1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Far Cry 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

1. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt nogal buggy maarum, zorg dat je het goede huis hebt en dat je alle enemies buiten hebt vermoord. dat is alles, er is geen tijdslimiet dan je alleen tussen 9 en 5 naar binnen kan ofzo.

2. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    En de goede deur. Sommige huizen hebben twee of drie deuren en je kan alleen via de voordeur naar binnen...

3. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ik weet nog steeds niet wat de beste manier is om een kamp over te nemen :p

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    zoals ik ook al op de vorige page zei: gewoon eerste de hele tering zooi in de hens steken, gooi wat molotov's naar binnen of schiet met je sniper op wat bezine/petrolium tanks.

5. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Nee je moet eerst alle vijanden buiten dood schieten en dan komt er boven in beeld ( underground location unlocked) en dan moet je de juiste deur zoeken;)

Je kunt geen kamp echt overnemen, alleen spotten maar daar krijg je niks voor. Maar dit is wel de beste manier om een kamp uit te moorden, door gewoon alles met je turret kaput te schieten;)

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
  7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Op de 3e en 5e link staat er What Went Right. :9 Dus wat is er nu fout gegaan?

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Nu je het zegt, ze hebben een fout gemaakt :eek:

Lol, maar zoals je begrijpt moet de tweede 'What Went Wrong' worden. Wel interessant artikel, zoals ze elke maand in dat tijdschrift staan. Moet nog steeds die van LittleBigPlanet lezen.

9. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Vandaag de game binnen gekregen. Tot nu toe is het erg tof om te doen. Dat is vaak zo in het begin van de game, als het nog lekker compact is. Ook al een paar toffe momenten meegemaakt.

Bij het tweede kamp dat je moet aanvallen, ik had eerst geobserveerd. Toen één vent uitgeschakeld met een gun. Geen reactie. Pakte ik mijn rocket launcher, schoot een vent naar de kloten. Zijn maten gingen er naar kijken en er stond dus een mooi groepje van 5 á 6 man. Ik denk dus mooi, rocket launcher er over heen, klaar. Dus mooi niet, ding weigerde kogel vloog klein eindje voor me neer en ontplofte niet. Met mijn gun maar even er op geschoten, alleen maakte niet zo veel kans tegen zoveel lui. Kwamen ze naar me toe rennen en op het moment dat ze onder me stonden (stond op een soort plateau) ontplofte alsnog de kogel uit de rocket launcher. Hell yeah! :cool:

10. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Dat zijn gewoon die kleien dingentjes die de game maken:)
    Maar wat is die mutmaze map een kut map zeg8) Ik kon niet eens van wapen wisselen zonder dat hij bleef hangen, en het ligt niet aan mijn internet verbinding want in andre maps lukt het wel goed=(

11. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb de game al een tijdje maar ik ben er eigenlijk snel mee opgehouden omdat ik een beetje moet werd van alle kampen telkens maar weer uitmoorden om op een locatie te kunnen komen.

Toch wil ik weer eens een poging gaan maken, vandaar heb ik enkele vraagjes.

1. Is het nog steeds zo wat ik in alinea 1 vermeld?
    2. Ik kan herinneren dat ik in het begin in een dorp ben waar bewaking is en waar niet op je wordt geschoten. Daar heb je 2 icoontjes, wat betekent welke missies je kunt doen. Blauwe en rode toch? Is er een voorkeur welke je het beste kunt doen of maakt het niks uit.
    3. Ik heb de mogelijkheid wel eens gehad om een vriend te killen of niet. Ik heb toen vantevoren gesaved en beide opties gedaan waardoor ik 2x een achievement kreeg. Maar wat is het beste, je buddies in leven laten of zijn er bij die je beter kunt killen?

Sorry voor mijn vage vragen maar het is alweer een tijdje geleden. Als de antwoorden mij een beetje bevallen zal ik weer beginnen aan het spel (evt opnieuw)

12. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    1. Is het nog steeds zo wat ik in alinea 1 vermeld?
    welke aliniea?
    2. Ik kan herinneren dat ik in het begin in een dorp ben waar bewaking is en waar niet op je wordt geschoten. Daar heb je 2 icoontjes, wat betekent welke missies je kunt doen. Blauwe en rode toch? Is er een voorkeur welke je het beste kunt doen of maakt het niks uit.
    je hebt 2 partijen de APR en de UFLL die rode is de oorspronkelijke missie en de blauwe de buddy side objective
    3. Ik heb de mogelijkheid wel eens gehad om een vriend te killen of niet. Ik heb toen vantevoren gesaved en beide opties gedaan waardoor ik 2x een achievement kreeg. Maar wat is het beste, je buddies in leven laten of zijn er bij die je beter kunt killen?
    niet lezen als hem nog niet hebt uitgespeeld
    Vermoorden want dan heb je op het einde minder te doen.

13. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Oke thnx.. dus maakt niet uit in welke volgorde ik de blauwe en rode missies doe.

Ik bedoel met vraag 1 of het nog steeds zo is dat je naar een bepaalde locatie toe moet dat je op de heenweg verschillende kampen hebt die je steeds maar moet zien uit te roeien (of met geluk langs rijden als een gek) en dat ze dag erna weer helemaal bevolkt zijn met vijanden?

14. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Nou als je alleen maar de blauwe missies doet dan krijg je wel een achievement, en je kunt gewoon door rijden , er komt toch maar een 1 wagen achter je aan en die schiet je dan kapot.

15. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is deze game het voor 25 euro waard? Of is het echt te moeilijk?

16. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    25 euro? Hij is meer waard vind ik, Hij is zeker niet moeilijk=(

17. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik vind hem nou niet echt super moeilijk. Je hebt bijna altijd wel medicine bij je. Ik vind hem zelf erg tof, speelt lekker!

18. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik zeg nee ;)

Hij heeft dan wel hele mooie graphics, maar de rest is nou weer niet zo goed. ;)

Redelijk irritante en vervelende spelopbouw.

Maar das mijn mening :)

19. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ben het hier mee eens.
    Tenzij je van eentonig houdt (dan heb ik het over de kampen) :x

20. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Voor 25 euro? Zeker weten, toffe game en super omgevingen. Google maar eens wat reviews ;)

Deel Deze Pagina