1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Far Cry 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

1. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

ik vind het geweldig en vind het die 60€ ook wel waard.

2. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is de multiplayer leuk?

3. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

ik vind van wel, ik hebe r al ongeveer 30 uur opzitten.
    soms is het bij capture the diamond wel erg oneerlijk omdat er dan alle goede mense in een team zitten. en dan word je steeds kei hard genakt :mad:

4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik vind die kampen helemaal niet zo eentonig, als je even geen zin hebt om te knallen, race je er gewoon door heen. Dan moet je één of twee auto's slopen. Ik vind het echt bruut spelen, mooie landschappen.

5. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Zeker mooie omgevingen idd.
    Ik ben inmiddelds level 9 in de multy player:) nog 1 level en dan weer een diamantje en achievie:)

6. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

ben nu bijna 11. alleen helaas is mn x doos dood

7. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Vind het ook een erg eentonige game op den duur.
    En die ***command posts.

Hate it or love it...

8. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Inderdaad, hate it or love it.

Het is zeker geen slechte game, alleen de game moet je wel liggen.

En ligt de game je niet (zoals bij mij), is het echt super vervelend. Ik kwam er nauwelijks doorheen ;)

9. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt irri dat er geen demo van is...

10. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Die konden ze niet maken want anders zou het een demo van 2 GB worden ofzo;)

11. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ze zouden een beperkt gebied kunnen maken waar je niet verder komt anders krijg je een malaria aanval.

12. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem in november of december gekocht en tot nu toe pas een paar uurtjes gespeeld.. Kan me echt niet aanzetten hem verder te spelen... Haast al m'n andere games hebben voorkeur :p Moet me er binnekort toch maar is tot aan zetten hem ff snel uit te spelen en hem dan te verkopen ofzo...

13. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Hoe kun je eigenlijk in de map editor een plank met 2 verschillende hoogtes verbinden ?dus zeg maar zo.
    ____ ----
    ___ /
    __ /
    |
    |

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ben eindelijk verder gegaan met deze game, sinds gisteren. En vandaag speel ik het ook echt de hele dag weer, ik hou van deze game...echt ;).

Ik vraag me alleen iets af...want ik ben het vergeten. Hoe kan je ook alweer er voor zorgen dat buddies je helpen als je doodgaat tijdens een missie,zeg maar? Nu staat er gewoon gelijk game over. Ik heb gekeken in een aantal safehouses en Mike's bar of ze daar zijn...maar ik kan die buddies nergens vinden. Dus ik kan ze ook niet vragen mij te helpen tijdens een missie als ik 'dood' ga.

15. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Heb je nog wel levende buddies dan? In principe zou er één in ieder safehouse op je moeten wachten... Misschien moet je eerst nog een missie voor één van je buddies doen, dan zitten ze in Mike's.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Als ik naar start>buddies ga...zie ik dit staan

Flora Guiffen (met een V'tje voor haar naam)
    Quarbani Sigh

en dan 3 namen met een streep erdoorheen...die zijn zeker dood dan he? :mad:
    Wel vaag..want ik zou niet weten hoe dat gebeurd moet zijn.

Bij history op diezelfde pagina staan ook nog een 5 voor Flora, 3 voor Quarbani.
    17 voor josip,, 6 voor warren, en 6 voor Paul.

Net een missie gedaan voor die Flora....en die ging goed. Al moest ik op een gegeven moment haar helpen toen haar vliegtuig was
    gecrasht...dus ik erheen..en ineens stond er mission complete en kon ik gelijk saven....tja...leeft ze dan nog of wat? Want ik zag haar nergens....beetje bizar allemaal.

Laatst bewerkt: 10 mei 2009
  17. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Als je ergens rook ziet is ze gewond;)

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nog tips hoe je met de mortar om moet gaan? Ik weet hoe ik moet verwisselen naar explosieven maar je moet eigenlijk gewoon gokken en geluk hebben om iets te raken, zeg maar?

19. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Je moet gewoon door dat kleine dingetje rechts kijken en eenbeetje kunnen schatten.
    Moest net trouwense een update instaleren, iemand enig idee waarom?
    En er zou binnenkort een nieuw dlc komen:)

20. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Na 6 maanden eindelijk zover!
    De patch valt vanaf vandaag voor Xbox360 owners te downloaden als je de game erin stopt.

De update fixed een hoop dingen en zorgt voor wat toevoegingen online waaronder deze:
    - Spawn time: 5,10,15,20 seconds
    - Hardcore mode: on/off
    - Starting rank: 1-19
    - Minimum players: 1-16 - Minimum players that have to be "ready" to start the game.

Hoe het met de Singleplayer bug zit weet niemand nog zeker behalve Ubi, echter ik heb van hun nog geen commentaar of officiële aankondiging gehoord. Dit zal wellicht pas komen als ook de PS3 en PC de update zullen ontvangen.

Deze update zorgt er hoofdzakelijk voor dat het online gedeelte beter ervaren zal worden door gamers. Vele irritaties werden opgewekt door de lange spawn-tijden, trage gameplay en overdreven damage modellen. Dit zou bij deze opgelost moeten zijn.

Laatst bewerkt: 11 mei 2009

Deel Deze Pagina