Ik vind het wel vet, online zijn soms wel wat matches te vinden, maar verwacht niet teveel. De missies zijn wel vrij herhalend, dus je moet er wel van houden.
ISAAC DE PISAAC , leef jij nog De missies zijn inderdaad herhalend, ik denk dat je vooral van dit spel geniet als je iemand bent die zin heeft in een avontuur in Afrika. Want dat doet dit spel wel. Zie het als Ultimate Survival (dat programma van Discovery Channel). Je rijdt even rond en je wordt alweer aangevallen door wilde d... gevaarlijke mannen Ik genoot zelf heel erg van de grote omgevingen, de superbe graphix. Het hebben van veilige hutten. Ik kon dan ook rond rijden en kijken naar de zonsondergang enzo. Het was een interessante reis hoor naar Afrika
Vraag je nu of we een keer online kunnen spelen, zo ja, dat is goed. Als je dat niet vraagt, dan weet ik niet wat je bedoeld En steel dog
Je moet niet zo happen daardoor vinden mensen het alleen maar leuk om je te plagen. Maarja speel je dit spel nog wel eens? (K)
Ik wil wel dat mensen mn naam goed schrijven Je hebt online, Deathmatch, Team Deathmatch, Capture the Diamond (soord capture the flag) en Uprising, dit is een spelletje waarbij elk team een aanvoerder krijgt en die moet 3 punten overnemen op de map,als je ze alle 3 bezit moet je de andere aanvoerder vermoorden. Verder heb je ook nog de map editor die super vet is.