1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Far Cry 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Die AI van je tegenstanders is inderdaad tergend en frustrerend. Ik probeer het spel te spelen maar voornamelijk door de AI en, de mogelijkheid om niet overal je spel op te slaan neig ik het spel weg te doen. Ook het feit dat ik niet een stukje kan rijden zonder eerst weer een guard post te vernielen is heel irritant na een tijdje. Tot slot weet ik vaak ook nog niet eens waar ik in vredesnaam heen moet, en voor ik er ben dan is het spel alweer uit de Xbox 360.

Proberen te ruilen voor een andere game dan maar :D

2. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    nou ik vind het een echt geweldig spel:D
    dat van de AI klopt voor een deel, soms zijn ze iritant maar anders als ze niet bij elk kruispunt zoude staan dan zou je het spel binnen 5 uur uitspelen (zonder side quests)
    en je kunt elke keer weer teste hoe scherp je bend:)

ik zeg dus KOPEN

3. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die posten vind ik niet echt een probleem, je moet ze gewoon ontwijken door stukjes door de berm te rijden. als dat niet kan rij je gewoon snel door en dan komt er vaak wel een auto achter je aan maar die heb je zo kapot geschoten.
    Dat die Ai zo slecht is is mij niet opgevallen. hete enigste wat mij opviel is dat ze af en toe niet eens vluchten voor het vuur. het is ook wel een minpuntje dat zo een mannetje kompleet de verkeerde kant op staat te knallen maar jou wel raakt.

maar alles bij elkaar vind ik het echt wel een vet spel, op het begin vond ik het wel een K*t spel maar als je eenmaal in het spel zit is het echt wel gaaf.

vraag:
    kan je als je hem hebt uit gespeelt nog veder spelen om bijvoorbeeld alle posten te verkennen of moet je meteen weer een nieuwe game beginnen?

Laatst bewerkt: 6 dec 2008
  4. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

ik snap wel dat sommige mensen 'm kut vinden, en aan de ene kant geef ik ze wel gelijk.
    maar ik vind de afrikaanse sfeer zo mooi, smiddags door de savanne lopen met je sniper. en 's avonds snel naar je safehouse omdat het anders te gevaarlijk is.

de AI heb ik helemaal geen last van, bij mij gaat het gewoon erg goed. soms als ze je gehoord hebben in de bosjes hoor je ze roepen: Its ok, im your friend, you can come out now. gewonde worden door hun vrienden weggesleept. vind het helemaal top. alleen die dieren zijn kut uitgewerkt.

5. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Je moet dan een nieuwe game beginnen.
    Advies: maak een savegame vlak voordat je de heart of darkness in gaat , dan gebruik je je gewoon die nadat je het spel hebt uitgespeeld.

6. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

ben nu begonnen aan een Eerste Wereldoorlog map, het westerse front met die loopgraven enzo. helaas heb ik geen Xbox Live meer, dus dan kan ik 'm nog een paar weekjes niet online zetten. en ik ben van plan mijn huis en tuin na te maken 8)

7. witloof

witloof Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    moet je nog iets speciaals doen om alle wapens te unlocken, nadat je uit die gevangenis bent ontsnapt? want ik heb nog niet alle wapens.

8. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een tering zooi weer net.
    heb iki net eerst een berg wapens gekocht, ga ik daarna naar dat huisje om ze te pakken kan ik niet eens de wapens pakken die hoog hangen. nou dan maar de Dartrifle gepakt begint die meteen al met jammen en na dat ik 2 magazines heb leeg geschoten (18 kogels!) knalt hij al uit elkaar. terug gaan kan helaas niet meer want ik zit al in de laatste missie. ik had gehoord dat je voor je laatste missie alle wapens krijgt maar dat is bij mij niet het geval of er moet onverwachts nog een missie bij komen, maar volgens mij niet. beetje kut dit allemaal.

9. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    van wie heb je dan gehoord dat je na de laatste missie alle wapens kreeg????

je gaat dood na de laatste missie dus je krijgt geen wapens meer.

en dat van dat jammen tja... dat verschild per wapen...
    en dat pakken daar moet je wel ff goed richten welk wapen je wil dus niet zomaar achteloos klikken he:p
    kom nu online op far cry 2
    ben ik ook voeg me toe
    distoration

10. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ^ nou ik heb hem dus wel geupgrade en 9 darts.
    en @ distoration dat had ik hier ergens op het forum gelezen, maar ik zei dat je die wapens voor je laatste missie kreeg. en ik richten op het wapen wat ik wou hebben maar ik kon hem echt niet pakken. ik denk dat het een laad fout is of zo want als me rifle ook zo kapot gaat klopt er iets niet volgens mij.

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb het echt geprobeerd om deze game leuk te vinden, maar het lukt me maar niet. :'-(

• Missie's liggen altijd zo ver van je af
    • Dat hoeft niet erg te zijn als er een fasttravel optie was. Want die busstations liggen ook nogal ver uit elkaar
    • Of als er niet 20 guardposts op je weg lagen. Die je stuk voor stuk weer willen vermoorden.
    • Waardoor je al geen ammo meer hebt als je bij je daadwerkelijke missie komt.
    • Waardoor er letterlijk alweer een uur voorbij is en waarin je alleen maar beschoten bent door die guards, en je de hele tijd wanhopig een weg naar je missie zit te zoeken.
    • Waarom kan hij niet klimmen?
    • Je zit 90% van de tijd op die irritante map te kijken.
    • Gebeurt in realtime. Leuk, maar zeer irritant als je midden in een vuurgevecht snel een uitweg wilt zoeken.
    • Allemaal leuk en realistisch dat je wapens na een tijd jammen, maar als het je voor de 153e keer midden in een gevecht gebeurd kunnen ze van mij oprotten met hun realisme. Het verpest voor mij het speelplezier.
    • Hetzelfde met die Malaria pillen.
    • Vrijheid is een illusie. Uiteindelijk ben je meestal gewoon verplicht via de weg, of parallel aan de weg te gaan. Waarom? Omdat ie niet kan klimmen. Bij het kleinste bergje heb je alweer een probleem; weer 10 minuten omlopen. En dat is meestal parallel aan een weg.
    • De voice-acting. Ik irriteer me er dood aan.
    • Waarom maar zo weinig beesten? Het voelt allemaal doods aan.
    • Nogmaals: Guard posts. En patrouilles op een boot/jeep. *zucht*
    • Buddies zijn na 1 keer dood voor altijd dood, maar de guards hebben oneindig aantal levens. Hoezo frustrerend. F*ck die buddies.
    • Je moet je hele magazijn leegschieten voordat de CPU überhaupt merkt dat je schiet.
    • Missies zijn repetitief.
    • Waarom moet ik in godsnaam in het begin een personage selecteren? Het enige wat ik van hem zie zijn handen.
    • Waarom heeft hij ruimte voor een AK47, een Rocket Launcher, een hand pistool, een machete, een kaart en een GPS ontvanger, maar heeft hij geen ruimte voor een zaklamp voor 's nachts. Dat zou me soms wel van pas zijn gekomen.
    • Waarom als ze je aanmoedigen om veel te lopen, zorgen ze er voor dat je mannetje na 10 meter rennen alweer doodop is? Wederom iets wat realistisch is, maar uiteindelijk mij heel erg irriteert.
    Dit waren volgens mij nog niet eens al mijn irritaties, but I made my point)

Maar de graphics zijn mooi. :)

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ben het ook wel eens met een aantal punten van Dulle. Het voelt dood aan, zo weinig dieren en het kan me gewoon niet boeien. Plus dat de missies niet leuk zijn en dat ik die buddy's maar vervelend vind. Vind de game maar tegenvallen.

