1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Far Cry 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

1. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    okay thnx :), dus dan is alsnog me 70% voor niks geweest :mad:

2. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Updat voor mijn personal stats, ik heb bij de ar-16 alle bars vol die je moet hebben voor de achievements nu nog de andre wapens:{

3. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
  4. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Misschien moet je het internationaal doen. Ik ken niet veel Nederlanders die serieus map editten, maar wel een hoop Engelse: www.fcmaps.com

5. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik wil eerst op xbw proberen of het goed gaat, misschien dan later internationaal:)

6. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    ik heb een probleempje, ik heb graag een sniper, maar wil m'n ak ook niet kwijt, nou kan je van die kisten kopen om wapens in te pleuren, kan dat al vanaf vroeg? en waar haal ik een mac10 of een uzi?

7. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Je kunt met misies voor de wapen handelaar wapens unlocken, die kisten kun je kopen ja.
    En je kunt bijv. ak/dartrifle/grenade launcher doen. ;)

8. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je raakt je Ak niet kwijt, althans niet als je hem zelf hebt gekocht bij de wapen handelaar.

De wapenhandel bestaat altijd uit 2 afzonderlijke gebouwen. De ene is de winkel waar de computer staat en waar je bij tijd en wijlen een wapenhandelaar aantreft die je Konvooi missies kan geven, op het moment dat je door middel van de computer een wapen koopt verschint die aan de muur in het 2 gebouwtje, Dat 2e gebouwtje is een magazijn waar je oneindig vaak het wapen in tip top conditie van de muur af kan halen. Als je een keer een wapen koopt zal die vervolgens bij alle wapen handelaren in het magazijn gratis voor jou aan de muur hangen en kan je hem ten alle tijden meenemen of omwisselen voor een van je andere wapens.

Nou , over de kisten. Je kan inderdaad kisten kopen, deze kan je meteen op het begin van het spel al aanschaffen als je daar de behoefte toe voelt maar ze zijn vrij prijzig, althans voor een beginnende speler. Deze kisten staan overal in je safehouses en ook in de magazijnen. Als je er een wapen instopt dan stopt dan kan je dat zelfde wapen bij elke kist er weer uithalen. Voorbeeldje, jij stopt jouw ak-47 in een kist in zeg maar Safehouse A, vervolgens ga je naar safehouse B waar een kist staat, je kan daar de ak-47 die je in safehouse A in de kist hebt gestopt er weer uit halen, Je wapen wordt in zo'n kist niet gerepareerd en verkeert in dezelfde staat als toen je hem in de kist stopte.

Die kisten kan je dus gebruiken als back up in het geval dat je heel erg verlegen zit om een wapen omdat je eigen kapot is, je kan dan elk safehouse invluchten en er een nieuw( of oud, afhaneklijk van wat je er in hebt gestopt) uithalen.

9. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    ok bedankt, nee mijn ak komt uit de wildernis... dus hij is niet al te best (heb ik zelf ook al gemerkt) maar ik moet nog van die wapenhandelaar missie's gaan doen

10. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou er is een gouden ak-47 verstopt in de wildernis die niet slijt maar goed, die komt niet elke keer automatisch terug volgens mij. Als je hem wilt bewaren zul je hem voor altijd in je kist moeten stoppen.

[Edit]

Laatst bewerkt: 23 jun 2009
  11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Haha gaaf om te weten, straks even op pad dan maar.

12. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Er zijn er 8 van:)

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    8 gouden AK's of ook andere gouden wapens? En weet je er ook de locatie van?

14. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    8 gouden ak's, :)
    Maar er zijn er 4 in het noorden en 4 in het zuiden, 1tje heeft praetorian al laten zien, de andere in het noorden weet ik er maar eentje van, die ligt in het noorde ergen.
    In het zuiden ligt er eentje bij de grote brug in het oosten in de buurt en 1tje in the hard of darkness.

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    moet je de dart rifle nemen. die is silenced en kan iemand dood maken in 1 schot. ook gaat die in het special weapon slot, dus kan je ook je AK nog mee nemen.

16. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    ahh dat is ook wel handig he! ik had nu als vervanging van automatisch wapen een uzi meegenomen, maar dit is natuulrijk stukken beter:thumbs:

17. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Ik heb nu steeds missies voor de storyline (ARP-UFLL) waarbij ze me waarschuwen dat hun mannetjes toch op mij blijven schieten|:-, zijn er ook missies waar dat niet het geval is?

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  19. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    dat zuigt, steeds maar al die mannetje neermaaien om te 50m

20. SC Voorne C2

SC Voorne C2 Guest

Ik heb een probleem.. Ik zit nu op 62% van het spel en moet een gevangenen bevrijden in Dogon Sediko. Nadat ik die gevangenen heb bevrijd blijft mijn missie doel het zelfde. Weet iemand wat je hier aan kan doen?

Deel Deze Pagina