1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Far Cry 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

  1. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die game 1 dag, heeft me xbox er gelijk een fatale kras op gemaakt:mad: Wat een (%^(^#%$()^$%(shit. Ik haat die xbox 360 soms zo erg hea:mad:
     
  2. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    dan moet je die xbox 360 terug sturen naar microsoft en die maken hem voor je.
    qua game moet je ff aan ubisoft vragen of ze je een nieuwe sturen omdat hij kapot is gegaan terwijl jij er niks aan kon doen
     
  3. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0

    Je gaat na het zuiden nadat je alle main missies in het noorden hebt gedaan. Dat zullen er op zijn hoogst 10 zijn ofzo ( additional buddy objectives niet meegeteld). Dat zijn alle missies voor de APR en de UFFL.

    Hierna kan je weer missies voor de arms dealer doen en de resterende wapens unlocken. Overigens unlock je automatisch alle wapens of je ze nou gekocht hebt of niet vlak voor de laatste missie.

    Grappig trouwens. Als je ALLE diamanten hebt kan je ook precies ALLES kopen wat er bij de arms dealer te koop is...logisch eigenlijk . Waarom post ik dit? Als jij je aankoop wilt cancellen verlies je een diamant per keer en kan je niet meer alles in het spel kopen. Kijk uit.Het leek me leuker als er meer manieren waren om je diamonds te besteden.
     
  4. witloof

    witloof Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je toevallig hoeveel diamonds je nodig hebt om het weapon expert achievement te behalen?
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Waar vinden jullie Convoy's, of komt dat via missies.
     
  6. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Je krijgt bij de shop waar je wapens kunt kopen van de verkoper de missie om een convooi te vernietigen :)
     
  7. t0xic Ballz

    t0xic Ballz Guest

    ehm als je gold hebt kan het gewoon.

    je kan zoeken onder : "d day normandy"

    en misschien onder recently added?
     
  8. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    850 geloof ik.
    ik zou er misschien maar eens een exacte rekensom op los moeten laten maar rond de 850

    Dan koop je niet de repair manuals, grenade webbing, en styrette kits.
     
  9. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    wat is jullie idiale wapen combinatie?
    mijne
    manchette:D
    ar-16/golden ak/drogunov
    PKM/vlammewerper/dart rifle
    grenade launcher/IED's/silent pistol/uzi
     
  10. goldhorn

    goldhorn Hell no,I aint happy

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Eey distoration, hoe is ie
     
  11. t0xic Ballz

    t0xic Ballz Guest

    wtf?
     
  12. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey hoe kun je eigenlijk die wapens in die kratten/dozen doen en wat heeft het voor een voordeel ?
     
  13. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    @ boellie dat kan als je die geunloackt heb bij de wapenhandelaar dan gewoon er voor staan en y drukken. het voordeel is dat je dan bij je save house ook wapens kan wisselen en dus niet altijd naar de handerlaar te gaan.

    ik ben nu dus uitgespeeld want ik zit op 58% :mad: iemand enig idee hoe ik nu veder kan spelen want ik heb hem al op mijn harddisk gezet en dat werkt dus ook niet. het is echt heel er slecht en triest dat je een spel maar tot ongeveer 60 % kan spelen.

    Mijn ideale wapen combinatie is trouwens:
    een flaregun, sniper en saw mlightmachine gun.
    als ik dan ergens ga aanvalluhh schiet ik eerst een paar flares zodat de hele boel in de fik staat en dan met mijn sniper alle ventjes afknallen die proberen te vluchten van het vuur. als er dan een tijdje niemand meer rent slacht ik de rest af met mijn saw.

    ik ga nu maar opnieuw beginnen met een stealth aanpak en maar wachten tot dat er een oplossing komt tegen de 60 % bug
     
  14. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het spel niet maar :
    [​IMG]

    8)
    (van die banner naast xbw forum)
     
  15. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0

    Er is geen oplossing , wel een manier om je kans te verminderen behalve dan op je harddisk spelen.
    Speel het spel als je doet met oblivion. Wat bedoel ik daarmee. Als je saved overwrite dan niet maar pak constant een nieuwe save. Als die save corrupt delete hem en gebruik een oudere. Je kans op de bug is individueel per savegame. Er is een percentage gamers die het meteen op alle saves heeft maar dat is aanzienelijk kleiner dan het percentage gamers dat in staat is om nog wel een oudere save te laden. Speel dan door vanaf je oude save. Met een beetje mazzel kom je hortend en stotend dan verder. Je zal dingen 2 keer moeten doen maar goed het is een halfzachte oplossing...of iets in die richting.

    Mijn favo wapen combinatie.

    Nouja in de singleplayer was dat altijd een AR-16 met Uzi en Rochet launcher. Toen besloot ik om een grenade launcher als secondary te nemen en de rocket launcher af en toe om te wisselen met zo'n zware LMG.

    Multiplayer:
    Fal paratrooper met grenade launcher
     
  16. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Net heb ik de review bekeken op insidergamer en ze vertelden dat er 2 mindere dingen in zijn,zoals matige AI en die kruispunten waar steeds die bewakers staan en dat het tempo van de game naar beneden brengt.

    Wat is jullie mening en ervaring daarop?
    Ben aan het twijfelen deze aan te schaffen wegens de enorme vrijheid die het spel je bied,maar bij sommige games heb je dat die vrijheid soms wat doelloos word en ik weet niet hoe dat hier is uitgewerkt.
     
  17. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is dit een teleursteller. Na al die reacties op deze site...
    Deze game motiveert me niet om door te spelen. Elke keer die doelloze AI achter je reet aan... Ik wordt er gek van. En dat Free-Roam-FPS vind ik ook maar niks.
     
  18. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Ik heb hem ook weggedaan, en ben daar achteraf heel erg blij om :)
     
  19. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja... Het leek zo tof...
     
  20. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet alles wat er leuk uitziet, is leuk. En anders ken je de wereld niet :+
     

Deel Deze Pagina