GVD.. ik heb geen oude saves Opnieuw beginnen heb ik nou ook niet echt veel zin in en het is zeker klote aangezien ik het spel net leuk begon te vinden
Vanaf welk punt begint Far Cry een beetje leuk te worden? Ik hobbel de bobbel wat landweggetjes af in van die ouwe roestbakkies, knal wat ventjes neer en mag dan weer 10 minuten terug rijden. Ik zit nu pas op 10% van de game en ik wil wel eens weten of er wat verandering in komt.
Je moet eens wat vaker de boot gebruiken als dat kan, is meestal veel sneller en de omgeving + het water zien er super mooi uit! Er zitten opzich wel aardig wat verschillende missies met variatie in en dan heb je ook nog dingen zoals de Weapon Shop missies en Budy missies dus je kan het zo uitgebreid maken als je zelf wilt.
zoiets had ik ook en dat kan een bug zijn maar op den duur was ie geslaagd.. wees wat specifieker over de missie dan weet ik of het hetzelfde probleem is
Zit nu op 12% en weet nog steeds niet waar ik mee bezig ben of waar ik heen ga. Overgens zijn de graphix van het spel wel: wow! Maar het is ook niet dat je als een toerist even over de hobbel-de-bobbel-weggetjes gaat rijden ivm van die guardposts. Vrij korte ritjes worden het dan. Die boot-tip heb ik gebruikt, maar 2 missie's verder en toen kon ik weer een of andere aftandse vrachtwagen inhalen. Tijd dat Far Cry 2 plaats gaat maken voor (een) andere game(s). Nee, Far Cry 2 is niks voor mij.
MP al geprobeert? En anders moet je gewoon ff doorbijten, tot minimaal 40%, en als je het dan niks vindt, dan kun je eigenlijk pas zeggen dat je het een kut spel vint.
Op dit moment is het onmogelijk om een kabel door te trekken van de studeerkamer naar mijn eigen kamer (waar de 360 staat). Dus MP zit er helaas voor mij niet in. Het spel gaat toch niet op korte termijn weg, dus als ik even helemaal genoeg van GTA en GoW heb dan pak ik hem er weer voor de lol bij. 1 Missie doen en hij ligt weer terug op de plank, maar ik kom er wel. Trouwens, ik heb niet gezegt dat ik Far Cry een kutspel vind! Ik heb alleen gezegt dat het voor mij niks is, dat laat alles buiten betrekking van wat FC2 is.
Up! Enkele vraagjes ivm of het nog de moeite is om hem binnen te halen: - is er iets gedaan aan de talloze guard posts waarover ik al gehoord heb? - wordt hij online gespeeld en is ie er de moeite waard? - zijn er (veel) wilde dieren ? - .. waarom wel of waarom niet ... Thanks
1. Voor zover ik weet is er aan de guardposts niks gedaan. 2. De multiplayer is wel aardig, maar aar houd het dan ook op IMO. 3. Dat valt opzich wel mee, maar je zult er vooral op de savanne toch aardig wat tegenkomen (reden voor een ROADKILL dus! ) Waarom wel: Veel vrijheid, veel wapens, mooie graphics Waarom niet: Guardposts, AK47's die om de minuut jammen (WTF niet echt realistisch) als je niet een nieuwe haalt, vijanden die pas doodgaan na ong. 9 kogels, veel rijden/varen/lopen, kan repetief worden. Kijk zelf maar
ik heb het spel gekocht omdat de multiplayer zo gaaf is, vooral het hele zelf een level maken en dan gaan spelen, soms is dat enorm vet!
Oke, thanks voor de response. Nog twee laatste vragen - Is er wat variatie in singleplayer qua missies? - Wat moet ik me voorstellen bij de wilde dieren? (heb gehoord dat er geen leeuwen, olifanten, .. inzitten, wat toch enigszins teleurstellend is als je het over afrika hebt)
-uhm tja je hebt iets van 4 tot 6 verschillende soorten missies (dus ik weet niet wat jij veel vind) - Er lopen buffels, zebra's en hertjes (of antilope's whatever it are) Maar je kan wel roadkills maken
Far cry 2 koop je niet voor 1 ding, Far cry 2koop je voor alles wat erbij zit. De sp heeft veel dezelfde missies, maar de grapisch maken een deel goed. MP doet wat hij moet doen. en de map editor is gewoon lachen