegaan...

    Waarom is het wel oke om 25 euro uit te geven aan een kaartje voor een voetbalwedstrijd, maar is een donatie aan het kapot maken van een xbox (de reakties van de wachtenden zijn leuk om te zien) geen leuke humor?

    Ik zie liever zo'n filmpje dan een hele voetbalwedstrijd (maar da's persoonlijk)
     
  15. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    als je bij alles wat je koopt en doet moet denken aan derdewereld landen en armoede en al het leed fijn leven heb je dan. het spijt me zeer maar ik heb het geluk gehad dat ik hier ben geboren en daar ga ik ook van genieten ook. en dan ga ik niet over al het leed armoede en weet ik wat allemaal stil staan want dan beland ik in een gesticht_0/. Mischien is mijn 360 wel door kinderhandjes gemaakt heb ik toch nog bijgedrage aan de economie daarO-)
     
  16. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Het filmpje staat erop. THAT'S ENTERTAINMENT!! _O_
     
  17. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik bedoel, en wat jullie ongetwijfeld kunnen begrijpen maar niet willen begrijpen is dat het investeren in een dergelijk filmpje nutteloos is.

    Het is gewoon echt verspilling, terwijl eenkaartje voor een voetbal wedstrijd of iets anders daar heb je wat aan. Daar doe je wat mee. Snappie?
     
  18. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik betaal niet voor dit filmpje te bekijken en ik heb ook niet gesponsord om dit filmpje te maken. Het filmpje is er gewoon en het is leuk. Een voetbal wedstrijd is ook leuk (of spannend of iets dergelijks). Het is dus gewoon entertainment. Of die entertainment aanslaat bij iemand is heel persoonlijk. Er zijn mensen die dit filmpje zo leuk vinden dat ze ervoor geld wilden doneren. Zo zijn er ook mensen die dit onzin vinden en het een beter idee vinden om dat geld aan goede doelen te doneren. Ook weer iets heel persoonlijk. Daarom is het leuke van doneren dat je zelf de keuze maakt en nergens toe wordt gedwongen. In zijn geheel is het dus niet nutteloos en voor je eigen keus of je het leuk vindt of niet. Als jij het niets vindt, dan hoef jij dat filmpje niet te bekijken en dat zal dan ook niemand je kwalijk te nemen.
     
  19. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    ''May i have the controller?"
     
  20. Appz

    Appz Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Btw.. Dit zijn geen fanboys want ze gaan ook de revolution en de ps3 verot slaan..
     

Deel Deze Pagina