1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Far Cry 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

1. Nurt Cobain

Nurt Cobain the real RocknRolla

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik in het begin bij elk kruispunt eruit stapte en iedereen neer ging maaien, totdat ik erachter kwam dat ze de keer erop gewoon weer stonden... nu ram ik er met een noodvaart doorheen... beetje jammer alleen als je in die buggy rijd want die heeft de motor aan de achterkant en dan knallen ze die kapot, moet je weer uitstappen en repareren...

Ow en ik heb 1 a 2 uur inzitten in alle jackal tapes te zoeken in het noordelijke deel... had er gewoon tijdens het spelen al 3 gevonden en de overige 5 met een kaart... geïnteresseerden de link (tussen spoilertags)

ow en t0xic misschien dat je beter ff mijn quote ook tussen spoilertags zet... nu is ie namelijk alsnog zichtbaar... en nog bedankt dat je me er op wees :)

2. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

ohja :9 dom van me

3. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    Ja,in het begin zat ik ook eigenlijk een beetje te klooien,beetje mannetjes neerknallen en kijken wat er allemaal in het land was.

4. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er op normal 11 uur over gedaan. Ik vond de game in het begin wel leuk, maar ik vond hem steeds minder wordden. Veels te veel van hetzelfde.
    Nu nog even MP spelen en dan ruilen op de Xbazar.

5. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    maar voor al je buddy side missies krijg je geen achievement:eek:
    daarom doe ik alleen wapen en telefoon side missies want daar krijg je wel achievements voor:);):D
    zelf zoon kleine 30 uur over de 1e keer gedaan

6. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    oooooo oke ja dan doe ik ook lekker geen buddy side missies!

7. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Even 2 vraagjes,

Ik vind het namelijk leuk een beetje stealthy achtig te spelen.
    Alleen heb ik op mijn wapens geen silencer.
    Krijg je die later nog?
    Want als ik nu iemand neerschiet horen alle bewakers het gelijk.

En me andere vraag.
    Als je een guardposts overneemt blijven die guards dan telkens terugkomen?

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ja die guardposts blijven terugkomen en nee je kunt wapens niet upgraden met silencers. Je kunt wel wapens kopen met silencers erop. Ik gebruik zelf de silenced MP5 en de Dart Rifle. Voor de Dart Rifle is het wel handig om de Ammo upgrade te kopen anders heb je heel weinig darts bij je.

9. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Bedankt delphiki,

Maar die dart rifle is dat dan een soort van verdovingsgun?
    Of is het wel echt een sniper?

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    het is een pijltjesgeweer maar je maakt de vijanden er wel mee dood :D 't is niet zo dat ze na 5 minuutjes weer wakker worden;)

11. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Aaah ok dat is mooi :D
    Nog een laatste vraag wat betreft de main missions.
    Ik heb moeite die te vinden,waar kan ik de main missions accepten,want zie niks op me map staan.

Sorry heb de game pas :b:

12. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

je kent het dorpje in het midden van de kaart genaamd "Pala"?

als je op dat moment niet met een missie bezig bent, kan je daar naar toe gaan en bij één van de twee factions een missie doen. als je op de kaart kijkt zie je er een uitroeptekentje bij, dat wil zeggen dat er een missie beschikbaar is ;)

13. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    En een vraag van mij, Act 2, 43%

Ik heb net een een zooi vijanden van het schip/boot/barge geschoten, en nu meot ik bij de schipper/skipper verhaal halen. Hij staat beneden ipv boven in zijn kamertje, hij vraagt dus of ik naar binnen wil komen, lastig aangezien hij buiten staat. Als ik dus naar zijn cabine loop war hij neit is, begint hij te praten. Ik denk dus dat hij door de grond gevallen is. Zijn hier ook fixes voor?

14. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    je zou kunne proberen om een stukje van een vorige save opnieuw te spelen

15. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb een probleempje met die cellular tower-missies. Die uitroeptekens blijven gewoon staan als ik een missie bij zo'n ding doe, hoort dat? Ik kan dus elke cellular tower-missie elke keer opnieuw doen. Moet ik dan zelf bijhouden welke ik al allemaal heb gedaan voor die "Complete all Missions intercepted from cellular tower signals"-achievement?

16. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan als je wilt de achievement halen door er maar 2 te gebruiken. één voor alle in het noorden en één voor alle in het zuiden. Het is niet zo dat elke toren een of meerdere speciale missies heeft die specifiek zijn voor die ene toren.Op een gegeven moment verdwijnen alle uitroeptekens tegelijkertijd. dat betekend dat je ze allemaal hebt volbracht, althans in die provincie.

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb nu een probleempje met far cry.

er is een buddy van me dood gegaan, alleen vlak daarvoor heb ik het nog gesaved(en daarna ook want ik had niet door dat hij dood was.) dit zijn aparte save games. Ik save het altijd om en om op de 2 save games indien er zulk soort dingen gebeuren. Nu wil ik dus die vorige save game loaden alleen constant als ik dat doe loopt mn xbox vast?:confused:
    ook als ik vanuit het main menu die save game wil loaden loopt ie vast. dit gebeurt alleen niet als ik continue doe alleen dan is mn buddy dood. hebben meerdere hier last van? en waar zou het aan kunnen liggen; mn xbox, mn far cry disc of mn HHD?

18. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehehehe, sorry ik vind het niet echt lollig hoor maar deze thread gaat bijna alleen maar over dat probleem dat jij net noemt. Bijna IEDEREEN heeft het en het ligt inderdaad aan je far cry disc, een andere kopen heeft geen zin. er zit een glitch in het spel die ubisoft naar verluid aan het oplossen is. Het kan voorkomen ( met name rond 60% campaign progress) dat je savegames ineens corrupt wordt. Je moet dan gewoon een oude savegame laden en vanaf dat moment elke keer een new save kiezen als je je game wilt saven. Dat je ally dood is , is verder ook niet heel erg, die worden automatisch vervangen tenzij het je laatste ally is. Je verliest verder niets behalve een paar buddy side missions waar je niets aan hebt. althans als je die nog niet gedaan had.

Vergeet niet de corrupte savegame te deleten.

Laatst bewerkt: 3 jan 2009
  19. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik nou de enige in de hele wereld die nog NOOIT last heeft gehad van glitches, bugs etc in een game?:D Far Cry 2, Fable 2, SW:confused:, nog nooit 1 bugje gehad ofzo:D

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik zit idd op 58%.
    maar wat fucked up is dat dan wel niet als meerdere dit probleem hebben. zeer zeer slechte zaak eigelijk.

Deel Deze Pagina