Sharpshooter, die beste sniper is one shot one kill , of in elk geval ge incapacitate, nou zijn er een aantal maps waar snipers een aanzienelijk voordeel hebben, ik persoonlijk heb Commando als eerste gedaan, daarna sharpshooter en toen maar een keer diegene waar je de MGL-140 ( Grenade launcher) krijgt, ondanks dat ik dat ding eigenlijk niet gebruik. De Sharpshooter class heb ik het meest aan gehad.
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=131257 Hier is de link voor de far cry 2 competitie Allemaal joinen dus Is het btw mogenlijk om ALLE far cry 2 achievements in een dag te halen? Want dat is iemand gelukt.
nee dat kan niet, die online achievements heb je minstens 200 uur nodig wil je ALLES hebben gewonnen.
Nee. Bedoel je ALLE achievements, dus ook online achievements? Want voor Warlord ben je met nonstop boosten nog 50+ uur bezig (volgens de berekeningen van deze gast: http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=150992) en Soldier of Misfortune duurt nog langer. Dus is gewoon iemand die heeft gecheat.
Nee, het was serieus iemand die ALLE dus ook de mp en sp achievies had in 1 dag, je kunt het op mygamecard.net bekijken ik zal het nog effe opzoeken. Willen jullie ook joinen voor de battle? EDIT** mistaa Quick en Floxcie hebben dat gedaan, alleen mistaa heeft wel de diamand cases 2 dagen later gehaald maar verder alles op 1 dag
KAN GEWOON NIET! Ook op mygamercard.net vind je mensen die "gamesaven". Dat is een of andere manier om aan achievements te komen zonder zelfs de game ook maar te hebben gespeeld.
Daar ben ik ook wel achtergekomen, want die 2e gast heeft far cry 2,Gow2, halo 3, gta IV, kongfoepanda & lego indiana jones op 1 dag uitgespeeld Impossible
In het uitbreiding content zouden een quad en een soort grote jeep met lmg achterop dus daar gaat mijn keuze gelijk op. In de game zonder DLC Gaat mijn stem ook naar de buggie En wil je ook de compo joinen?
Geen , het zijn allemaal houten kisten die kapot gaan als je over een hobbel rijd. Waardeloos in vrijwel elke situatie en totaal geen aandacht aan besteed door de makers.
Shortie is vergeten te vertellen dat hij stiekem een zwak heeft voor de rode jeep en hij maakt zelf tanks maar daar kun je niet in rijden.
game weggedaan omdat me save bugged was.. als ik in een gebouw ging om een missie tedoen, en de trap op ging.. ging die deur waar dan eigenlijk die mannetjes horen tezijn die jouw die missie geven, niet open O_O.. is dat opgelost met die patch of zal ik wel opnieuw moeten beginnen? wel weer zin in die game eigenlijk
Geen idee, want eerlijk gezegt heb ik nog nooit gehoord dat in het fractie gebouw een deur niet opging:{
Dit zou opgelost moeten zijn, alleen niet voor bestaande savegames. Je zult dus eerst overnieuw moeten beginnen om van een bugloze FC2 te kunnen genieten.