Ik ben het er mee eens mij draait het ook om het gamen en nie wel er nou beter is het gaat er gewoon om of je er plezier mee hebt.
LOL, ik heb een plastic xboxtasje, gekregen bij het kopen van een contoller, en daar had ik mijn gymkleren in gedaan, dus tasje aan mijn stuur, na een tijdje fietsen opeens 3 kleine jocjies (jaar of 10) beginnen blikjes en takken naar me toe te gooien! reden: playstation fanboys!!!!! Ik vond het echt zwaar grappig!!!!
fanboys zijn neppe gamers, het zijn volslagen idiote rotwezens die hun mond moeten houden over games en consoles, omdat er toch nooit wat zinnigs uitkomt. ik geef geen aandacht aan fanboys, zonde van me tijd. ik snap niet hoe je ooit ZO extreem op kan komen voor een bepaalde console...Soms lijkt het wel alsof ze de bazen van microsoft, nintendo of sony zijn.
Ik vind die fanboys altijd een tikkeltje overdreven.. Ze klagen altijd maar over de andere consoles en zijn games. Ze moeten eens gewoon realistisch worden en toegeven dat andere consoles net zo goed zijn als hun droom console. En meestal is het ook nog zo dat ze komen met argumenten die helemaal nergens op slaan; ik quote: "de Ps2 kan betere graphics afleveren dan de Xbox als ze dat willen". Als je met zo iets gaat komen dan ben je wel erg diep gezonken he.. Het is algemeen bekent dat het niet zo is, ga dan niet anders beweren om je console eer aan te doen. Maar ja, zulke mensen zal je altijd blijven houden..
Een beetje normaal mens is geen fan boy. t Gaat gewoon om een console met games erop, dus als je beetje normaal bent koop je gewoon wat jou t beste lijkt en ga je ervan genieten. En om nou een ruzie te gaan maken over een spelcomputer.....
Fanboys zijn gertrouwd met hun console. Als je ook maar iets negatiefs er over zegt.... Daarom moeten ze de boodschap van hun 'beste' console verkondigen in het rijk der gekken die een andere console hebben. Maar om nu forums/sites er mee te verkloten... Dan ben je wel heel erg kido bezig. Ik zelf ben natuurlijk voor de xbox, maar ik geeft toe dat ook de X-doos nadelen heeft(zie nadelen thread), maar op een andere console kan je ook gewoon gamen en gamen blijft gamen en dat is gewoon cool! Amen
Een neef van mij heeft de PS2. Daar heb ik nogal wat verhitte discussies mee gehad waarom de xbox beter is Maar dat is meer een familie onenigheid. Ik speel met veel plezier bij hem op de PS2 en hij bij mij op de xbox.
Ik heb vaak discussies waarom de Xbox beter zou zijn dan de ps2. weet je wat hij zij: DE PS2 HEEFT MOOIERE GRAPHICS hahahahahahahaha. (was mijn neef) ik vind trouwens dat fanboys genegeerd moeten worden. fanboys bedreigen de gamewereld, zij zorgen er voor dat gamers niet serieus worden genomen.
ze verzieken de gamewereld. echte gamers hebben respect voor alle platformen en kijken ook met kritiek naar de systemen die ze zelf hebben
ik heb op dit forum genoeg fanboys gezien(gelukkig zitten er ook nog 1337e mensen) Ik zie fanboys als casual gamers die helemaal geen verstand hebben van consoles en andere consoles afzeiken hier een paar fanboy uitspraken rofl!!!! tuurlijk jongetje hmm dit ging over Metroid Prime...ik weet niet meer op welk forum ik deze uitspraal vond:/ alsof iedereen die een GC heeft 'cool' is MP had dus een prijs gekregen voor beste game van het jaar en toen reageerde er iemand zo: LOL!!! hij moest is weten hoeveel Shigeru Miyamoto daadwerkelijk in te brengen heeft
Als mensen dat gaan doen vind ik dus ronduit zielig. Ik was echt wel effe gestopt om eens effe met die jongetjes te praten
Het gaat gedeeltelijk ook om de xbox,het gaat om de fanboy's en wat iedereen daar vind(zou het zonder ze saai worden?)dus trekt het ook jullie (xbox gamers) aan,want fanboy's heb je wel van elke console.