Voor dat ik de game had zei ik dat het eerste wat ik zou doen is genieten van het land. Helemaal niet gedaan, waarom: Duizend keer kijken op je map om een weg te zoeken waar geen klote guards zijn. Kom je eindelijk bij een mooi stuk uit, krijg je weer die Malaria aanval. Draai je je om zie je weer guards achter je aan komen, wil je ze neer knallen jamt die wapen eerst nog duizend keer. Schiet je duizenden kogels op iemand af, ondertussen weer je wapen kapot, en dan pas zijn ze eindelijk neer. Loop je een stukje verder zijn er maar bar weinig dieren. Alles is zo dood.

13. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet voor de laatste missie maar er stond op een gegeven moment bij mij in beeld "new weapons unlocked"vlak nadat ik van de laatste missies had voltooid. De missie dat ik rueben ( die reporter) op het vliegveld moest helpen. Ik had op dat moment al alle wapens dus vond dat een beetje vreemd. Een vriend van me zij toen dat je daar de wapens kreeg die je nog niet had unlocked.

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik was nog niet zo ver met de game (op mijn oude profiel) maar hier had ik echt geen last van.. Op welke moeilijkheidsgraad speel je?

15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het wel eens met een aantal punten van Dulle maar daar staat tegen over dat ik vind dat de grafische pracht ongekend is. En het spel uiteindelijk wel bij mijn speelstijl past. Gebruik de sniper, niet alleen geniet je zo van de graphix als je op grote afstand op een basis gericht staat. Ook is het gewoon leuk om wat headshots te maken etc..

Als ik voor een missie in een basis iedereen moet omleggen doe ik het altijd zo.
    1) Snipen
    2) Met een auto ernaartoe rijden en met een LMG de restjes opruimen

Verder maak ik veel gebruik van de boot en de bus, ik heb het spel rustig uitgespeeld en ik heb er ongeveer 20 uur in gedaan wat ik een mooi aantal uren vind.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet dat jij de game wel helemaal geweldig vindt, maar punt 1-3 slaan wel ergens op.
    De betreffende punten:
    • Missie's liggen altijd zo ver van je af
    • Dat hoeft niet erg te zijn als er een fasttravel optie was. Want die busstations liggen ook nogal ver uit elkaar
    • Of als er niet 20 guardposts op je weg lagen. Die je stuk voor stuk weer willen vermoorden.

Ik heb geen probleem met games met grote maps, maar wel op de manier waarop FC het doet.
    Nog punten die hierop aansluiten:

• Waarom als ze je aanmoedigen om veel te lopen, zorgen ze er voor dat je mannetje na 10 meter rennen alweer doodop is? Wederom iets wat realistisch is, maar uiteindelijk mij heel erg irriteert.
    • Vrijheid is een illusie. Uiteindelijk ben je meestal gewoon verplicht via de weg, of parallel aan de weg te gaan. Waarom? Omdat ie niet kan klimmen. Bij het kleinste bergje heb je alweer een probleem; weer 10 minuten omlopen. En dat is meestal parallel aan een weg.
    • Waarom maar zo weinig beesten? Het voelt allemaal doods aan.
    FC slaat op veel fronten de plank totaal mis.
    Check mijn gamercard maar eens. Genoeg games met een grote open wereld, maar daar heb ik dit soort klachten nooit gehad.

FC2 begint voor mij de flop van het jaar te worden. Ben ik niet gewend van Ubisoft. :p

Laatst bewerkt: 9 dec 2008
  17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    WTF is dit nou weer :mad:

Ik ben bij die missie waar je die vrachtwagen moet slopen. Ik werd gebeld door mn buddy, en die zei dat ik het beter kon jatten en de vrachtwagen naar Sepane bregen. Nu heb ik hem in de garage gezet, maar nu zit ik vast in die garage. :mad:

18. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet achterop die vrachtwagen iets kapot slaan of open maken of zo iets. wat het precies was weet ik niet meer maar spring maar achterop en druk op de y (geel) knop

19. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Dulle waarom een zaklamp?
    je hebt toch ook molotovs en vlammewerpers8)}:]

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Die zijn misschien een tikje opvallend. :+

Deel Deze Pagina